america-today.comReviews

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2017
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022
america-today.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij america-today.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2017
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022

Beoordelingen voor america-today.com

546 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 dec. 2021
Twee bestellingen waarvan één retour. Snel geleverd, maar ook snel retour afmelding ontvangen. Producten zijn verder altijd prima, zeker voor de prijs en dit keer met 30% black friday korting. Enige minpuntje, eenmaal besteld niet meer te annuleren (vandaar de retourzending) ondanks dat de bestelling nog niet het verwerkingsproces in was.

12 mei 2022
De levering was prima, alleen had een maat te groot besteld dus wilde contact opnemen met de klantenservice heb gebeld …. Geen gehoord 3 dagen niet toen ander nummer kreeg ik een onaardige receptioniste. Vervolgens contact opgenomen met een winkel die hem nog wel op voorraad had maar de bedrijfsleider was er niet en moest de volgende dag even terugbellen. Super leuke meid gesproken maar je begrijpt dat ik na al die pogingen er meer dan klaar mee was en dus de volgende dag niet wéér gebeld heb. Het was ook zo dat de prijs in de winkel niet overeen kwam met de prijs op internet en ik om ze op te halen nog een uur had moeten rijden …

Beoordelingen voor america-today.com

7 nov. 2022
Snelle levering! Goede communicatie. Vorige keer was de jas niet meer op voorraad na bestelling, netjes gecommuniceerd en met een dag m'n geld teruggestort gekregen. Heel blij met m'n Janice teddy regenjas!
Jas was eerst uitverkocht! Maar toen weer op de site maar ik kreeg er geen mail van! Terwijl ik mezelf wel voor had opgegeven.
1 nov. 2022
Very fast delivery, very pleasant service while picking up my order in their shop. Premium quality pyjamas!
Zeer goede service nadat we een probleem hadden wat zeker niet de schuld van America Today was
Snelle levering, goede kwaliteit, mooie materialen, goede snit en maat zoals verwacht.
Mooie Jas voor mijn dochter gekocht die supersnel geleverd is , toppie
Leuke jassen van een goede kwaliteit voor een nette prijs.
4 nov. 2022
Leuk jing team gezellig atmosphere
13 nov. 2022
12 nov. 2022
Alles
16 okt. 2022
van Ron M.
America Today Lisse. Wilde regenjas kopen maar was niet voorradig. Nienke heeft mijn telefoonnummer genoteerd, de jas zou over een maand weer voorradig zijn. Geen probleem. In de auto op weg naar huis belde Nienke dat de jas nog online te verkrijgen was. Jullie moeten zuinig zijn op Nienke😀!-
16 okt. 2022
Snelle bezorging, ik wilde een winterjack en had niet in de gaten dat het een zomerjack was, dat was jammer. Ik vertrouw erop dat ik het bedrag binnenkort teruggestort krijg.