Lucardi Juwelier Deventer

82 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden143 beoordelingen in totaal

Ik word altijd erg blij van Lucardi en de locatie in Deventer is super, het viel weer niet mee om een keuze te maken. Ik kom dan ook regelmatig met wat anders terug dan dat ik in mijn hoofd had en in dit geval had ik dat aan mijn hoofd (mooie oorbellen).

3 okt 2023
Wij kochten gisteren een horloge. Hij liep niet precies op tijd, maar op tijd zetten ging niet. Vanmorgen maar weer naar de winkel. Nu blijkt dat het knopje niet uitgedrukt moet worden, maar draaien etc. Goede voorlichting geven aan de klant, dat is het belangrijkste!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Deventer

Kapote oorbel

Een oorbel voor me dochter gekocht, en na 1 dag dragen al stuk. Ik las dat deze oorbellen vaker dit probleem hebben. Daar wordt dus duidelijk niks mee gedaan. Wel was retour brengen erg snel en makkelijk. Ik kreeg netjes geld terug zonder gedoe.