georgeatwork.nl

34 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden214 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 aug 2020
georgeatwork.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 jul 2023
In 2018 mijn eerste aankoop gedaan perfect afgehandeld in 2023 mijn tweede aankoop gedaan met 10% korting lange wachtijd voor levering maar (was aangegeven). Het mail verkeer perfect afgehandeld om het toch een week eerder geleverd te krijgen.

4 aug 2023
De bezorging van het product was prima. Het betreft een premium product, dus dan mag je iets verwachten. Beetje jammer dat de deurtjes onder de werkbank dan niet tegen het magneetjes aankomen. 3x! Bij 3 deurtjes bij 2 verschillende producten. Magneet is ook gewoon te slap.

Beoordelingen voor georgeatwork.nl

Heel snel geleverd, prettig ondersteuning bij vragen
Antwoord van georgeatwork.nl
Beste meneer Wassink, Hartelijk dank voor uw review. Wij horen graag van u hoe wij u beter van dienst kunnen zijn. Met vriendelijke groeten, Team George at Work
Antwoord van georgeatwork.nl
Beste meneer van der Wal, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Wij wensen u veel plezier met uw George Tools werkbank. Met vriendelijke groeten, Team George at Work
Als ik jullie bel over een probleem met mijn werkplaatsinrichting, die mij meer dan 7000 euro heeft gekost, mag er wel wat meer door jullie meegedacht worden naar een oplossing. Ik heb ook een mail gestuurd, maar nog steeds geen reactie daarop gekregen. Als ik had geweten dat jullie zo ongelooflijk slecht met klanten omgaan, had ik nooit zoveel geld naar jullie overgemaakt.
Antwoord van georgeatwork.nl
Beste meneer/mevrouw de Graaf, Zoals aangegeven zoeken we graag samen naar een oplossing. Nogmaals het verzoek contact op te nemen met onze klantenservice om te kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groeten, Team George at Work
20 apr 2024
👍👍
22 apr 2024
Beste meneer Visscher, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Wij wensen u veel plezier met uw Kraftmeister frame! Met vriendelijke groeten, Team George at Work
Veel bedrijven mogen een voorbeeld nemen van George at work. Prettige communicatie, luisteren goed naar de wensen van de klant, mooie showroom, vriendelijk personeel, komen de afspraken netjes na, alles zeer netjes en goed verpakt en misschien wel het belangrijkste, kwaliteit van het materiaal is erg goed. Heb echt niks aan te merken over de hele gang van zaken! Bedankt george at work!!!
Antwoord van georgeatwork.nl
Beste meneer Taveira, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groeten, Team George at Work
Mooie werkbank . En op tijd geleverd. Het geheel was zo verpakt dat bij normaal vervoer er niks kon beschadigen. Top
20 mrt 2024
Beste meneer Rugaart, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij wensen u veel plezier met uw werkbank! Met vriendelijke groeten, Team George at Work
Voor mij was alles goedpribeer dit vast te houden
20 mrt 2024
Beste meneer Martens, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groeten, Team George at Work

Top kwaliteit kast en gereedschap.

Goed geholpen in de showroom en de kast met gereedschapinlays snel in huis. Alles goed verpakt en het is van zeer goede kwaliteit . Daar gaan we nog veel plezier van hebben.
Antwoord van georgeatwork.nl
Beste meneer Jeuken, Hartelijk dan voor uw positieve feedback. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groeten, Team George at Work
Goede producten.
20 jan 2024
Antwoord van georgeatwork.nl
Beste meneer Blanke, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij wensen u veel plezier met de George Tools! Met vriendelijke groeten, Team George at Work
Ik heb een werkbank besteld van ong. 2000 euro. Volgens website direct leverbaar maar na dag kreeg ik email dat hij pas 6 weken later leverbaar was. Ik heb werkbank ondertussen 2 weken geleden afbesteld maar nog steeds geld niet terug op credit card gekregen!
Antwoord van georgeatwork.nl
Beste heer Biemans, Vervelend dat er geen voorraad meer was toen u bestelde, de werkbank wordt gereserveerd, zodra de betaling binnen is. Helaas zijn er meer geïnteresseerden, waardoor wij geen voorraad meer hebben. Wij begrijpen dat u niet zo lang wilt wachten en dat u daarom de order geannuleerd heeft. Op 1 december hebben wij het geld teruggestort en wij zien dat de transactie op 2 december is afgerond. Met vriendelijke groet, Team George at Work
Antwoord van georgeatwork.nl
Beste meneer Raaijmakers, Hartelijk dank voor het schrijven van een positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de George Tools inlay Kniesleutel set 6-delig! Met vriendelijke groeten, Team George at Work
Snel geleverd
Antwoord van georgeatwork.nl
Beste meneer Peerenboom, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We wensen u heel veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team George at Work
11 nov 2023
Antwoord van georgeatwork.nl
Geachte Heer Rouwenhoff, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groeten, Team George at Work
9 nov 2023
9 nov 2023
Geachte Heer Arends, Hartelijk dank voor uw positieve feedack. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groeten, Team George at Work
31 okt 2023
Gemakkelijk te bestellen. Snel geleverd. En goede kwaliteit prijs verhouding
31 okt 2023
Beste meneer Bekx, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We wensen u heel veel plezier met uw George Tools Ontvetterbak met pomp 13L. Met vriendelijke groet, Team George at Work
13 sep 2023
14 sep 2023
Beste heer Ten Broeke, Dank u voor uw positieve feedback. We zijn blij dat u zo tevreden bent. We wensen u veel werkplezier met uw XL gereedschapswagen. Met vriendelijke groet, Team George at Work
3 sep 2023
Tot de deur wij wonen in flat met lift en beneden is niet mijn deur
4 sep 2023
Beste mevrouw Verveer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent met betrekking tot de levering van het pakket tot aan de deur. De transporteurs waar wij mee samenwerken leveren tot aan de deur/hoogdingang. Dit wordt ook vermeldt op onze website. We wensen u heel veel plezier met de George Tools werkbank Helsinki 9 lades. Met vriendelijke groet, Team George at Work
22 aug 2023
Goede service ook goede aftersales.
22 aug 2023
Beste familie Westdijk, Dank u voor uw positieve feedback. We zijn blij dat u zo tevreden bent. We wensen u veel werkplezier in uw werkplaatsinrichting. Met vriendelijke groet, Team George at Work