Goedkoopste Antivirus- Logo - Beoordelingen

Goedkoopste Antivirus

390 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.690 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 jun 2020
Goedkoopste Antivirus voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Verlenging van Virusscan is niet duidelijk, prijs is prima, bij Norton lopen 2 abonnementen langs elkaar, ook hun eigen verleng prijs !!! Deze loopt automatisch door, als je niet Allert bent, heb de Helpdesk moeten bellen van Norton om dit om te zetten naar het abonnement van Goedkoopste Antivirus, Dit loopt langs elkaar ??

Norton 360 Deluxe voor 5 devices besteld. Op de productpagina werd aangegeven 6 devices voor dezelfde prijs, Echter het product is gewijzigd. Binnen 1 uur refund gevraagd of toch een nieuwe code Norton 360 Deluxe voor 5 devices maar beide zijn geweigerd. Waar blijft hun (op hun website) vermelde 3 keiharde beloftes: - Laagste prijs garantie - bestelling standaard verzekerd - Niet goed, geld terug Een nieuwe product rechtstreeks bij Norton gekocht en een klacht bij Norton aangemeld.

Beoordelingen voor Goedkoopste Antivirus

JB
Jaap B.
Landsmeer
30 dec 2023
goedkoop

Een man en man een woord een woord

Een zeer gemakkelijke bestelprocedure en een snelle digitale levering van de licentiesleutel. Blij dat jullie de goedkoopste zijn. In mijn geval was dat trouwens in eerste instantie niet maar na mijn opgave/bewijs zijn jullie de belofte -zoals die in de voorwaarde staan- netjes en snel nagekomen waardoor ik in met de extra korting een mazzeltje had. Tot de volgende keer!
21 jun 2023
Eenvoudige installatie. Wij zijn 75 + en geen digitale generatie dus als ons lukt is het zeker eenvoudig!
7 okt 2023
Ik heb al verschillende keren bij jullie besteld en ben zeer tevreden , bestelling geplaatst en betaald en binnen de min. ontvang ik een mail met mijn aankoop (Norton) dus kan niet beter! Voor mijn bestelling eerst nog even gechat over het verschil van de producten en ook zeer goede uitleg ontvangen...dus top ! Ik ben zeker vaste klant echt goeie webwinkel !
20 jul 2023
De naam "Goedkoopste Antivirus" was verwarrend omdat ik software van Adobe wilde kopen. Maar na een beetje zoeken en lezen bleek dat het een prima bedrijf is. De website is duidelijk en het bestellen, betalen en downloaden ging soepel. De installatie van de software maakte het verhaal compleet en ook mijn tevredenheid.
Snelle afhandeling. Misschien had er wel bij verteld mogen worden hoe je het installeert. Ik had al office 2016 maar wist niet of ik de apps van office 365 er overheen moest installeren. Ik kon kiezen tussen standaard 32bits en 64bitd. Maar de 64 bits pakte hij niet omdat ik al een 32 bits had.
CR
claudia r.
heinsberg
8 nov 2023

Al 3 jaar tevreden klant

Ik ben al 3 jaar tevreden klant bij goedkoopste antivirus. Iedere jaar krijg ik ruim vooraf de mededeling wanneer mijn pakket afloopt en een goede aanbieding met extra korting voor de verlenging. Zeer tevreden over de webshop en afhandeling van de bestelling
4 aug 2023
Top aanbieder Norton Antivirus kopen eigenlijk al een paar Jaar via deze website altijd goed geregeld , en mooie prijs na betaling , direct je licentie in je account , en 10 min later geïnstalleerd al jaren een zeer tevreden klant. , kan ze aanbevelen .
MB
Marc B.
Den Haag
24 okt 2023

Heel tevreden

Makkelijk besteld, prima prijs en snel geïnstalleerd. Vorig jaar ook via Goedkoopste antivirus besteld en mooi dat ik kort voor het verlopen een persoonlijk aanbod kreeg toegestuurd met een verlengingsaanbod met een extra korting.
13 jun 2023
Snel, vakkundig, betrouwbaar en een aantrekkelijke prijs. In deze huidige tijd waarin alles duurder wordt weet Goedkoopste Antivirus steeds een aantrekkelijke prijs voor haar producten te vragen van een goede kwaliteit.
21 okt 2023
Het ging super vlot. De prijs is een groot verschil. De factuur kon direct naar de boekhouder. Ik heb hier geen tijd of geld verspilt en vertel er met plezier over als anderen op zoek zijn naar een licentie.
15 jun 2023

Gewoon top!

Duidelijke instructies, eerlijke prijzen, snelle afhandeling, professionele klantendienst, betrouwbaar, kortom mijn site voor diverse soorten software. Ben al jaren vaste klant en nog nooit teleurgesteld!
4 jun 2023
Antivirus programma aangeschaft en alles liep van een leien dakje. Snelle afhandeling zowel financieel als de mailtjes met daarin de uitleg welke bij het programma hoort. Prijstechnisch ook dik in orde!
25 apr 2023
Beste antivirus voor de beste prijs. Ruime keuzes in antivirus. Mooie aanbiedingen voor meerdere licenties en/of meerdere jaren. Snelle levering. Vertrouwd adres. Eenvoudige, goed begrijpbare website.
FD
Fransien D.
Wildervank
18 mei 2023

Goedkope prima aanbieding

Goedkope aanbieding. Van Norton kreeg ik de aanbieding voor verlenging voor €99,00 . Heb ik meteen opgezegd. Fijn dat jullie het ook zo makkelijk hebben gemaakt om het te installeren. Dank!
1 aug 2023
Kreeg tijdens downloaden de engelse versie van Norton 360; Na contackt met jullie hulpdienst kreeg ik onmiddelijk een nederlanse versie toegestuurd. Heel tevreden met de ondersteuning.
24 aug 2023

Prima prijs antivirus

Shop werkt goed en heeft fijne prijzen. Heb al jaren Bitdefender, maar een renewal key kopen bij Bitdefender zelf is absurd duur! Kies volgend jaar gewoon weer deze shop!