Lucardi Juwelier Deventer

76 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden132 beoordelingen in totaal

Ik word altijd erg blij van Lucardi en de locatie in Deventer is super, het viel weer niet mee om een keuze te maken. Ik kom dan ook regelmatig met wat anders terug dan dat ik in mijn hoofd had en in dit geval had ik dat aan mijn hoofd (mooie oorbellen).

3 okt 2023
Wij kochten gisteren een horloge. Hij liep niet precies op tijd, maar op tijd zetten ging niet. Vanmorgen maar weer naar de winkel. Nu blijkt dat het knopje niet uitgedrukt moet worden, maar draaien etc. Goede voorlichting geven aan de klant, dat is het belangrijkste!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Deventer

Het grote assortiment en de goede begeleiding in het uitkiezen dank je wel. Geen foto het is een cadeau
13 apr 2024
Zijn zeer goed geholpen. Medewerkster gaf veel info en wist genoeg van de sieraden af. Erg prettig
14 apr 2024
Prima, vriendelijk personeel en goed geholpen
erg snel geholpen en vriendelijk
23 mrt 2024
Prachtige assortiment met goed kwaliteit en top prijzen!! Altijd tevreden met aankoop
17 mrt 2024
Nou ik denk niks personeel top en vriendelijk
19 mrt 2024

Zeer goed

Je word hier perfect geholpen.
18 feb 2024
Erg mooi horloge gekocht in Deventer. Vriendelijk personeel. Superblij mee!
3 feb 2024
De verkoopster was echt behulpzaam en vriendelijk. Bedankt.
Je wordt altijd vriendelijk geholpen
Mijn dochter (6jaar) kreeg oorbelletjes vandaag, we werden vriendelijk geholpen en alles werdt goed aan haar uitgelegd. Kind is helemaal blij met haar nieuwe oorbellen.

Top hulp

Wij werden super goed geholpen door een medewerker. Ook hele persoonlijke hulp en een goed product naar keus kunnen vinden!
MD
Marcel d.
deventer
13 jan 2024

Snel geholpen en deskundig advies dus vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan

Snel geholpen en deskundig advies
Prettig en behulpzaam
3 dec 2023
De jonge vrouwelijke medewerker was zeer behulpzaam en voelde aan wanneer geholpen wilde worden en wanneer niet. Bijzonder klantvriendelijk maar ook commercieel op een zeer prettige manier. Compliment!
13 okt 2023
Mijn dochter heeft een nieuwe gouden ketting. Zij had eerder op haar verjaardag een ketting met een hartje gekregen maar die ging knopen. Dus nu een duurdere. Hopelijk blijft deze wel mooi.
17 dec 2023
Niks, het was prima! Een nieuwe medewerker die mij heeft geholpen en hulp nodig had. Prima, zo hoort het. En hulp was dichtbij. Er was genoeg personeel, dat is als klant heel fijn!!