haag-heg.nl

214 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.073 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 nov 2017
haag-heg.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mooie planten en precies volgens verwachting! aantal planten hadden toch wat transportschade dat is wel jammer..moment van confirmatie welke dag en tijdsblok de planten geleverd worden is kort zodat lastig te plannen met andere werkzaamheden

Onze haagjes gingen geleverd worden vrijdag tussen 13-15 u ik had een mail ontvangen. om 16 u nog niets ontvangen. We hebben naar haag en heg gebeld en ze zeiden dat de bestelling zeker en vast die dag nog ging geleverd worden. Wij hebben nog steeds niets ontvangen…. Ik en mijn vriend hebben een druk leven dus wij hadden geregeld dat wij de dag erna thuis waren voor de haagjes te planten samen met een tuinman maar aangezien de haagjes niet geleverd zijn op het afgesproken moment hebben wij de tuinman op het laatste moment nog moeten afzeggen…

Beoordelingen voor haag-heg.nl

AK
De hele levering verliep vlekkeloos. De boompjes zijn van goede kwaliteit. Ze staan nu een paar dagen in de grond, maar ze zien er goed uit. Hopelijk blijven ze zo goed gaan.
Antwoord van haag-heg.nl
Goedemorgen, Super fijn dat uw tevreden bent met de levering, geniet van de planten. En leuk om te zien dat ze mooi staan. Haag&Heg
NV
Niek v.
Brielle

Eenvoudig besteld en snel geleverd

Eenvoudig besteld en levering kunnen plannen en ook zo geleverd. Enige wat nog beter zou kunnen is terugkoppeling (mail) welke dag het definitief wordt.
Antwoord van haag-heg.nl
Goedemorgen, Super fijn dat uw tevreden bent met de levering, geniet van de planten. Haag&Heg
3 feb 2024
mooie volle bomen en op tijd geleverd, perfecte behandeling van mijn bestelling

Top

Vanaf bestelling tot en met levering en zelfs after service; alles was top!
Antwoord van haag-heg.nl
perfecte levering en kwaliteit van de haagplanten !
Bedankt voor uw waardering. Haag&Heg
18 aug 2023
Mooie goede planten en juist verpakt met informatie over aanplant. Telefonisch of na order plaatsen meer duidelijkheid over levering door twee instanties. Planten door transporteur en overige producten door bezorgdienst. Nu was ik in de veronderstelling dat ik in de ochtend slechts mijn planten kreeg terwijl eind van de middag de overige producten werden geleverd. Maar ik ben heel tevreden Ga zo door
16 jun 2023

Toppers! Aan iedereen aan te bevelen!

Alles helder, goede communicatie, levering perfect, planten erg sterk en juiste hoogte. Heb een tweede bestelling gedaan omdat ik iets tekort kwam en die kwam exact een week later (precies dezelfde planten). Super dit! Terwijl de tuinman zei dat het zo laat in het jaar nog wel eens lastig kon worden om een goede haag te scoren.
3 okt 2023

Laurier in pot 80-100 cm

Vorige week 105 stuks laurier in pot besteld van 80-100 cm hoog. Werden keurig geleverd in houten ‘kratten’. Planten zien er super mooi uit! Onze complimenten. Ze zijn zeker 100 cm hoog en zien er gezond groen uit met al flinke jonge scheuten. Kan dit bedrijf van harte aanbevelen. Als we tekort komen zien jullie ons terug!
MD
8 mei 2023

Prachtige bomen

Zeer fraaie, kwalitatief hoogstaande bomen van t juiste formaat. Bij Haag-Heg is 200 cm tot 220 cm ook echt die maat. Ook de service was prima, van te voren telefoontje van chauffeur en overleg over de plek waar hij de bomen kon plaatsen. Ik zou echt niet weten wat jullie beter kunnen doen
1 mei 2023
Overzichtelijke website waar echt alles vermeld staat over je gekozen plant. Als er nog onduidelijkheden zijn staan ze je telefonisch goed te woord. Netjes afgeleverd met duidelijke beschrijving. Wij zijn erg tevreden nu de planten nog 😀
RS
Ralf S.
Valkenburg
22 sep 2023

Een dikke tien voor Haag-Heg

Via de overzichtelijke website, heel eenvoudig de portugese laurier in pot kunnen bestellen. Communicatie verliep soepel en de haag werd binnen enkele dagen met een transporteur bezorgd. Top bedrijf
7 nov 2023
We hadden 50 laurier-hegplanten besteld. Deze zijn precies op de goede bezorgtijd geleverd en waren netjes 'verpakt' in een groot houten krat. Prachtige sterke planten, top!
Antwoord van haag-heg.nl
Goedemiddag, wat leuk om uw reactie te lezen, en ze staan er prachtig bij. Haag&Heg

Top leverancier

Bestelde kwaliteit en hoeveelheid op tijd geleverd. Zeer tevreden met het resultaat. Dit was de 2e keer dat wij wat bij hun besteld hebben. Ook de 1ste keer waren wij zeer tevreden.
Antwoord van haag-heg.nl
Goedemorgen, bedankt voor uw reactie, we kunnen dit echt waarderen. Geniet van de planten en hopelijk tot ziens. Haag&Heg
4 nov 2023
Keurige levering op pallet, de haagplanten stonden stevig bijeen gegord op een pallet. Duidelijke plantinstructies. Mooie kwaliteit van de haagplanten ook!
Antwoord van haag-heg.nl
Goedemiddag, Fijn dat u blij bent met de levering, geniet van de planten. Haag&Heg
WP
Willy P.
Duiven
29 apr 2023
Alles netjes en conform afspraak geleverd. Alleen er werden 2 pakketten aangemeld, maar er is slechts 1 pakket geleverd. Toch was de bestelling compleet.
SR
Sandra R.
Berkel en Rodenrijs
11 jun 2023

Fantastisch

Super geregeld, als je vragen hebt kan je altijd bellen voor advies. Keurig geleverd binnen afgesproken tijd en prachtige laurier struiken! Aanrader!
13 mei 2023
Ik had planten besteld 1meter 25 hoog en kreeg planten van 1 meter 60 hoog fantastisch gelijk een heg met aanzien. Planten in uitstekende kwaliteit.
14 jul 2023
Prachtig materiaal, geleverd stipt op tijd volgens de afspraak, alle planten zijn volgens de afmetingen, zelf nog iets groter, heel tevreden Robby
30 apr 2023

Heel blij met onze haag

Lekker veel praktische info op de website, heel makkelijk kiezen, levering keurig volgens afspraak en nu genieten we van een prachtige laurierhaag!