Goedkoopste Antivirus- Logo - Beoordelingen

Goedkoopste Antivirus

381 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.691 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 jun 2020
Goedkoopste Antivirus voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Verlenging van Virusscan is niet duidelijk, prijs is prima, bij Norton lopen 2 abonnementen langs elkaar, ook hun eigen verleng prijs !!! Deze loopt automatisch door, als je niet Allert bent, heb de Helpdesk moeten bellen van Norton om dit om te zetten naar het abonnement van Goedkoopste Antivirus, Dit loopt langs elkaar ??

Norton 360 Deluxe voor 5 devices besteld. Op de productpagina werd aangegeven 6 devices voor dezelfde prijs, Echter het product is gewijzigd. Binnen 1 uur refund gevraagd of toch een nieuwe code Norton 360 Deluxe voor 5 devices maar beide zijn geweigerd. Waar blijft hun (op hun website) vermelde 3 keiharde beloftes: - Laagste prijs garantie - bestelling standaard verzekerd - Niet goed, geld terug Een nieuwe product rechtstreeks bij Norton gekocht en een klacht bij Norton aangemeld.

Beoordelingen voor Goedkoopste Antivirus

22 nov 2023
Vlotte bestelmogelijkheid aan scherpe prijs.
Niets prima zo

Anti virus programma.

Heel te vreden van, en bij problemen zijn medewerkers steeds bereid om te helpen on- line
22 nov 2023
Goedkoop en snelle levering. Codes werken altijd. Zeker aan te bevelen. Vele 10-tallen keren reeds gebruik van gemaakt.
21 nov 2023
Dat het een mooie prijs heeft , en een duidelijke site.
21 nov 2023
Super aanbieding en gemakkelijk te installeren.
simpel bestellen en direct installeren
JV
Jo v.
Sittard/Geleen
17 nov 2023
Alles volgens plan verlopen. Kasperski zelfs met VPN. Reken nu op prima bescherming.
JS
Jan S.
Den Haag
17 nov 2023
snel, duidelijk en goedkoop!
Snel en gebruiksvriendelijk.
16 nov 2023
betrouwbaar en op tijd een waarschuwing wanneer het verloopt.
zeer snelle afhandeling
16 nov 2023
met programma dik tevreden maar moest wel door schoonzoon gebeuren. Is voor een leek/oudere best ingewikkeld om uit te voeren!
prijs - downloaden - correcte betaling
15 nov 2023
Prijs is goed en de levering top.
15 nov 2023
gebruiksvriendelijke site, ik kreeg snel antwoord op mijn vragen en ze zijn echt goedkoop!
Je moet een abonnement nemen je kan niet voor 1 jaar betalen
Antwoord van Goedkoopste Antivirus
16 nov 2023
Beste Steven, bedankt voor je recensie. Zoals je hebt gezien vraagt Norton tijdens de activatie van je licentie om betaalgegevens. Ik leg je graag uit waarom dit gebeurt, wat de achterliggende reden is en wat dit voor je betekent.  Allereerst dit om je gerust te stellen: maak je geen zorgen, Norton gaat niet meteen geld van je rekening afschrijven nadat je je bankgegevens hebt ingevuld. Je betaalt ook niet dubbel voor je aankoop: je hebt je licentie bij ons gekocht, daarvoor aan ons betaald en daar blijft het bij. Je gaat niet nog een keer aan Norton betalen, dat garandeer ik je.  In de huidige tijd, met steeds verdere en complexe ontwikkelingen op het gebied van digitale bedreigingen en privacy issues, is het belangrijk dat je apparaten voorzien blijven van optimale en actuele beveiliging die meegaat en inspeelt op de laatste trends en bedreigingen. Door je licentie automatisch door Norton te laten verlengen als deze is afgelopen zorg je hiervoor: alle apparaten waarop je Norton hebt geïnstalleerd blijven zo van een werkende beveiliging voorzien en jij hoeft je nergens meer zorgen over te maken. Zo weet je zeker dat je geen risico loopt op onbeschermde apparaten, en blijven je privégegevens en bestanden beveiligd.  Voor deze automatische verlenging vraagt Norton om je bankgegevens zodat ze, als je licentie afloopt, deze voor je kunnen verlengen. Ongeveer een maand voordat ze je licentie gaan verlengen brengen ze je hiervan op de hoogte. Je weet dus altijd waar je aan toe bent. Wil je geen automatische verlenging, en ga je liever handmatig je licentie verlengen? Geen enkel probleem! Na de activatie van je productsleutel kan je in je Norton account de automatische verlenging uitzetten en als je wilt ook je bankgegevens verwijderen. Norton zal dan niet na afloop van je licentie deze verlengen en geen geld van je bankrekening afschrijven.  Ik zal de instructies voor het beheren van je Norton account naar je mailen zodat je precies weet wat je moet doen. Mocht je nog vragen hebben laat het dan vooral weten. We helpen je graag!