Betervoorbereid.nl- Logo - Beoordelingen

Betervoorbereid.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 28-9-2021
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
Betervoorbereid.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Betervoorbereid.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 28-9-2021
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor Betervoorbereid.nl

324 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Het product waar ik in 1e instantie naar zocht was zeer goed omschreven in alles. Ook de scherpe prijs sprak mij erg aan, dit heeft mij ook overtuigd om (weliswaar) als back-up een "kiss of life" als extraatje erbij aan te schaffen. Het enige puntje wat ik als tip mee zou willen geven is om te kijken of er misschien een "case" voor aan de riem gemaakt kan worden. (Bijv een universele of speciaal voor dit type etc) voor sommige mensen is dat wel handiger. Maar verder, top top top!!

Op de website worden producten als uit voorraad leverbaar aangegeven maar als je dan en bestelling hebt geplaatst krijg je te horen dat het en bestell artikel is! Ik heb contact gehad met het klantenservice en kreeg alle begrip ! Ook het volledige bedrag werd netjes teruggestort ! Helaas laten ze echter gewoon de artikelen op de site staan als uit voorraad leverbaar!!! Gezien deze praktijk gaan wij ook zeker geen zaken meer doen met dit bedrijf!!

Beoordelingen voor Betervoorbereid.nl

hebben nog geen goederen en factuur mogen ontvangen wel een aanvraag voor een beoordeling normaliter doe je dat achteraf, toch
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben direct na uw order geprobeerd het nummer te bereiken maar helaas kregen we u niet te pakken. We hebben daarna u een mail gestuurd met de melding dat de bestelde helmen niet uit voorraad leverbaar zouden zijn met de bestelde aantallen. Op onze mail hebben we helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Ik verneem dus graag of u deze mail in goede order heeft ontvangen! :-) De mail voor het beoordelen gaat geheel automatisch, het spreekt voor zich dat als u uw bestelling nog niet heeft ontvangen, u deze kunt negeren. We horen graag van u. Klantenservice Betervoorbereid.nl
Altijd snel en voorradig. Prima service!
snel en efficient. snelle levering. prima.
Ik kreeg geen brief thuis dat jullie waren geweest en mij gemist hadden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Bedankt voor de kennisgeving en beoordeling. Artikelen die de label "uit voorraad leverbaar" hebben worden op werkdagen, mits voor 16:00 uur besteld, de volgende werkdag geleverd. Zodra uw bestelling hier binnen is ontvangt u automatisch een track&trace mailtje. Hierin wordt een tijdvenster aangegeven. Uw tijdvenster was 8:14 en 10:14 en zo is dus ook zoals afgesproken de zending om 09:20 aangeboden. U had dus wel vooraf kunnen weten of u de vervoerder ging missen ja of nee, maar dat neemt niet weg dat het vervelend is dat u geen kaartje in de bus heeft gekregen. Via de track&trace pagina kunt u ook gemakkelijk een nieuwe bezorgafspraak inplannen met de vervoerder. Uiteraard gaan we dit doorgeven aan het hoofdkantoor van de vervoerder, hopelijk zal de betreffende uitrijder voortaan een kaartje in de bus doen bij klanten die niet thuis zijn. Fijne dag! Klantenservice Betervoorbereid.nl
Vooraf aangeven dat vooraf betaald moet worden en niet 2 dagen later waarna je ook nog zelf allerlei financiële handelingen moet verrichten. Dus als je snel iets wil hebben nirt hier.
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Op meerdere plekken (zoals service pagina's & algemene voorwaarden) wordt aangegeven dat er vooraf betaald moet worden als nieuwe klant zijnde, jammer dat u dit over het hoofd heeft gezien. De financiële handeling (bankoverschrijving) die verricht moet worden om een betaling te voldoen, is normaal als u op factuur wilt bestellen, wij sturen namelijk de factuur op en geen betaallink (indien wenselijk, doen we dit wel uiteraard). U heeft de order in het weekend (zaterdag) geplaatst, dan zijn we helaas gesloten. U ontving dus de maandag erop de vooruitbetaling, waar u helaas niet tevreden mee was. U geeft aan dat als spullen snel nodig zijn, mensen niet bij ons moeten zijn. Terwijl als u de (vooruit)betaling had voldaan, wij de bestelling direct in orde hadden gemaakt en u deze de volgende werkdag zou ontvangen. We balen er van dat u deze aanname maakt terwijl de order door u zelf is geannuleerd vanwege de bovenstaande reden. Dat terwijl als de betaling door u was voldaan, u zeer snel de producten in huis zou hebben. Mochten we alsnog iets voor u betekenen, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar. Klantenservice Betervoorbereid.nl
Spullen goed ingepakt en voldoen aan de beschrijving. Levering was verwarrend.
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Vlak voordat u uw bestelling had geplaatst, was er een order geplaatst met een hele hoop vetblussers. Hierdoor hadden we niet genoeg voorraad van de vetblussers om uw bestelling compleet te maken. Dit wisten we direct zodra uw order binnen kwam en hebben u direct telefonisch geïnformeerd. Het kan zomaar zijn dat u z.s.m. de vetblusser nodig heeft en het op deze manier elders kunt bestellen. Doordat de orders nog niet verwerkt waren en de voorraad hierdoor nog niet was bijgewerkt stond het artikel nog op 'uit voorraad leverbaar', zoals u in uw review citeert. Zodra de orders verwerkt waren (dus net vlak na uw contact) springt de 'uit voorraad leverbaar' automatisch op 'niet meer leverbaar'. Excuses voor het ongemak. Als u nog vragen of opmerkingen heeft, laat het ons weten, we staan graag voor u klaar! Klantenservice Betervoorbereid.nl
Snelle en goede levering van het bestelde product.
Snelle levering en mooie stickers
Makkelijk online bestellen snel geleverd Goede iformatie over de bestelling
2 weken geleden bestelling geplaatst en BETAALD maar niks ontvangen. ben bang dat er niks komt en centjes kwijt ben.
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Jammer dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen! Uiteraard hoeft u bij ons niet bang te zijn dat u uw geld kwijt bent :-)! Ik zie dat mijn collega vlak na uw bestelling u geprobeerd heeft te bellen, na geen gehoor heeft mijn collega u direct een e-mail gestuurd (30-05-'22). Door omstandigheden konden we niet direct uw bestelling opsturen, hiervoor hadden we uw reactie op de e-mail nodig. Mocht u door welke reden dan ook niet binnen 24 uur uw bestelling ontvangen dan verzoek ik u direct contact op te nemen met onze klantenservice, in dit geval hebben we u geprobeerd te bereiken maar dit is helaas niet gelukt. We gaan nogmaals proberen om contact met u te krijgen, mocht u deze reactie wel lezen dan het verzoek om op het eerdere mailtje dat 30-5 is verstuurd te beantwoorden. Excuses voor het ongemak! Klantenservice Betervoorbereid.nl
Alles prima in orde!!