haag-heg.nl

224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.130 beoordelingen in totaal

Mooie planten en precies volgens verwachting! aantal planten hadden toch wat transportschade dat is wel jammer..moment van confirmatie welke dag en tijdsblok de planten geleverd worden is kort zodat lastig te plannen met andere werkzaamheden

23 mei 2024
Onze bestelling zou op donderdag of vrijdag geleverd worden. Op vrijdagochtend ontvingen we bericht dat de bestelling die ochtend tussen 07:40 en 09:40 bezorgd zou worden. Later kregen we een bericht dat de bestelling tussen 09:34 en 11:34 bezorgd zou worden. Mijn buurman en ik hadden beiden vrij genomen om de haag die middag te planten. Om 14: 30 was de haag nog niet bezorgd en heb ik contact opgenomen met Haag-Heg. De dame die ik aan de telefoon kreeg vertelde dat ze contact op zou nemen met de transporteur en dat die mij terug zouden bellen. Om 16:00 was er nog steeds géén haag geleverd en was ik ook niet terug gebeld, dus belde ik zelf maar weer. In eerste instantie kreeg ik géén gehoor. Om 16:23 lukt het om iemand van Haag-Heg aan de telefoon te krijgen. De dame gaf hierop aan dat ze nogmaals met de transporteur zou bellen en dat zij mij zo persoonlijk terug zou bellen. Om 17:41 heb ik nogmaals gebeld met Haag-Heg maar ze waren niet meer bereikbaar. De zaterdag erop heb ik nogmaals gebeld maar het bedrijf was gesloten. Op de dinsdag erna werd ik tijdens mijn werk gebeld dat de chauffeur voor mijn deur stond om de haag af te leveren. Die avond hebben we na onze werkdag de haag nog geplaatst. De haag is 6 dagen onderweg geweest en heeft in die periode overduidelijk géén water gekregen. De haag was dan ook erg uitgedroogd en heeft veel blad laten vallen. Ook enkele dagen erna valt er er nog blad vanaf. De medewerker van Haag-Heg heeft niet meer terug gebeld. Ook wordt er niet gereageerd op de klacht die ik per mail heb ingediend. We hopen dat de haag nog hersteld. Dit bedrijf zullen we zeker niet aanbevelen gezien het feit dat zij hun afspraken niet nakomen.

Beoordelingen voor haag-heg.nl

24 mrt 2024
Goedemiddag, wij danken u voor uw beoordeling, geniet van de planten. Haag&Heg

Rommelige organisatie die niet begrijpen wat klantenservice is

Planten besteld en bevestigd. Data zijn doorgeven voor levering, netjes email gekregen over levering. Voor mij onduidelijk hoe het proces verder ging. Aan het beging van de leveringsweek gebeld en te horen gekregen dat ik een dag van te voren bericht krijg wanneer ze komen. Op de eerste dag van de mogelijke levering geen bericht gehad dus weer gebeld. De dame aan de telefoon zei"nou als je nog nie

Mooie laurierplanten

De levering laurierplanten was zoals we ze besteld hadden met goede kwaliteit. Ook waren de planten netjes verpakt op een palletbox.
9 mrt 2024
Viburnums waren kleiner dan de bestelde maat. Potgrond was volledig uitgedroogd. De bezorger ging nogal ruw om met de planten waardoor enkele gebroken takken hadden.
Antwoord van haag-heg.nl
Goedemiddag, gelukkig hebben we het met u kunnen oplossen. Team Haag&Heg
De kwaliteit van de beukenhaagplanten is heel goed. Minpuntje is dat ze eerder werden geleverd dan aangegeven. Nu maakt dat in dit seizoen niet zo veel uit, maar in de zomer wel.
Antwoord van haag-heg.nl
Goedemorgen, Super fijn dat uw tevreden bent met de levering, geniet van de planten. Idd jammer van de levering we proberen altijd om dit goed te laten lopen. Haag&Heg

Mooie planten en precies zoals we hadden verwacht

11 sep 2023
Goede instructies betreffende aankoop en het zelf planten van de haagplanten in ons geval van de Portugese laurier Haag.
26 nov 2023
Goed verpakte aflevering met handvatten. Ik had wel graag het gewicht van zo'n drieling geweten
Antwoord van haag-heg.nl
Goedemiddag, Fijn om te lezen dat u tevreden was, had ons even gebeld dan hadden wij u graag antwoord gegeven. Met Vriendelijke groet Haa&Heg
KV
Karin v.
Elshout
2 nov 2023
Op tijd geleverd. Vervelend dat de site er een keer uit lag. Voor niets 50 km gereden.
9 sep 2023
20 laurierplanten besteld en ontvangen. Zien er prima uit
6 okt 2023
Mooie struiken. Kluit besteld, pot gekregen...jammer
19 nov 2023
Goede kwaliteit hegplanten geleverd.
Antwoord van haag-heg.nl
Goedemiddag, Wat leuk om te horen dat u te vrede bent met de levering. Haag&Heg
28 okt 2023
Keurig volgens afspraak geleverd.
15 okt 2023
Mooie sterke en grote planten.
6 okt 2023
Goed ontvangen