Plus.Parts/nl/- Logo - Beoordelingen

Plus.Parts/nl/

46 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden234 beoordelingen in totaal

27 okt 2023
Het advies in verband mijn aankoop was totaal in het belang van mezelf als klant (men had me in plaats van de vervanging van een onderdeel ook richting nieuw toestel kunnen sturen maar men deed dit niet) Nadat het betrokken onderdeel helaas beschadigd toekwam (waar PlusParts niets kan aan doen want transportschade) werd dit probleem onmiddellijk opgelost

6 sep 2023
Bestelling geplaatst voor onderdelen voor de Roomba S9, bestelling ontvangen. Echter 2 bestelde onderdelen waren verkeerd, niet voor de Roomba S9 en niet conform het plaatje op de site. Geprobeerd contact op te nemen, maar geen telenoomnummer te vinden, wel een contact mail pagina; ingevuld, maar nog steeds NIETS op gehoord. Er zit ook geen retour formulier bij en er staat geen retour proces op de site. PUINHOOP.

Beoordelingen voor Plus.Parts/nl/

Snel en accuraat, houden zich aan gemaakte afspraken.

Opeens niet op voorraad?

Onderdeel voor mijn roomba besteld. Bij de advertentie stond: vandaag besteld, morgen in huis. Perfect, dus besteld. Na 2!!! weken zelf maar gemaild waar het bleef. Ontzettend nonchalant mailtje terug met de strekking: Pech gehad, dan moet je je bestelling maar annuleren. Zelf even proactief een mailtje sturen is blijkbaar teveel.
19 mrt 2024
Goed geordende website; gemakkelijk te surfen waar je naar op zoek bent; goede service en snelle levering; betaalbaar!

Prima

Besteld, snel ontvangen en het paste goed.
Prima service

Prima service

tijdige, correcte en volledige levering van de bestelde onderdelen
10 feb 2024
Fast shipping and correct parts for iRobot
Betrouwbaar en op tijd.
6 jan 2024

Onmiddelijk actie van servicedesk

Onmiddelijk actie toen thuis bleek, dat de bestelde accu kennelijk een defect had. Retoursticker via e-mail gekregen en een nieuwe zending is onderweg. Pakketje van defecte accu kan bij een DHL punt worden afgegeven. Prima service van PlusParts!
Snel geleverd, voldoet aan de verwachtingen
Vlot en zorgvuldig verpakt en bezorgd
Niets zo doorgaan
Het product werkt niet naar behoren. Het lekt
27 okt 2023

Correct advies en perfecte dienstverlening

1 okt 2023
Een bestelde beamerlamp was er snel, er kwam een mailtje over de verwachte levertijd waarin je kon aangeven of de tijd uitkwam. Goed geregeld!
IH
isabella H.
Antwerpen
2 aug 2023
Één zeer correcte en vlotte opvolging alsook een vlugge levering. Het product is ook super
28 okt 2023
Snel en makkelijk besteld Betalen via Klarna mag sneller