violethamden.com/nl- Logo - Beoordelingen

violethamden.com/nl

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden205 beoordelingen in totaal

26 nov 2023
Pakket kwam snel. Product ziet er prachtig uit en mooi ingepakt. Weinig op aan te merken, behalve dat het door een ander bedrijf werd verzonden (BrandField). Dit is verwarrend voor de consument, vooral, kan ik me voorstellen, als je bij verschillende winkels hebt besteld en moet achterhalen wat "BF" is.

Leider nicht auf die schlechten Bewertungen gehört.. Die Verschlüsse und Ösen an der bestellten Tasche waren im Internet Gold dargestellt. Bei mir waren sie dann dunkel verfärbt und das sieht demnach ziemlich minderwertig aus. Ich wollte Kontakt mit dem Kundenservice bezüglich der Retoure aufnehmen, da ich es nicht einsehe fast 5€ Versandkosten zu zahlen. Der Kundenservice meldet sich allerdings nicht zurück.

Beoordelingen voor violethamden.com/nl

17 mei 2023
Ik had een horloge besteld, maar ik krijg volgende dag een mailtje dat hij niet meer leverbaar was. Blijkbaar was er iets misgegaan en was het product eigenlijk uitverkocht. Ik kreeg gelukkig binnen 5 dagen netjes mijn geld teruggestort.
Het is een hele mooie stijlvolle ketting. De bedeltjes zijn prachtig, het kettinkje oogt iets goedkoop. Het lijkt mij handiger als de bedeltjes met een oogje vast op één plek zitten aan de ketting ipv dat ze heen en weer kunnen schuiven.
26 dec 2023
Dank je wel voor je feedback! Het is goed om te horen dat je de stijl van de ketting en de bedeltjes mooi vindt. Je opmerking over het kettinkje en de bewegende bedeltjes is waardevol en kan worden overwogen voor toekomstige ontwerpen. We streven er altijd naar om onze producten te verbeteren op basis van de feedback van onze klanten. Als je in de toekomst nog meer producten wilt bekijken of andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor je feedback! ^HJ
8 aug 2023
Ik vind alles aan de tas gewoon prima, alleen heb ik hem veel groter ontvangen dan verwacht. Misschien mijn eigen fout, niet goed opgelet voor het bestellen, maar verder een prachtig tas.
10 aug 2023
Bedankt voor je eerlijke feedback! We waarderen je positieve kijk op de tas, hoewel de grootte anders was dan je had verwacht. Ik heb voor je gekeken en ik zie dat de maten van de tas op de website staan. Desondanks zijn we blij te lezen dat je de tas mooi vindt. Tot ziens bij Violet Hamden! ^HJ
1 mei 2023
Mooi horloge, precies zoals ik verwacht had. Snelle levering.
21 okt 2023
het voldoet aan de verwachtingen, heel blij mee.
24 okt 2023
Dat is geweldig om te lezen! We zijn blij dat je tevreden bent met je aankoop en dat deze aan je verwachtingen voldoet. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd voor je klaar. Veel plezier met je aankoop! ^HJ
26 nov 2023
Mooie kleur, prachtige verpakking, fijne tas
Antwoord van violethamden.com/nl
Het klinkt alsof je erg tevreden bent met de kleur, de prachtige verpakking en de fijne tas die je hebt ontvangen! We streven ernaar om kwaliteitsproducten aan te bieden en ervoor te zorgen dat ze mooi en zorgvuldig worden verpakt voor onze klanten. Als je in de toekomst nog meer van onze producten wilt bestellen of als je vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Bedankt voor je positieve feedback! ^HJ
24 okt 2023

Correcte levering - Mooi ingepakt

Mooi ingepakt, correcte levering !
25 okt 2023
Dank je wel voor je positieve feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de verpakking en de levering. We streven ernaar om onze klanten altijd de beste service te bieden. Veel plezier met je aankoop! ^HJ
Op tijd geleverd en goed verpakt
Antwoord van violethamden.com/nl
Het is geweldig om te horen dat je bestelling op tijd werd geleverd en goed verpakt was. Tijdige levering en zorgvuldige verpakking zijn belangrijk voor een positieve winkelervaring, en we streven er altijd naar om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Bedankt voor je feedback en je keuze voor onze diensten! ^HJ
1 jun 2023
Correcte en snelle levering
26 dec 2023
Dank je wel voor je beoordeling! We waarderen je feedback en zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met je ervaring bij ons. Als er nog iets is waar we aan kunnen werken om je volgende ervaring nog beter te maken, aarzel dan niet om ons dat te laten weten. We staan altijd klaar om te helpen en streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren. Bedankt voor je steun! ^HJ
4 jul 2023