america-today.comBeoordelingen

Nina van Lith

Beoordelingen voor america-today.com

4.60/5.00

1.177 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over america-today.com

Product was niet op voorraad en kreeg ander product.2 de product voldeed totaal niet met product op de site. Vervolgens bereikbaarheid bar en bar slecht.Vol dwaling.Je belt tevergeefs en uiteindelijk blijkt men niet bereikbaar nadat je wordt doorverwezen.Kortom een zootje
Na terugsturen van een besteld artikel was het aankoopbedrag na 3 weken nog niet teruggestort. Slechte zaak.
Duurt mega lang nu en die smoesjes doen mij kotsen
Klantenservice zou terug bellen. Nooit gebeurd.
Staat er op de site dat je korting krijgt maar de code doet het niet
After the order placed, I have not got any confirmation, only when the parcel was on the way, and then not even in the time window that I selected.
Mijn pakket zou de volgende dag geleverd worden, maar ik heb er vier dagen op moeten wachten helaas.
 Antwoord van america-today.com
Dankjewel voor je feedback. Wat vervelend om te vernemen dat het pakket niet binnen de afgesproken tijd is afgeleverd, onze excuses hiervoor. We zullen dit in de toekomst gaan verbeteren. Veel plezier met je aankoop Met vriendelijke groet, Claudia Customer Service
Producten zijn prima. Echter levering via DHL is een erg slechte keuze. DHL is niet bij ons in de straat geweest en stuurden toch een mailtje dat ze voor een gesloten deur’ kwamen. Een pure leugen. En niet voor de eerste keer. Het internet staat er vol mee. Kies svp een betrouwbare vervoerder.
Ik bestelde drie shorts maat L maar er zat een S bij waar ik natuurlijk pas achter kwam toen ik m aandeed....
Pakketje was te laat juist bij jullie besteld omdat jullie aangeven dat jullie binnen een dag leveren. Als je problemen hebt met leveringen moet je dat aangeven of klanten op de hoogte stellen
 Antwoord van america-today.com
Dank voor je feedback. Ik zie eerder dat je de bestelling hebt geplaatst rond 22:00 uur. De volgende dag is deze verwerkt en de dag erna aangeboden bij het afleveradres. Vervelend om te vernemen dat het pakket niet op tijd bij jou is aangekomen dan verwacht. Wel wil ik je veel plezier wensen met je aankoop Met vriendelijke groet, Claudia, Customer Service
Had een bestelling gedaan en betaald kreeg een dag later dat de maat uit was verkocht en hij stond wel op site ?
 Antwoord van america-today.com
Dank voor je feedback Wat vervelend om te vernemen dat je net een artikel hebt mis gegrepen. Het kan soms voorkomen dat de laatste stuks worden verkocht en het systeem dit niet goed gelijk trekt. Excuses hiervoor Ik zie inmiddels dat deze echt is uitverkocht. Ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Claudia, Customer Service
In plaats van 1 werkdag, werd mijn product pas na 3 werkdagen geleverd. Dit is op zich geen ramp, maar ik had het wel netjes gevonden als ik hierover een bericht had gehad. Daarnaast was de doos waarin mijn product zat flink beschadigd en had ik naast mijn eigen factuur ook de factuur (met adresgegevens) van iemand anders ontvangen die hetzelfde besteld had. Dit vind ik erg slordig
 Antwoord van america-today.com
Dank voor je feedback Wat vervelend dat het zo is gelopen, dat is inderdaad niet zo prettig. Zou je hierover contact met ons op willen nemen per mail? We willen graag weten of we hierin nog iets kunnen betekenen en wat er met het pakket aan de hand is. Je kunt mailen naar service@america-today.com. Alvast bedankt Met vriendelijke groet, Claudia Customer Service
Schoenen gekocht, geheel volgens de site de juiste maat uitgezocht( bestellen in maat 42 kan blijkbaar niet) blijkt het maat 39 te zijn..foutje..moet ik ze weer terug sturen, actie afgelopen( scheelt 20 euro), dus niet geslaagd. Zonde van mijn kostbare tijd en energie... Niks van compensatie aangeboden behalve gratis retourzending... Ik zou hier niet snel opnieuw iets bestellen
 Antwoord van america-today.com
Dank voor je feedback Wat vervelend dat het verkeerd is gegaan met het bestellen van de schoenen, onze excuses daarvoor. Graag zou ik je nog een compensatie willen bieden, hierover ontvang je nog een mail van ons. Met vriendelijke groet, Claudia Customer Service
Verkeerde maat, veel te klein terwijl ik bang was dat het juist te groot zou zijn.
 Antwoord van america-today.com
Dank voor je feedback Wat balen dat je een verkeerde maat hebt gekregen, onze excuses daarvoor. Wil je hierover contact met ons opnemen via service@america-today,com, dan helpen we je graag verder. Met vriendelijke groet, Claudia Customer Service