Betervoorbereid.nl- Logo - Beoordelingen

Betervoorbereid.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
Betervoorbereid.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Betervoorbereid.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor Betervoorbereid.nl

314 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

17 feb. 2022
Ik vond het erg jammer dat er niet de juiste snelverbanden in zit. Hier zitten nog de oude snelverbanden in, niet meer waar mee wordt geoefend. Het zou mooi zijn als ze aangepast worden op de richtlijnen die geoefend worden, zodat mensen weet wat er gedaan mee kan worden.

4 mei 2022
Ik heb zaterdag besteld. Hoewel er op site staat : voor 16u besteld, de volgende werkdag in huis, wacht ik nog steeds op mijn bestelling. Nu zou het er morgen pas zijn volgens de mail die ik kreeg. Dit vind ik niet correct. Ik heb al maandag en dinsdag moeten regelen dat er constant iemand thuis is om het pakje in ontvangst te nemen en het wordt elke keer uitegsteld. Heel vervelend

Beoordelingen voor Betervoorbereid.nl

Als je de eerste keer klant bent dat je dan vooraf moet betalen , ipv eerst een mail te ontvangen na de bestelling op factuur gedaan te hebben dat de bestelling pas verwerkt word na betaling. Dit kost tijd en extra handelingen voor zowel de klant als uw bedrijf die niet nodig zijn.
Bij afhalen een persoonlijke behandeling en een goed advies.
Alles ok.
Het zou fijn zijn een voorbeeld te geven van een goede indeling van de koffer, misschien raden jullie wel een heel andere indeling aan dan wat ik nu doe en zou ik misschien mijn indeling aanpassen, Verder mooi materiaal en snel geleverd! Heel fijn!
Levering zoals afgesproken
Snel en voor een scherpe prijs.
21 nov. 2022
snel, goed en prima prijs/kwaliteitverhouding
20 nov. 2022
Nog niets mogen ontvangen, mail gestuurd en hoop het deze week te mogen ontvangen…cursisten niet van kunnen voorzien
21 nov. 2022
Beste, Bedankt voor uw bestelling en beoordeling, vervelend om te vernemen dat de order nog niet is geleverd. Kunt u de track&trace pagina controleren die u van ons heeft ontvangen? Hierop staat namelijk dat u een nieuwe bezorgpoging in moet plannen omdat u bij de eerste bezorgpoging niet thuis was. De zending was hier namelijk wel al de deur uitgegaan. We nemen ook even telefonisch contact op zodat we er zeker van zijn dat u dit bericht ontvangen. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
19 nov. 2022
18 nov. 2022
Alles
16 nov. 2022
15 nov. 2022
Beste, Bedankt voor je beoordeling! Klantenservice Betervoorbereid.nl
14 nov. 2022
Beste, Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat de bestelling snel is geleverd! Klantenservice Betervoorbereid.nl
13 nov. 2022
klantvriendelijkheid kan beter. Manager onbehouwen.
21 nov. 2022
Beste, Bedankt voor uw beoordeling! Omdat u niet in aanmerking bent gekomen voor betaling op rekening bij uw eerste bestelling ooit, staat u op een ongewenste manier mijn collega telefonisch te woord en om daarna vervolgens dit ook nog per mail duidelijk te maken. De order is geannuleerd. Fijne dag! Klantenservice Betervoorbereid.nl
12 nov. 2022
Jullie denken altijd zo mee en maken goed de vertaalslag naar ONZE praktijk, en houden het dus niet algemeen.
14 nov. 2022
Beste, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review. Fijn om te vernemen dat onze service wordt gewaardeerd. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
7 nov. 2022
Goede website en snelle verzending
7 nov. 2022
Beste, Bedankt voor achterlaten van uw mening. Fijn dat de website naar behoren werkt en u de bestelling snel heeft ontvangen! Klantenservice Betervoorbereid.nl