georgeatwork.nl

34 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden214 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 aug 2020
georgeatwork.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 jul 2023
In 2018 mijn eerste aankoop gedaan perfect afgehandeld in 2023 mijn tweede aankoop gedaan met 10% korting lange wachtijd voor levering maar (was aangegeven). Het mail verkeer perfect afgehandeld om het toch een week eerder geleverd te krijgen.

4 aug 2023
De bezorging van het product was prima. Het betreft een premium product, dus dan mag je iets verwachten. Beetje jammer dat de deurtjes onder de werkbank dan niet tegen het magneetjes aankomen. 3x! Bij 3 deurtjes bij 2 verschillende producten. Magneet is ook gewoon te slap.

Beoordelingen voor georgeatwork.nl

Als ik jullie bel over een probleem met mijn werkplaatsinrichting, die mij meer dan 7000 euro heeft gekost, mag er wel wat meer door jullie meegedacht worden naar een oplossing. Ik heb ook een mail gestuurd, maar nog steeds geen reactie daarop gekregen. Als ik had geweten dat jullie zo ongelooflijk slecht met klanten omgaan, had ik nooit zoveel geld naar jullie overgemaakt.
Antwoord van georgeatwork.nl
Beste meneer/mevrouw de Graaf, Zoals aangegeven zoeken we graag samen naar een oplossing. Nogmaals het verzoek contact op te nemen met onze klantenservice om te kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groeten, Team George at Work
Ik heb een werkbank besteld van ong. 2000 euro. Volgens website direct leverbaar maar na dag kreeg ik email dat hij pas 6 weken later leverbaar was. Ik heb werkbank ondertussen 2 weken geleden afbesteld maar nog steeds geld niet terug op credit card gekregen!
Antwoord van georgeatwork.nl
Beste heer Biemans, Vervelend dat er geen voorraad meer was toen u bestelde, de werkbank wordt gereserveerd, zodra de betaling binnen is. Helaas zijn er meer geïnteresseerden, waardoor wij geen voorraad meer hebben. Wij begrijpen dat u niet zo lang wilt wachten en dat u daarom de order geannuleerd heeft. Op 1 december hebben wij het geld teruggestort en wij zien dat de transactie op 2 december is afgerond. Met vriendelijke groet, Team George at Work
4 aug 2023
Slotjes slecht gemonteerd. Beetje gammel spul
Antwoord van georgeatwork.nl
Beste meneer Rijke, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de sloten. Uiteraard willen we u graag helpen. Daarom verzoeken we u om ons een e-mail te sturen met foto/video van het slot. Alvast bedankt voor uw e-mail. We hopen dat we u naar tevredenheid kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Team George at Work