violethamden.com/nl- Logo - Beoordelingen

violethamden.com/nl

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden207 beoordelingen in totaal

26 nov 2023
Pakket kwam snel. Product ziet er prachtig uit en mooi ingepakt. Weinig op aan te merken, behalve dat het door een ander bedrijf werd verzonden (BrandField). Dit is verwarrend voor de consument, vooral, kan ik me voorstellen, als je bij verschillende winkels hebt besteld en moet achterhalen wat "BF" is.

Leider nicht auf die schlechten Bewertungen gehört.. Die Verschlüsse und Ösen an der bestellten Tasche waren im Internet Gold dargestellt. Bei mir waren sie dann dunkel verfärbt und das sieht demnach ziemlich minderwertig aus. Ich wollte Kontakt mit dem Kundenservice bezüglich der Retoure aufnehmen, da ich es nicht einsehe fast 5€ Versandkosten zu zahlen. Der Kundenservice meldet sich allerdings nicht zurück.

Beoordelingen voor violethamden.com/nl

18 jul 2023
Helemaal blij met m'n tas. Al een keer eerder besteld en die tas gaat al een hele tijd mee. - puntje: de tas werd een dag later bezorgd dan geadverteerd.
Niets op aan te merken! Mijn bestelling werd zeer snel geleverd (de volgende werkdag al) en het tasje zelf is ontzettend mooi en praktisch. Zeer tevreden!
JW
30 sep 2023
Fijne service. Kleine beschadiging aan de geleverde tas, direct opgelost met de klantenservice. Vervangende tas komt 3 dagen na het eerste contact!
2 okt 2023
Dat klinkt als een uitstekende klantenservice! Het is altijd geruststellend om te weten dat eventuele problemen snel en efficiënt worden opgelost. We wensen je veel plezier met je nieuwe tas! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! ^HJ
9 jun 2023
Het gaat te snel. Ik ben traag in lezen, het ging heel snel bij jullie, dat ik niet de gelegeheid kreeg om de 10% korting in te voeren, JAMMER!
13 jul 2023

Een waardevol cadeau, zowel het cadeau zelf als de verpakking!Keurig een cadeau om dit te krijgen!

Allereerst was het zeer mooi verpakt! Heel mooi, een waar cadeau. De oorbellen waren ook erg mooi!
25 aug 2023

Goede beleving op de website

Goede beleving op de website, makkelijk te gebruiken, snelle levering en geweldige kwaliteit!!
28 aug 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad op onze website, dat je de website als makkelijk te gebruiken hebt ervaren, en dat je tevreden bent met de snelle levering en geweldige kwaliteit van onze producten. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we streven ernaar om je altijd een uitstekende service te bieden. Als je in de toekomst nog verdere opmerkingen hebt, vragen hebt of iets nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. ^HJ
24 jul 2023

Snelle levering / Goede kwaliteit

De producten werden snel geleverd en de producten die ik besteld heb zijn van goede kwaliteit.
JH
Juud H.
Nieuwegein

Snelle levering, tas perfect

Snelle levering, feestelijk en goed verpakt. Tas is precies als dexafbeelding

Precies wat ik verwacht had

Bestelling was snel binnen. Tas was precies wat ik ervan verwacht had.
26 dec 2023
Dat klinkt als een geweldige ervaring! We zijn blij om te horen dat je bestelling snel werd geleverd en dat de tas precies aan je verwachtingen voldeed. Als je in de toekomst nog meer producten wilt bestellen of andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn. Bedankt voor je positieve feedback! ^HJ
4 sep 2023
Mooie grote tas, en wat een verrassing dat er een laptoptas in zit!
7 sep 2023
Dat klinkt als een aangename verrassing! Het is geweldig om te lezen dat je blij bent met je grote tas en de bijbehorende laptoptas. Als je nog meer vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Veel plezier met je nieuwe tassen! ^HJ
5 jul 2023

Top.

Overzichtelijke site, snelle levering, pakket goed te volgen.
Het bestelde product was er binnen 2 dagen en keurig verpakt.
26 dec 2023
Dat klinkt als een geweldige ervaring! We zijn blij om te horen dat het door jou bestelde product binnen 2 dagen is aangekomen en dat het keurig was verpakt. Als je in de toekomst nog meer producten nodig hebt of andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn. Bedankt voor je positieve feedback! ^HJ
PP
Peggy P.
Nieuwvliet
14 jun 2023
Super snelle levering en de oorbellen waren erg mooi verpakt.
17 dec 2023
Mooie producten in een prima prijs/ kwaliteitsverhouding.
26 dec 2023
Bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de producten die we aanbieden en dat je de prijs-kwaliteitverhouding als prima ervaart. We streven er altijd naar om hoogwaardige producten aan te bieden tegen betaalbare prijzen. Als je in de toekomst meer van onze producten wilt bekijken of als je vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. We waarderen je steun en kijken ernaar uit om je weer van dienst te zijn! ^HJ
Tas zoals beschreven en een snelle service. Dik tevreden.
Antwoord van violethamden.com/nl
Het is geweldig om te horen dat de tas die je hebt ontvangen overeenkwam met de beschrijving en dat je tevreden bent met de snelle service. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of als je andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Bedankt voor je feedback en je keuze voor onze diensten! ^HJ
12 jul 2023
De snelle levering en de kwaliteit en kwantiteit tas
21 okt 2023
het voldoet aan de verwachtingen, heel blij mee.
24 okt 2023
Dat is geweldig om te lezen! We zijn blij dat je tevreden bent met je aankoop en dat deze aan je verwachtingen voldoet. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd voor je klaar. Veel plezier met je aankoop! ^HJ
AB
Anne B.
Leiden
Goede service, snelle levering en geweldige tas
26 dec 2023
Dat is geweldig om te horen! We zijn blij dat je tevreden bent met de goede service, snelle levering en vooral de geweldige tas. Klanttevredenheid is een prioriteit voor ons, en we streven er altijd naar om hoogwaardige producten en service te bieden. Als je in de toekomst nog meer producten wilt bestellen of andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn. Bedankt voor je positieve feedback! ^HJ
8 nov 2023

De bezorging was heel vlot en keurig…

De bezoeging was heel vlot en keurig verpakt.
9 nov 2023
Hartelijk dank voor je positieve review! Het doet ons goed te lezen dat je tevreden bent met de vlotte bezorging en de zorgvuldige verpakking van je bestelling. We streven ernaar om elke aankoopervaring soepel en aangenaam te maken. Geniet van je aankoop en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen! ^HJ
26 nov 2023
Mooie kleur, prachtige verpakking, fijne tas
Antwoord van violethamden.com/nl
Het klinkt alsof je erg tevreden bent met de kleur, de prachtige verpakking en de fijne tas die je hebt ontvangen! We streven ernaar om kwaliteitsproducten aan te bieden en ervoor te zorgen dat ze mooi en zorgvuldig worden verpakt voor onze klanten. Als je in de toekomst nog meer van onze producten wilt bestellen of als je vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Bedankt voor je positieve feedback! ^HJ