violethamden.com/nl- Logo - Beoordelingen

violethamden.com/nl

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden206 beoordelingen in totaal

26 nov 2023
Pakket kwam snel. Product ziet er prachtig uit en mooi ingepakt. Weinig op aan te merken, behalve dat het door een ander bedrijf werd verzonden (BrandField). Dit is verwarrend voor de consument, vooral, kan ik me voorstellen, als je bij verschillende winkels hebt besteld en moet achterhalen wat "BF" is.

Leider nicht auf die schlechten Bewertungen gehört.. Die Verschlüsse und Ösen an der bestellten Tasche waren im Internet Gold dargestellt. Bei mir waren sie dann dunkel verfärbt und das sieht demnach ziemlich minderwertig aus. Ich wollte Kontakt mit dem Kundenservice bezüglich der Retoure aufnehmen, da ich es nicht einsehe fast 5€ Versandkosten zu zahlen. Der Kundenservice meldet sich allerdings nicht zurück.

Beoordelingen voor violethamden.com/nl

11 sep 2023
12 sep 2023
Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met je ervaring. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd klaar om te helpen. Geniet van je aankoop! ^HJ
6 sep 2023
7 sep 2023
Bedankt voor je positieve beoordeling! Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om te helpen! ^HJ
4 sep 2023
Mooie grote tas, en wat een verrassing dat er een laptoptas in zit!
7 sep 2023
Dat klinkt als een aangename verrassing! Het is geweldig om te lezen dat je blij bent met je grote tas en de bijbehorende laptoptas. Als je nog meer vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Veel plezier met je nieuwe tassen! ^HJ
4 sep 2023

Levertermijn voldoet niet aan wat men belooft

Producten uitgezocht waarbij staat: Op voorraad, direct leverbaar én de melding vóór 23.30u besteld is morgen in huis. Na betaling direct een bericht dat ik even geduld moet hebben en dat de verzending langer op zich laat wachten dan normaal. Jammer dat dit niet gemeld wordt voordat je betaalt. Uiteindelijk goed gekomen. Producten waren vertraagd maar wel helemaal naar wens!
8 sep 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring. Onze oprechte excuses voor de vertraging. Het is goed om te lezen dat de producten uiteindelijk naar wens waren. Als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet ons te contacten! ^HJ
26 aug 2023
28 aug 2023
Vielen Dank für die 5-Sterne-Bewertung! Wir freuen uns, dass Sie zufrieden sind und schätzen Ihr positives Feedback. Wenn Sie in Zukunft etwas brauchen oder Fragen haben, zögern Sie bitte nicht, uns zu kontaktieren. Wir sind bestrebt, Ihnen immer eine gute Erfahrung zu bieten und freuen uns darauf, Sie in Zukunft wieder zu bedienen. Ihre Zufriedenheit ist uns wichtig! ^HJ
25 aug 2023

Goede beleving op de website

Goede beleving op de website, makkelijk te gebruiken, snelle levering en geweldige kwaliteit!!
28 aug 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad op onze website, dat je de website als makkelijk te gebruiken hebt ervaren, en dat je tevreden bent met de snelle levering en geweldige kwaliteit van onze producten. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we streven ernaar om je altijd een uitstekende service te bieden. Als je in de toekomst nog verdere opmerkingen hebt, vragen hebt of iets nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. ^HJ
24 aug 2023
Snelle verzending en mooi product
25 aug 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn erg blij dat je tevreden bent met zowel de snelle verzending als het mooie product dat je van ons hebt ontvangen. Ons doel is om je de best mogelijke winkelervaring te bieden, en het is geweldig om te lezen dat we daarin zijn geslaagd. Mocht je in de toekomst nog meer items nodig hebben, aarzel dan niet om terug te komen. We kijken ernaar uit om je weer van dienst te zijn! ^HJ
CC
Chaysis C.
Rotterdam
24 aug 2023
Geven aan op de site voor 23.30 besteld (ma-vrij) morgen in huis. Niks van dat is waar. Heb me bestelling geannuleerd.
25 aug 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring en onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door de vertraging in de bezorging van je bestelling. We begrijpen volledig hoe frustrerend dit kan zijn, vooral wanneer we niet hebben kunnen voldoen aan het beoogde leveringsschema. We betreuren het dat je zelfs genoodzaakt was om je bestelling te annuleren. Jouw geduld en begrip in deze situatie worden zeer gewaardeerd. Indien er nog andere zaken zijn waarbij we van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven er voortdurend naar om onze dienstverlening te verbeteren en jou in de toekomst een betere ervaring te bieden. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Jouw feedback is waardevol voor ons en helpt ons om te groeien en te verbeteren. ^HJ
23 aug 2023
24 aug 2023
Bedankt voor de geweldige 5-sterrenbeoordeling! We zijn verheugd dat je tevreden bent en hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Als je nog vragen hebt of iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. ^HJ
19 aug 2023
23 aug 2023
Dank je wel voor de 5-sterrenbeoordeling! We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt, vragen hebt of opmerkingen wilt delen, staan we altijd voor je klaar. Jouw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd! ^HJ
10 aug 2023
11 aug 2023
Hartelijk dank voor je fantastische 5-sterren beoordeling! We zijn blij dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad. Als je nog verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Tot ziens bij Violet Hamden! ^HJ
8 aug 2023
Ik vind alles aan de tas gewoon prima, alleen heb ik hem veel groter ontvangen dan verwacht. Misschien mijn eigen fout, niet goed opgelet voor het bestellen, maar verder een prachtig tas.
10 aug 2023
Bedankt voor je eerlijke feedback! We waarderen je positieve kijk op de tas, hoewel de grootte anders was dan je had verwacht. Ik heb voor je gekeken en ik zie dat de maten van de tas op de website staan. Desondanks zijn we blij te lezen dat je de tas mooi vindt. Tot ziens bij Violet Hamden! ^HJ
24 jul 2023

Snelle levering / Goede kwaliteit

De producten werden snel geleverd en de producten die ik besteld heb zijn van goede kwaliteit.
18 jul 2023
Helemaal blij met m'n tas. Al een keer eerder besteld en die tas gaat al een hele tijd mee. - puntje: de tas werd een dag later bezorgd dan geadverteerd.
13 jul 2023

Een waardevol cadeau, zowel het cadeau zelf als de verpakking!Keurig een cadeau om dit te krijgen!

Allereerst was het zeer mooi verpakt! Heel mooi, een waar cadeau. De oorbellen waren ook erg mooi!
12 jul 2023
De snelle levering en de kwaliteit en kwantiteit tas
11 jul 2023
Mooie verpakking, snelle levering. Top!
8 jul 2023
Ga zo door!
5 jul 2023

Top.

Overzichtelijke site, snelle levering, pakket goed te volgen.
4 jul 2023