PetWareShop - NL- Logo - Beoordelingen

PetWareShop - NL

55 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden108 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
PetWareShop - NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 sep 2023
Goede informatie en snelle en correcte verzending en verpakking. Echter twee puntjes: 1: Gemonteerd in KIA Picanto tegen de voorstoelen, er is een vrij grote opening tussen de voorstoelen onder het rek. 2: De buizen voor de ondersteuning zijn voor deze opstelling wat aan de korte kant, ze kunnen maar net enkele centimeters in elkaar geschoven worden.

15 apr 2023
Een rubbermat van 166cm lang besteld voor mijn Vito tourer xl en vervolgens een mat geleverd krijgen van 150cm en dan zeggen jullie dat hij altijd past. Mat van 166cm lang staat in de beschrijving is dus een fabeltje.

Beoordelingen voor PetWareShop - NL

Het Hondenrek was te hoog, zodoende kon de gegolfde beugel er niet bij of in geplaatst worden . Maar gelukkig is het sterk genoeg . Later laat ik er wel n stukje vanaf zagen,dan past het wel in elkaar.
Antwoord van PetWareShop - NL
Bedankt voor uw review. Wij zullen u een mail sturen om te kijken of wij u kunnen helpen
Beetje ingewikkeld qua montage maar doelmatig
Antwoord van PetWareShop - NL
Bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat u wat moeite had met de montage. Fijn dat u tevreden ben met het product
10 feb 2024
Snelle service en vriendelijk contact.
Past perfect! Mooi, stevig hondenrek, eenvoudige montage maar toch goed vast zonder de auto te beschadigen.
Antwoord van PetWareShop - NL
Super!. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u nog veel veilige kilometers.
Goed meegedacht. Prima retourservice. Erg klantvriendelijk.
Antwoord van PetWareShop - NL
Fijn dat wij u hebben kunnen helpen. Jammer dat het retour moest sturen
18 jan 2024
PE
Prima overzichtelijke site. Tevreden over de kofferbak mat. Klein minpuntje was misschien de levertijd.
Antwoord van PetWareShop - NL
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u langer heeft moeten wachten. Wij hopen dat u met het product zeer tevreden bent.
21 sep 2023

Gemonteerd in KIA Picanto

22 sep 2023
Bedankt voor uw review. Deze rekken kunnen bij de meeste modellen ook aan de voorstoelen bevestigd worden, maar daar zijn ze primair niet voor ontworpen. Daarnaast is het een universeel rek, wat niet op maat gemaakt is voor een specifieke auto maar in heel veel modellen past. Wij hopen dat u toch veel plezier heeft van uw hondenrek.
30 apr 2023
er miste wat onderdelen van mijn bestelling. gelijk mailtje gestuurd met de vraag of dat nagezonden kon worden, of dat dan alles retour moest. volgende ochtend gelijk mail terug en zijn de ontbrekende spullen opgestuurd. top service.
WA
1 jul 2023
Goede communicatie, snelle levering. Over de verpakking waren we minder te spreken, duidelijk een retour artikel. Gelukkig was de inhoud wel oké.
26 mei 2023

Vlotte hulp bij problemen

Er was wat onduidelijkheid over het gebruik van een kofferbescherming, waarbij ik via mail direct hulp kreeg en ik snel geholpen was.
8 jun 2023
Dat is fijn om te horen. Blij dat wij u hebben kunnen helpen
28 mei 2023
Extreem lange levertijden, levertijden op site komen niet overeen met de praktijk. Producten zijn echter wel van goede kwaliteit.
8 jun 2023
Bedankt voor uw review. Het spijt ons dat u zo lang heeft moeten wachten. Dit zou normaal ook niet mogen gebeuren. Helaas had de leverancier grote aanlevermoeilijkheden waardoor de productie opgeschort was.
10 jun 2023
Product is snel geleverd, verwacht alleen geen leveringstijden als bol. Het product voldoet aan de inschrijving en verwachtingen
6 apr 2023
vlotte afhandeling van de bestelling, levering laat de wensen over ! Verpakking geopend geweest en volledig stuk . (foto genomen)
13 apr 2023
Dat ziet er inderdaad niet zo mooi uit. Had u ons ook al gemaild?
6 mei 2023
Fijne service toen het product vanuit de fabrikant toch een langere levertijd had is en prettig meegekeken naar een oplossing!
23 jun 2023
Zeer goede service en snelle levering. Ook de handleiding was zeer duidelijk voor de installatie. Zeer tevreden.
28 jun 2023
Dank u voor uw positieve review ! We zijn blij dat alles snel en duidelijk was en wensen u nog lang plezier van uw aankoop !
14 mei 2023
Product kwam snel maar retour kost je over 7euro. Zelf vind ik dat niet echt service tvm andere webshops.
23 mei 2023
Het klopt inderdaad dat de retourkosten voor u zijn bij een herroeping, maar u krijgt de heenzendkosten wel terug. U krijgt dus uiteindelijk het aankoopbedrag van het product volledig terug.