haag-heg.nl

214 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.073 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 nov 2017
haag-heg.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mooie planten en precies volgens verwachting! aantal planten hadden toch wat transportschade dat is wel jammer..moment van confirmatie welke dag en tijdsblok de planten geleverd worden is kort zodat lastig te plannen met andere werkzaamheden

Onze haagjes gingen geleverd worden vrijdag tussen 13-15 u ik had een mail ontvangen. om 16 u nog niets ontvangen. We hebben naar haag en heg gebeld en ze zeiden dat de bestelling zeker en vast die dag nog ging geleverd worden. Wij hebben nog steeds niets ontvangen…. Ik en mijn vriend hebben een druk leven dus wij hadden geregeld dat wij de dag erna thuis waren voor de haagjes te planten samen met een tuinman maar aangezien de haagjes niet geleverd zijn op het afgesproken moment hebben wij de tuinman op het laatste moment nog moeten afzeggen…

Beoordelingen voor haag-heg.nl

21 mei 2023
Zoals voorheen prima producten ontvangen in prima staat. Duurde deze keer wel iets langer t leveren. Maar wel conform toezegging.
27 okt 2023
De Portugese laurier werd netjes afgeleverd op een pallet. Zitten nu al ruim een week in de grond. Planten zien er goed uit.
24 jul 2023

Top!

Zeer duidelijke communicatie over levering, netjes op tijd en zeer vriendelijke chauffeur. Heel erg mooie, volle planten.
11 aug 2023
9m1 kant en klare haagbeuk laten bezorgen. Zien er mooi en verzorgd uit.
13 jul 2023

Levering Portugese laurier

Makkelijk bestelproces. De laurier is zoals beschreven. Levering was een dag eerder dan aangeven.
12 nov 2023
Gemakkelijk te bestellen, er worden vooraf nog plant tips gestuurd. Hiernaast nette levering.
Antwoord van haag-heg.nl
Goedemiddag, Leuk om uw reactie te lezen, geniet van de planten en bij vragen mag u ons bellen of mailen. Haag&Heg
24 okt 2023
Geweldige service Prachtige planten Goede prijs Ga zeker terug, heb mijn hovenier gevonden 👍🏻
30 apr 2023
Ik kreeg grotere planten dan besteld en sneller geleverd dan oorspronkelijk geschat
21 mei 2023
Snel geleverd en prima.struiken. alles conform afspraak. Betrouwbare leverancier.
12 mei 2023
Bestel gemak, prima verzorgde aflevering van de bestelling, mooie kwaliteit bomen
17 mei 2023
Prettige klantgerichte communicatie en levering volgens de gemaakte afspraken!
25 okt 2023
Duidelijke site snel geleverd Alleen bezorging info transporteur kan beter!
13 mei 2023
Prima service! Goede prijs kwaliteit verhouding, en alles op tijd geleverd
8 jun 2023
Bestelling geleverd zoals afgesproken. Struiken van goede kwaliteit 👍
17 mei 2023
Prachtige boompjes , lijken een categorie groter dan besteld
1 nov 2023
Prachtige Japanse Hulst. Keurig bezorgd en meteen geplant
22 mei 2023

Tevreden!

Alles prima. Netjes op tijd geleverd en goede communicatie.
Matige communicatie over aflevering maar goeie chauffeur!
Antwoord van haag-heg.nl
Goedemorgen, We proberen altijd op tijd te laten weten wanneer we leveren , soms gaat dat niet helemaal goed, maar fijn om te horen dat u bij met met de planten.
1 okt 2023
Mooie haagplantjes die dezelfde week nog werden geleverd.
17 sep 2023

Goede communicatie en…

Goede communicatie over de bezorging en mooie planten.