america-today.comBeoordelingen

Nina van Lith

Beoordelingen voor america-today.com

4.60/5.00

1.177 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over america-today.com

Snelle levering van kleding. Er zat een T-shirt in de bestelling met een kaartje waar maat L op stond maar in werkelijkheid betrof het maat XS. Dit is vervelend maar kan gebeuren. Toen ik contact opnam met het servicenummer van America Today, bleek dat ik ondanks meermaals bellen niet door het keuzemenu kwam en was ik genoodzaakt om alsnog naar één van de winkels te moeten gaan. Jammer
Goede winkel
Ik had 3 paar converse besteld en zag de dag daarna dat ze goedkoper waren. Helaas kon het geld niet terug gegeven worden en moest ik opnieuw bestellen .... terwijl in de voorwaarden staat dat er wel geld terug gestort kan worden
Mail gestuurd over dat er een prijs verschil was met het shirt dat ik binnen had gekregen. Hij was namelijk toen ik hem binnen kreeg opeens 50% afgeprijsd. Heh geprobeerd via de mail contact op te nemen voor verschil terug gave maar helaas zonder succes. Heb ook geen mail terug meer gehad. Aan de service kan dus nog gewerkt worden
Heb de kleding ontvangen met verschillende soorten vlekken
Gewoon; geen service, los het zelf maar op
Helft van me order opeens geannuleerd, als ik dat had geweten had ik nieteens besteld nu zit ik met een half pakket. De essentie van mijn order lag voor mij wel hoog en juist die items zijn op en heeft ook nog dagen langop de site gestaan. Ik heb juist een paar items meer gekocht door de korting, uiteindelijk krijg ik maar 1 ding wat ik echt wilde. Crisis ik snap het maar dit kan echt niet hoor.
artikel besteld valt heel klein uit. geprobeerd jullie te bereiken via WhatsApp maar reageert laat en summier. Ik ga niet meer bestellen
ik heb laast 2x wat besteld bij america today maar werd niet alles geleverd.met oeps is niet meer leverbaar,wat n smoes!!!
Per mail heb ik jullie een vraag gesteld waar ik nog geen antwoord op heb gekregen
Hi, Ik wacht nog steeds op me bestelde artikel. Ik wil weten waar het is bezorgd. Mijn dichtstbijzijnde buren hebben het niet. Aan wie heeft de bezorger het gegeven? DHL is bezig met een onderzoek, terwijl ik wacht. Die bestelling moet naar het buitenland. Ik wil u een tip geven, doe zaken alleen met Postnl.
Prima service, snelle en correcte bestelling via uw website. Bij het ophalen van het product kregen we te maken met een zeer onvriendelijke chagrijnige medewerkster in uw outletshop in Alkmaar. Onbegrijpelijk dat deze cliënt onvriendelijke medewerkster is aangenomen bij America to Day.
Jas is lekker warm, levertindlanger dan de site deedvermoeden
Helaas iets besteld wat er achteraf niet bleek te zijn. Zelf iets erbij gekocht omdat we toch trui bestelde. Wel geld terug? Maar als gebaar misschien ook goed idee geweest om andere trui te mogen bestellen met dezelfde korting. Dan doe je aan klanten binding. Je maakt een fout en lost het op net een mooi gebaar. Verder merry x mas.
op de website staat dat de volgende dag word geleverd maar hij komt een week later...
 Antwoord van america-today.com
Dank voor je feedback Op werkdagen voor 20:00 uur leveren wij jouw bestelling de volgende dag. Helaas is jouw bestelling in het weekend geplaatst en uiteindelijk de volgende werkdag (dinsdag) geleverd. Mocht je toch nog een klacht hebben dan kun je deze insturen naar service@america-today.com, onze excuses voor het ongemak Met vriendelijke groet, Claudia, Customer Service
Ik was vergeten een kortingscode in te voeren en heb toen de 1e bestelling weer geretourneerd en opnieuw moeten bestellen Dit omdat de klantenservice het niet wilde corrigeren
De schoenen zijn niet fijn Het is niet zoals de gewone all stars Veel te kartonachtig Jammer
Product is gewoon goed voor een goede prijs. Levering van DHL was slecht, niet op afgesproken tijdsstip geleverd.
Ik bestelde een regenjas met 30 korting. Na afrekenen kreeg ik een email dat de jas uitverkocht was en dat ik binnen 3 dagen mn geld terug zou krijgen. Ik heb later de jas bij Wehkamp gekocht, die heb ik wel gekregen.
Levering verlaat...hierover niet geïnformeerd. Service in winkel prima. Vriendelijk.