georgeatwork.nl

30 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden210 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 aug 2020
georgeatwork.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 jul 2023
In 2018 mijn eerste aankoop gedaan perfect afgehandeld in 2023 mijn tweede aankoop gedaan met 10% korting lange wachtijd voor levering maar (was aangegeven). Het mail verkeer perfect afgehandeld om het toch een week eerder geleverd te krijgen.

4 aug 2023
De bezorging van het product was prima. Het betreft een premium product, dus dan mag je iets verwachten. Beetje jammer dat de deurtjes onder de werkbank dan niet tegen het magneetjes aankomen. 3x! Bij 3 deurtjes bij 2 verschillende producten. Magneet is ook gewoon te slap.

Beoordelingen voor georgeatwork.nl

Veel bedrijven mogen een voorbeeld nemen van George at work. Prettige communicatie, luisteren goed naar de wensen van de klant, mooie showroom, vriendelijk personeel, komen de afspraken netjes na, alles zeer netjes en goed verpakt en misschien wel het belangrijkste, kwaliteit van het materiaal is erg goed. Heb echt niks aan te merken over de hele gang van zaken! Bedankt george at work!!!
Antwoord van georgeatwork.nl
Beste meneer Taveira, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groeten, Team George at Work
👍👍
Antwoord van georgeatwork.nl
Beste meneer Visscher, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Wij wensen u veel plezier met uw Kraftmeister frame! Met vriendelijke groeten, Team George at Work

Top kwaliteit kast en gereedschap.

Goed geholpen in de showroom en de kast met gereedschapinlays snel in huis. Alles goed verpakt en het is van zeer goede kwaliteit . Daar gaan we nog veel plezier van hebben.
Antwoord van georgeatwork.nl
Beste meneer Jeuken, Hartelijk dan voor uw positieve feedback. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groeten, Team George at Work
Mooie werkbank . En op tijd geleverd. Het geheel was zo verpakt dat bij normaal vervoer er niks kon beschadigen. Top
20 mrt 2024
Beste meneer Rugaart, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij wensen u veel plezier met uw werkbank! Met vriendelijke groeten, Team George at Work
Voor mij was alles goedpribeer dit vast te houden
20 mrt 2024
Beste meneer Martens, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groeten, Team George at Work
Goede producten.
20 jan 2024
Antwoord van georgeatwork.nl
Beste meneer Blanke, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij wensen u veel plezier met de George Tools! Met vriendelijke groeten, Team George at Work
Antwoord van georgeatwork.nl
Beste meneer van der Wal, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met betrekking tot de magneetjes. Daarom verzoeken we u om een mail te sturen met een video/foto van de magneetjes. Alvast bedankt voor de e-mail. We hopen u hiermee naar tevredenheid te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team George at Work
15 jul 2023
Beste meneer Dagelet, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en uw feedback over onze service! Heel fijn dat u voor een 2de aankoop weer voor ons gekozen heeft. We wensen u heel veel plezier met de Kraftmeister werkplaatsinrichting. Met vriendelijke groet, Team George at Work
16 jun 2023
Dat ze erg behulpzaam, vriendelijk zijn en meedenken. Ook is hun reactie erg snel op een vraag. Dus top service!
16 jun 2023
Beste mevrouw Hubers, Hartelijk dank voor uw zeer positieve beoordeling en uw complimenten over onze service! We wensen u heel veel plezier met de George Tools compressor oliegesmeerd 100 Ltoe. Met vriendelijke groet, Team George at Work
Alles naar wens . Misschien eerder aangeven dat de bestelling onderweg is dat is wel een verbeter puntje
18 jul 2023
Beste meneer van Gaal, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en uw feedback over de levering! We nemen uw opmerking over de levering ter harte om onze service te verbeteren. We wensen u heel veel plezier met uw Kraftmeister opbergkast en werkblad. Met vriendelijke groet, Team George at Work
2 jul 2023
Chauffeur gaf aan dat door beschadigd was en hebben samen de inhoud bekeken. Levering vlot en alles OKÉ
Antwoord van georgeatwork.nl
Beste meneer Berghuis, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en uw feedback over onze service en de levering. We wensen u heel veel plezier met de George Tools compressor oliegesmeerd 50 L. Met vriendelijke groet, Team George at Work
4 aug 2023
Snelle levering van Kraftmeister werkbank. Prachtig degelijk materiaal. Gaat een levenlang mee.
Antwoord van georgeatwork.nl
Beste meneer Rouwenhoff, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We wensen u heel veel plezier met uw Kraftmeister werkbank. Met vriendelijke groet, Team George at Work
DV
26 jun 2023

Een leuk product waar met veel plezier…

+Een leuk product waar met veel plezier op wordt geklust. -Communicatie kan iets beter
27 jun 2023
Beste mevrouw Vergeer, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en uw feedback over onze service! We nemen uw opmerking over de communicatie ter harte om onze service te verbeteren. We wensen u heel veel plezier met de George Tools werkbank met wand 1 kast 1 lade. Met vriendelijke groet, Team George at Work
31 okt 2023
Gemakkelijk te bestellen. Snel geleverd. En goede kwaliteit prijs verhouding
31 okt 2023
Beste meneer Bekx, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We wensen u heel veel plezier met uw George Tools Ontvetterbak met pomp 13L. Met vriendelijke groet, Team George at Work
9 jul 2023
Transport kan beter, krijg track en trace dat ze er binnen een half uur staan
Antwoord van georgeatwork.nl
Beste meneer Hoefmans, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en uw feedback over de levering! We nemen uw opmerking over de levering ter harte om onze service te verbeteren. We wensen u heel veel plezier met uw Kraftmeister werkplaatsinrichting. Met vriendelijke groet, Team George at Work
3 sep 2023
Tot de deur wij wonen in flat met lift en beneden is niet mijn deur
4 sep 2023
Beste mevrouw Verveer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent met betrekking tot de levering van het pakket tot aan de deur. De transporteurs waar wij mee samenwerken leveren tot aan de deur/hoogdingang. Dit wordt ook vermeldt op onze website. We wensen u heel veel plezier met de George Tools werkbank Helsinki 9 lades. Met vriendelijke groet, Team George at Work
20 aug 2023
Snellen levering en goed verpakking en afleverinng
21 aug 2023
Beste meneer Stavenga, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We wensen u heel veel plezier met uw Kraftmeister werkbank. Met vriendelijke groet, Team George at Work
11 jun 2023

Compressor 100 L

Compressor werkt perfect en tegen een goede prijs
Antwoord van georgeatwork.nl
Beste heer Dijkslag, Dank u wel voor uw positieve bericht. Wij wensen u veel werkplezier met de compressor. \Met vriendelijke groet, Team George at Work
27 jul 2023
Een vlotte levering van een mooi product
28 jul 2023
Beste meneer Postel, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en uw feedback over ons product en de levering. We wensen u heel veel plezier met uw Kraftmeister wandkast. Met vriendelijke groet, Team George at Work