123watches.nl- Logo - Beoordelingen

123watches.nl

2.741 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.589 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 aug 2021
123watches.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mei 2023
Een eerste bestelling welke dezelfde dag nog verstuurd was had een wat langere levertijd door problemen met post.nl. Dit bleek na contact te hebben gehad met Lianne. We hadden ondertussen ook al een tweede, aanvullende, order besteld welke ook dezelfde dag verstuurd is. De tegoedbon die in de eerste bestelling zat maar die we doordat de twee orders elkaar kruiste niet meer konden gebruiken is ook door Lianne als credit factuur verwerkt na contact hierover te hebben gehad. Kortom, ruime keuze, snelle verzending, goede producten en bovenal een meedenkende customer service. Hier mogen sommige bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Heb op 06-12-23 een bestelling gedaan op de webshop word vermeld voor 22.00 besteld verzonden volgende dag in huis Ten eerste had ik op tijd besteld voor een applewatch band maar de bestelling was niet verstuurd een mail er achteraan waarom niet geen antwoord de volgende dag bericht dat deze was verstuurd maar tot op heden niets ontvangen van de webshop diverse e-mail er achteraan verstuurd en de mails worden niet goed gelezen want er word mij nogmaals gevraagd of het adres wel klopte nogmaals voor de tweede keer bevestigd dat het adres klopt heb al diverse keren aan de postbode gevraagd of er een pakketje voor mij was van de webshop maar PostNL heeft het niet heb mijn geld terug gevraagd maar krijg als antwoord dat hij opnieuw verstuurd kan worden nu dat hoeft uiteraard niet meer als de eerste er al bijna een week over doet en tweede keus wacht maar 14 dagen dan geven we geld terug dus optie 2 maar gekozen met tegenzin had verwacht dat de webshop het bedrag netjes terug zou betalen nu en niet na 14 dagen op e-mail word slecht gereageerd en slecht gelezen heel jammer dit

Beoordelingen voor 123watches.nl

Al paar weken geleden applewatch bandje besteld maar nog steeds niet ontvangen…waarschijnlijk kwijt bij PostNL….
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Wil je hiervoor contact opnemen met de klantenservice? Zij helpen je graag verder.

Bestelling niet ontvangen.

Vandaag besteld, morgen geleverd? Het pakketje is al 4 werkdagen onderweg. Helaas heb ik nog niets ontvangen.
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen Marianne. Wil je hiervoor contact opnemen met de klantenservice? Zij helpen je graag verder.
Ik heb nog steeds niks ontvangen 5/6 dagen terug heb ik wat besteld kan ook niemand hierover bellen
Antwoord van 123watches.nl

Melden wanneer de bestelling verzonden werd want tot op heden mocht ik deze nog niet ontvangen
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen, wellicht heb je een backorder besteld! Wil je hiervoor contact opnemen met de klantenservice? Zij helpen je graag verder.
Bestelling gedaan. Meteen betaald. Niks ontvangen. Wacht nu al 12 dgn . Nog niks gezien.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor je beoordeling Roger. In je bestelling zie ik dat je een product besteld hebt met een langere levertijd, dit stond ook aangegeven bij het product en in de winkelwagen.
Horlogebandje vertoond binnen enkele weken al slijtageplekken waardoor kleur verandert.
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over het ontvangen product. Heb je hiervoor contact opgenomen met de klantenservice? Zij helpen jou graag verder.
Mijn pakketje is nog steeds niet geleverd. Bestelling gebeurt op 04/01
Antwoord van 123watches.nl
Geen melding van verzending. Artikel nooit ontvangen.
Antwoord van 123watches.nl
Ik heb mijn bestelling nog altijd niet aangekregen?
Antwoord van 123watches.nl
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
Antwoord van 123watches.nl
Bestelling nog steeds niet binnen gehad

Bestelling nooit gehad

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen
NOG STEEDS NIKS ONTVANGEN!!!!!!
1 week an niet nog gelievered
Komen afspraken niet na
Antwoord van 123watches.nl
Goedemorgen Hans, Vervelend dat je je order niet hebt ontvangen, zoals vermeld zijn wij afhankelijk van de post en heb je er zelf voor gekozen tijdens het bestellen om het via hen te laten leveren. Het is momenteel erg druk bij de post waardoor de levering iets langer kon duren als verwacht. Mocht je het nog niet hebben ontvangen helpen wij je per email graag verder.
Nog steeds niet geleverd
Nog niks ontvangen.
niet aangekomen

Antwoord van 123watches.nl
Goedemorgen Dorie, Bedankt voor je bericht. Pas na uw 4e mail heeft u ons bevestigd dat het adres klopt. Daardoor konden wij je melding pas daarna oppakken en hebben wij dit ook gedaan. Wij hebben je netjes twee opties geboden zoals onderstaand te zien is. Wij kunnen op dit moment je bestelling enkel opnieuw verzenden naar hetzelfde adres, als je dit liever niet wenst dan kunnen wij 2 weken na verzending een terugbetaling in gang zetten. 'Op dit moment kan dit helaas nog niet omdat wij geen onderzoek kunnen starten bij de post. Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat je de bestelling niet ontvangen hebt, helaas hebben wij vertragingen bij de post niet in de hand.' Naar ons inzien heeft 123watches hen uiterste best gedaan om je van een oplossing te voorzien.

10 dagen verzendtijd ipv de beloofde 1

Mijn pakketje zou dezelfde dag verzonden worden volgens de website, in plaats daarvan krijg ik na 10 dagen pas een verzendbevestiging (nog niet eens bezorgd!). Dit ook zonder enig bericht over de vertraging. Zou er niet nog een keer bestellen. / In mijn bestelling of bevestiging stond/staat niets over dat het een backorder was, in tegendeel was het op voorraad volgens de website.
Antwoord van 123watches.nl
Goedemorgen! Op de website staat ook vermeld binnen enkele werkdagen nageleverd, nu niet meer omdat het artikel inmiddels alweer op voorraad is. Dit stond duidelijk aangegeven. Ieder geval fijn dat het is ontvangen, veel plezier met je bestelling.