georgeatwork.nl

34 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden214 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 aug 2020
georgeatwork.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 jul 2023
In 2018 mijn eerste aankoop gedaan perfect afgehandeld in 2023 mijn tweede aankoop gedaan met 10% korting lange wachtijd voor levering maar (was aangegeven). Het mail verkeer perfect afgehandeld om het toch een week eerder geleverd te krijgen.

4 aug 2023
De bezorging van het product was prima. Het betreft een premium product, dus dan mag je iets verwachten. Beetje jammer dat de deurtjes onder de werkbank dan niet tegen het magneetjes aankomen. 3x! Bij 3 deurtjes bij 2 verschillende producten. Magneet is ook gewoon te slap.

Beoordelingen voor georgeatwork.nl

4 aug 2023
Antwoord van georgeatwork.nl
Beste meneer van der Wal, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met betrekking tot de magneetjes. Daarom verzoeken we u om een mail te sturen met een video/foto van de magneetjes. Alvast bedankt voor de e-mail. We hopen u hiermee naar tevredenheid te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team George at Work
3 sep 2023
Tot de deur wij wonen in flat met lift en beneden is niet mijn deur
Antwoord van georgeatwork.nl
4 sep 2023
Beste mevrouw Verveer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent met betrekking tot de levering van het pakket tot aan de deur. De transporteurs waar wij mee samenwerken leveren tot aan de deur/hoogdingang. Dit wordt ook vermeldt op onze website. We wensen u heel veel plezier met de George Tools werkbank Helsinki 9 lades. Met vriendelijke groet, Team George at Work