debouwmarktshop.nlBeoordelingen

debouwmarktshop.nl- Logo - Beoordelingen

debouwmarktshop.nl - Professionele materialen - zakelijk & particulier!

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.
Industrieweg 5F
5262 GJ Vught
Huib Burmanje

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

4.61/5.00

439 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over debouwmarktshop.nl

Snelle levering, maar bestelling was niet naar behoren beschermd. Hardieplanken vertoonde vele lichte oppervlakkige lakbeschadigingen.
Helaas ging de levering niet zoals gepland. Deze toen maar afgezegd omdat anders het bouwproces vertraging op zou lopen. Snelle terugbetaling van mijn aanbetaling. Maar heb er vertrouwen in dat het buiten de bouwvak beter zal gaan.
De levering was niet compleet bij ontvangst, er werd 1 zak in plaats van 11 zakken egelisatiekorrels geleverd. Gebeld en de resterende 10 zakken werden de volgende dag netjes nageleverd. Verder waren van 4 van de 18 fermacell platen hoeken afgebroken, wat ook jammer is. Ik moet er een aantal verzagen dus is wel op te lossen, maar ik heb liever dat alles heel geleverd wordt. Klantenservice is top!
Slechte tot geen comunicatie over de levering. Moest er via de chat zelf achteraan. Voor 12 uur besteld is zeker dus niet volgende dag of zelfs werkdag geleverd.
die op de website genoemden levertijden kloppen helaas niet met de werkelijkheid
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
De levertijd van de Elephant gevelbekleding Stripes S loopt inderdaad uit op het moment. Het blijkt in deze tijd een populair product! De levertijd zal op de site tijdelijk worden aangepast om dit soort tegenvallers te voorkomen.
Veel gebroken dakpannen in de verpakking.
Prima producten alleen de levering was slecht, aangegeven half uur van te voren bellen. Ik ben niet gebeld en alles je zomaar op de stoep gezet hierdoor kon niemand er meer langs lopen. Daarnaast waren een aantal artikelen niet leverbaar en kreeg ik een vervanging ervoor of waren ze niet mee geleverd met de levering.
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
Inderdaad een opeenstapeling van kleine dingen. We hebben je bestelling moeten splitsen waardoor je een deel later ontvangt. Daarnaast wordt een bestelling vrijwel nooit zonder overleg gelost! Morgen is je bestelling als het goed is compleet bij je binnen en kun je beginnen aan de klus. Nogmaals excuus en succes!
Levering duurde langer dan verwacht, omdat bij hun leverancier geen voorraad was van het product. Hiervoor werd ook geen compensatie geboden, ook al had ik het voor 12:00 uur besteld. Het zou de volgende dag niet in huis zijn. Uiteindelijk is het geleverd door een vriendelijke chauffeur alleen zat er een beschadigd product bij. Dus weer bellen met de shop en geregeld. Service top! Levering minder.
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
Wedi leveringen hebben inderdaad flink wat vertraging opgelopen door de huidige situatie. Jammer dat de levering niet helemaal gelopen is zoals we zouden willen maar fijn dat we wel de gewenste service hebben kunnen bieden en je van start kunt met de klus.
foute bezorging
Deels beschadigd.
Toen ik bestelde was alles ok. Dagen later krijg ik bericht dat niet alles er was. Ook geen reactie op de mail. De producten zijn wel goed.
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
We hebben met je gesproken omdat we schrikken van dit soort berichten. Het blijkt niet over onze webshop te gaan, gelukkig maar. Wij staan juist voor het tegenovergestelde, namelijk (pro-)actief contact en zeker geen nee verkopen. Hopelijk komt je bericht nog wel bij de juiste persoon aan. Succes met je klus!
de levering kan ik niet echt oordelen wand heb nog niets ontvangen en het producten idem de service die is goed als ik iets stuur krijg ik reactie
helaas waren 3 van de 6 gipsplaten beschadigd, wel goed dat er een zeiltje overheen gedaan was, daar het regende, maar wel jammer dat het niet goed afdekte waardoor de gipsplaten kletsnat waren geregend. Is meer een probleem van de distributie, mijn ervaring met de webshop, en telefonisch contact was zeer positief.
Via bol.com is normaal voor 20.00 uur besteld = volgende dag in huis. Bij deze shop is het bestellen via de bol site maar uitlevering 3 dagen later!
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
Er was even verwarring bij ons door deze referentie, een verhaal wat we niet konden plaatsen. We hebben elkaar daarom even gesproken en uit dat gesprek bleek dat deze referentie niet van toepassing is op ónze webshop maar op een andere aanbieder. De bestelling die je via onze webshop had gedaan is op het afgesproken levermoment bezorgd. Gelukkig uit de lucht!
Bij levering van de vloernetten bleek dat de mazen niet 15 maar 10cm waren. Op de aanwezige bon stond duidelijk 15 cm op . De chaufeur heeft meteen gebeld met zijn bedrijf. Middels de telefoon en mail in goed overleg de juiste maatvoering geregeld, en op maandag geleverd. Daarna mail ontvangen met het verzoek om de charmeur te beschrijven omdat de foute aflevering niet terug was bezorgd?
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
De retourzending was inderdaad niet correct teruggekomen. Inmiddels is het opgelost, de retourzending is terecht en u heeft de juiste netten en kunt starten met de klus. Excuus voor de verwarring!
Bezorgkosten zijn 150 euro. Echter producten worden tot de stoep geleverd en je mag zelf de producten naar je voordeur tillen. Pallets worden hierbij achtergelaten en mag je zelf opruimen. Voor deze prijs dus een slechte kwaliteit.
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
We kunnen ons voorstellen dat dit niet goed voelt. De flinke voortuin maakte het voor de chauffeur moeilijk daadwerkelijk tot aan de voordeur te leveren, zelfs mét kooiaap. Gelukkig vallen de geleverde Faay producten niet tegen. Succes met je klus!
Producten die op voorraad zouden zijn bleken niet op voorraad. Hierdoor een week langer moeten wachten. Tevens was er nog een artikel verkeerd geleverd. Service goed, staan je vriendelijk te woord.
Fermacell platen besteld ,er was een aantal beschadigd ,waarvoor er een extra geleverd is denk ik ,want was er 1 meer dan besteld dus daar kun je niks verkeerds van zeggen. De pallet is echter aan de straat geleverd en achtergelaten in de regen , omdat de chauffeur zgn niet naar beneden kon rijden met de pallet , terwijl dit meerdere malen per dag wel door andere leveranciers wordt gedaan
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
Inderdaad vervelend dat de chauffeur niet voor kon rijden. Dank voor je feedback, daar kunnen we wat mee. Succes met je klus!
De levering van de bestelling werd gewoon op een pallet buiten gezet en zonder aankondiging was de chauffeur vertrokken. Later heeft de bouwmarktshop goed gehandeld waarmee het weer was opgelost.
Er wordt geen contact op genomen over de bestelling. Er wordt geen tijdvak aan gegeven wanner er wordt geleverd. Er wordt niet gebeld een uur of half uur door de chauffeur voor de levering. Dit allemaal terwijl dit wel belooft wordt op de site.
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
We hebben zojuist telefonisch contact gehad en er bleek inderdaad dat er verschillende steekjes zijn laten vallen. Vervelend en niet de bedoeling. We willen graag laten zien dat dat niet de normale gang van zaken is. Je kan je kortingscode bij je volgende bestelling inzetten. Dank voor je begrip en zien je graag terug!