Goedkoopste Antivirus- Logo - Beoordelingen

Goedkoopste Antivirus

422 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.688 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 jun 2020
Goedkoopste Antivirus voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Verlenging van Virusscan is niet duidelijk, prijs is prima, bij Norton lopen 2 abonnementen langs elkaar, ook hun eigen verleng prijs !!! Deze loopt automatisch door, als je niet Allert bent, heb de Helpdesk moeten bellen van Norton om dit om te zetten naar het abonnement van Goedkoopste Antivirus, Dit loopt langs elkaar ??

Norton 360 Deluxe voor 5 devices besteld. Op de productpagina werd aangegeven 6 devices voor dezelfde prijs, Echter het product is gewijzigd. Binnen 1 uur refund gevraagd of toch een nieuwe code Norton 360 Deluxe voor 5 devices maar beide zijn geweigerd. Waar blijft hun (op hun website) vermelde 3 keiharde beloftes: - Laagste prijs garantie - bestelling standaard verzekerd - Niet goed, geld terug Een nieuwe product rechtstreeks bij Norton gekocht en een klacht bij Norton aangemeld.

Beoordelingen voor Goedkoopste Antivirus

vlotte afhandeling
6 jan 2024
Fijn

Verlenging van Virusscan is niet eenvoudig geeft problemen

JV
JP V.
Heusden
de aankoopprijs was zeker goed, op mijn vraag bij de installatie kreeg ik een link naar norton, maar die konden mij ook niet helpen...

Goede aanbieder.

Website er duidelijk. De uitleg om te installeren zou iets uitgebreider kunnen.
18 jul 2023

Snel en makkelijk gebruik van het product…

Snel en makkelijk gebruik van de applicatie voor internet veiligheid. De productcode was in mijn accounting op de website van Goedkoopste Antivirus toen ik het product bestelde. Het zou beter kunnen zijn als de code via een email is gestuurd worden.
25 nov 2023
Mc-afee Total protection snel (digitaal) binnen! Ging om een verlenging, was voor de eerste keer wel even uitzoeken hoe dit nu precies moest, ging niet helemaal vanzelf. De volgende keer zal het makkelijker gaan!
Jullie deden een mooi aanbod voor de verlenging van Microsoft 365. Bestellen, betalen en toevoegen aan mijn account gaat eenvoudig. Nu even wachten tot ik de software ga installeren.
5 jul 2023

Vlot en duidelijk

Obv informatie van de consumentenbond een office 365 pakket abonnement afgesloten. Scheelt een paar tientjes per jaar. Vlot geïnstalleerd en werkt. Top!
16 nov 2023
met programma dik tevreden maar moest wel door schoonzoon gebeuren. Is voor een leek/oudere best ingewikkeld om uit te voeren!
4 jul 2023
Onduidelijkheid in de bevestiging van de order. Deze werd via de chat opgelost. Snel en afdoende.
30 mrt 2023

Goedkoop en prima

Goedkoop. Zo goedkoop dat het bijna niet echt lijkt. En verder gewoon prima in orde.
28 mei 2023

Werkt goed en na betaling bijna direkt…

Werkt goed en na betaling bijna direct een mail met de inlogcode
JV
Johan v.
Heiloo
11 mei 2023

Pc simpel, android niet

Pc v Was simpel android is een.problermpje
28 apr 2023
Werkt prima en goede klanten service.
RC
Roland C.
Beersel
9 nov 2023
Prijsgunstig en simpele verwerking
14 nov 2023
Het is niet duur en werkt perfect
15 jun 2023
Snelle afhandeling en goede prijs
6 apr 2023
Leuke aanbieding om te verlengen
23 jun 2023
Vlot, duidelijk en goede prijs!