violethamden.com/nl- Logo - Beoordelingen

violethamden.com/nl
Beoordelingen:

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden205 beoordelingen in totaal  

4,38
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

26 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket kwam snel. Product ziet er prachtig uit en mooi ingepakt. Weinig op aan te merken, behalve dat het door een ander bedrijf werd verzonden (BrandField). Dit is verwarrend voor de consument, vooral, kan ik me voorstellen, als je bij verschillende winkels hebt besteld en moet achterhalen wat "BF" is.

de meest kritische beoordeling

14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Leider nicht auf die schlechten Bewertungen gehört.. Die Verschlüsse und Ösen an der bestellten Tasche waren im Internet Gold dargestellt. Bei mir waren sie dann dunkel verfärbt und das sieht demnach ziemlich minderwertig aus. Ich wollte Kontakt mit dem Kundenservice bezüglich der Retoure aufnehmen, da ich es nicht einsehe fast 5€ Versandkosten zu zahlen. Der Kundenservice meldet sich allerdings nicht zurück.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor violethamden.com/nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
CL
CP L.
Apeldoorn
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Voor het eerst besteld geen korting

Voor het eerst besteld en kortingscode werkte niet. Hierover contact opgenomen maar dan hoor je niets. Jammer. Een gemiste kans.
Beoordeling melden
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakketje werd nog niet geleverd. Donderdag besteld met de hoop het nog voor Kerstmis te ontvangen. Bericht ontvangen dat het geleverd zal worden maar telkens geannuleerd. Voorlopig nog geen idee wanneer het geleverd zal worden. Post.NL is het laatste jaar niet zo betrouwbaar meer qua tijdige levering.
Beoordeling melden
Antwoord van violethamden.com/nl
26 dec 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. We zullen de kwestie grondig onderzoeken zodra we je reactie op de onlangs verzonden e-mail hebben ontvangen. We stellen je geduld en medewerking op prijs terwijl we bezig zijn met je case. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ
5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Twee keer geprobeerd een product te bestellen, maar beide keren wordt achteraf gezegd dat het product niet op voorraad is. Product stond wel als beschikbaar op de website
Beoordeling melden
Antwoord van violethamden.com/nl
11 dec 2023
We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat is ontstaan doordat het product dat je twee keer hebt proberen te bestellen, ondanks dat het als beschikbaar op onze website stond, achteraf niet op voorraad bleek te zijn. Dit was duidelijk een fout in onze voorraadweergave, en we begrijpen hoe frustrerend dit voor jou moet zijn geweest. We waarderen je feedback en nemen deze serieus, omdat het ons helpt om onze diensten te verbeteren en ervoor te zorgen dat zulke situaties in de toekomst worden voorkomen. Als je verdere vragen hebt of als er iets is waarmee we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan altijd klaar om je te assisteren. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip. ^HJ
16 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ketting is prachtig maar zeer fragiel en kwetsbaar voor deze prijs. Voor deze prijs had ik een ketting van een betere en sterkere kwaliteit verwacht! Hanger is prachtig!
Beoordeling melden
IM
Iris M.
Langenargen
4 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nie wieder! Unprofessioneller Kundenservice! Kompliziert und umständlicher Rücksendeservice. Bekam falsches Produkt, da der gewünschte Artikel falsch beschrieben war!
Beoordeling melden
Antwoord van violethamden.com/nl
12 jun 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wie sehr bedauerlich, wie sich das herausstellte. Entschuldigung dafür. Wir haben Sie nun informiert und freuen uns auf Ihre Rückkehr. Wenn Sie hierzu Fragen haben, würden wir uns freuen, wieder von Ihnen zu hören. ^MB
20 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kan er jammer genoeg nog niet over oordelen ,ik heb het nog niet binnen
Beoordeling melden
Antwoord van violethamden.com/nl
26 dec 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. We hebben je zojuist een email gestuurd en we zien daar graag een reactie op tegemoet. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ