PetWareShop - NL- Logo - Beoordelingen

PetWareShop - NL

49 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden112 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
PetWareShop - NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 sep 2023
Goede informatie en snelle en correcte verzending en verpakking. Echter twee puntjes: 1: Gemonteerd in KIA Picanto tegen de voorstoelen, er is een vrij grote opening tussen de voorstoelen onder het rek. 2: De buizen voor de ondersteuning zijn voor deze opstelling wat aan de korte kant, ze kunnen maar net enkele centimeters in elkaar geschoven worden.

Het Hondenrek was te hoog, zodoende kon de gegolfde beugel er niet bij of in geplaatst worden . Maar gelukkig is het sterk genoeg . Later laat ik er wel n stukje vanaf zagen,dan past het wel in elkaar.

Beoordelingen voor PetWareShop - NL

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters