Betervoorbereid.nl- Logo - Beoordelingen

Betervoorbereid.nl

232 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.899 beoordelingen in totaal

6 sep 2023
De bestelde vijf meter rol pleister van HEKA PLAST bevalt prima, zeer goed zelfs. Ook de levering verliep vlot en zonder problemen.

29 aug 2023
Moet zelf actief vragen om updates, communicatie gaat niet geweldig. Ik kocht een verkeerde brandblusser aangezien het plaatje niet overeen kwam met de omschrijving. Mijn fout, dus op eigen kosten retour gestuurd. Retourformulier vroeg mij om een vervangend product aan te geven, alles netjes ingevuld en verwacht dat ik hier nog een mailtje over zou krijgen (moest een beetje extra betalen). Niks vernomen, bij navragen blijkt dat ik opnieuw moet bestellen. Waarom het retourformulier dan vraagt om een vervangend product blijft een raadsel...

Beoordelingen voor Betervoorbereid.nl

Meest recente eerst
snel en goed
YG
Y.M G.
Prinsenbeek

Veiligheidsbril cq fietsbril

Het bestelde is perfect aangekomen . Deze houdt goed de vliegjes etc tegen tijdens er fietsen. En kan gebruikt worden over helm en bestaande bril. Zeer tevreden mee !
Spullen niet op voorraad duurt het duurt een maand voordat het weer op voorraad is
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Bedankt voor uw bestelling en uw beoordeling. Erg vervelend dat op één van de bestelde artikelen een backorder is ontstaan. Gezien we naast de portofoons de rest wel kunnen leveren, wil ik u graag aanbieden om de bestelling alvast op te sturen en de portofoons wat later na te sturen, dan heeft u in ieder geval wel alvast de rest van uw order. Graag vernemen we of dit voorstel wenselijk is. Omdat de maandagavond voor uw order ook een bestelling was geplaatst met de betreffende Kenwood portofoons. Omdat de bestelling hiervan eerder is geplaatst en ook direct was afgerond met iDeal, krijgt deze order voorrang. Nogmaals excuses voor het ongemak, we ontvangen hier doorlopend nieuwe voorraad van vrijwel alle artikelen, soms kampt de leverancier ook met leveringsproblemen waardoor we genoodzaakt zijn wat langer te moeten wachten. Normaliter ontvangen we dit binnen 1 week, nu helaas ongeveer 3 tot 4 weken. Mochten er nog vragen zijn, twijfel niet om contact op te nemen, we staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
8 jun 2024
6 jun 2024
Bestelling was niet voorradig, maar er is met spoed gezorgd dat het artikel beschikbaar weer was. Daarna binnen een dag in huis voor de EHBO-lessen. Top!
JV
Johan v.
Nijmegen Nederland
4 jun 2024
4 jun 2024

Snelle en nette levering

De goederen werden vlot verzonden en zijn in goede orde gearriveerd.
3 jun 2024
3 jun 2024
Snelheid en duidelijkheid
31 mei 2024

Communicatie

Voor bestelling gevraagd of ik op factuur zou kunnen bestellen. En na betalen dan opzenden. Dit was akkoord. Bestelling geplaatst. Toen kreeg ik het verzoek om te betalen want een factuur doen wij pas bij de tweede bestelling.
29 mei 2024
26 mei 2024
Sticker nooit ontvangen
Antwoord van Betervoorbereid.nl
27 mei 2024
Beste, Hartelijk dank voor uw bestelling en beoordeling, erg vervelend dat u de bestelling nog niet in ontvangst heeft kunnen nemen. De order is hier namelijk wel netjes volgens afspraak de deur uit gegaan en is onderweg voor levering door DPD, echter zie ik inderdaad tot meerdere keren een aantal scans wat er op doet lijken dat de order nog niet is aangeboden. Ik heb u reeds hierover een mailtje gestuurd met wat diepere track&trace gegevens en inmiddels is DPD ook op de hoogte gebracht. Omdat de zending vandaag nog een scan heeft gehad met de melding dat het onderweg zou zijn, hou ik de T&T hier ook extra in de gaten. Het zou fijn zijn als de zending alsnog vandaag wordt afgeleverd. Mocht dit niet het geval zijn, gaan we uiteraard een nieuwe zending uw kant op sturen. Mochten er nog vragen en/of opmerkingen zijn, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
25 mei 2024
24 mei 2024