america-today.comBeoordelingen

Nina van Lith

Beoordelingen voor america-today.com

4.60/5.00

1.177 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over america-today.com

Geen pakketje ontvangen
Ik heb mijn producten nog niet ontvangen!
Veel te lang wachten op producten
Veel te veel verzend en retour kosten!!!!
mijn pakket is op een verkeerd adres afgeleverd omdat america-today er een verkeerd huisnummer op gezet heeft, de persoon die het wel heeft ontvangen weigert het terug te geven omdat de chauffeur het zonder handtekening heeft achter gelaten. Geen handtekening geen pakket ontvangen beweert deze. Ik wacht nu nog op een reactie van america-today over hoe het opgelost gaat worden.
Blouse besteld, betaald en gecanceld
Geen levering want product was niet beschikbaar wel snel geld terug
Artikel in verkeerde maat geleverd. Geen nieuwe kunnen leveren in de goede maat. Klantenservice telefonisch helemaal niet bereikbaar. Pas na dagen reactie op mail. Geen excuses of compensatie voor alle verspilde moeite. Heel slechte beurt.
Niet geleverd. Graag actie.
 Antwoord van america-today.com
Dank voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet ontvangen is. Zou jij hierover met ons contact willen opnemen zodat we dit direct kunnen onderzoeken? Je kunt ons mailen op service@america-today.com. Vermeld daarbij kort het probleem en het ordernummer van je bestelling. Met vriendelijke groet, Claudia, Customer Service
Producten worden in de sale aangeboden terwijl ze niet meer aanwezig zijn. Ik heb dit al meerdere keren meegemaakt, is dus geen incident. Waardeloos.
 Antwoord van america-today.com
Dank voor je feedback. Door drukte op de webshop kan het soms voorkomen dat een item door meerdere klanten tegelijk wordt besteld. Wij zullen uiteraard gaan kijken om dit te optimaliseren op de webshop. Onze excuses voor het ongemak Met vriendelijke groet, Claudia, Customer Service
geen pakket ontvangen
 Antwoord van america-today.com
Dank voor je feedback Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet ontvangen is. Zou je hier direct met ons contact over op willen nemen, dit kan via service@america-today.com. We helpen je dan graag verder Met vriendelijke groet, Claudia, Customer Service
Pakket is nooit geleverd. Mail ontvangen dat ik het retour gestuurd heb. Klopt dus niet. Zeer onvriendelijke klantenservice.
Producten zouden 3 dagen na bestelling binnen komen, zijn na 6 dagen niet binnengekomen, maar wel door de DHL gemeld als afgeleverd. Ik probeer de klantenservice te bellen, geen gehoor en voicemail, op de mail nog geen antwoord. Samenvatting, wel betaald, geen producten en al een week verder.
 Antwoord van america-today.com
Dank voor je feedback Ik heb zojuist je mail beantwoord en willen graag een onderzoek starten bij de postbezorger. We wachten je reactie af. Door drukte kan het soms iets langer duren voor je een antwoord van ons hebt. Met vriendelijke groet, Claudia, Customer Service
Ik had iets besteld maar kreeg zonder reactie weer geld terug gestort. Ik ga er van uit dat het artikel niet geleverd kon worden maar een mailtje zou wel netjes zijn
 Antwoord van america-today.com
Dank voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat het niet helemaal lekker is gelopen met jouw bestelling. We hebben je eerder op de hoogte gebracht over dat we niet alle bestelde producten konden leveren. Wellicht is deze mail in de spam beland van jouw mailbox. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag. Excuses voor het ongemak Met vriendelijke groet, Claudia, Customer Service
Ik had twee jassen besteld en zijn beide niet gekeverd
 Antwoord van america-today.com
Dank voor je feedback. Wat vervelend om te zien dat jouw bestelling inderdaad geannuleerd is. Het kan soms voorkomen dat je net misgrijpt door drukte op de webshop. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Claudia, Customer Service
Een week geleden besteld, nog steeds niets ontvangen. Leve DHL
 Antwoord van america-today.com
Beste Stefan,vervelend dat je nog niet in het bezit bent van jouw bestelling. Ik zie dat DHL het pakket niet heeft kunnen afleveren en dat deze retour naar de webshop komt. Wij gaan over op de retourbetaling zodra wij deze ontvangen en hiervan ontvang je een email. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dit graag! Gr Daphne
tot op heden de bestelling niet geleverd na 10 dagen nog niets van u vernomen
Prima levering . S avonds besteld. Volgende dag in huis
Schoenen zijn nog onderweg...nooit ontvangen :-(
 Antwoord van america-today.com
Dank voor je feedback. Dit is inderdaad vreemd Ik laat dit meteen even voor je uitzoeken en wij houden jou op de hoogte per mail. Sorry voor het ongemak Met vriendelijke groet, Claudia Customer Service
Bought two products. One was on sale i paid money but eventually it become sold out. Get refund though. Second product came with defect. Delivery box was completely crashed.
 Antwoord van america-today.com
Thank you for your feedback. Can you please contact us about this issue by e-mail? You can send it to service@america-today.com. We will wait for your e-mail. Thank you in advance. Kind regards, Claudia Customer Service