123watches.nl- Logo - Beoordelingen

123watches.nl

2.749 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.578 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 aug 2021
123watches.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mei 2023
Een eerste bestelling welke dezelfde dag nog verstuurd was had een wat langere levertijd door problemen met post.nl. Dit bleek na contact te hebben gehad met Lianne. We hadden ondertussen ook al een tweede, aanvullende, order besteld welke ook dezelfde dag verstuurd is. De tegoedbon die in de eerste bestelling zat maar die we doordat de twee orders elkaar kruiste niet meer konden gebruiken is ook door Lianne als credit factuur verwerkt na contact hierover te hebben gehad. Kortom, ruime keuze, snelle verzending, goede producten en bovenal een meedenkende customer service. Hier mogen sommige bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Heb op 06-12-23 een bestelling gedaan op de webshop word vermeld voor 22.00 besteld verzonden volgende dag in huis Ten eerste had ik op tijd besteld voor een applewatch band maar de bestelling was niet verstuurd een mail er achteraan waarom niet geen antwoord de volgende dag bericht dat deze was verstuurd maar tot op heden niets ontvangen van de webshop diverse e-mail er achteraan verstuurd en de mails worden niet goed gelezen want er word mij nogmaals gevraagd of het adres wel klopte nogmaals voor de tweede keer bevestigd dat het adres klopt heb al diverse keren aan de postbode gevraagd of er een pakketje voor mij was van de webshop maar PostNL heeft het niet heb mijn geld terug gevraagd maar krijg als antwoord dat hij opnieuw verstuurd kan worden nu dat hoeft uiteraard niet meer als de eerste er al bijna een week over doet en tweede keus wacht maar 14 dagen dan geven we geld terug dus optie 2 maar gekozen met tegenzin had verwacht dat de webshop het bedrag netjes terug zou betalen nu en niet na 14 dagen op e-mail word slecht gereageerd en slecht gelezen heel jammer dit

Beoordelingen voor 123watches.nl

1 jan 2024
Op jullie website staat: voor 22u besteld, morgen in huis. Ik wacht al sinds 27/12 op mijn pakje, dus normaal zou ik dat op 28/12 in de bus moeten gekregen hebben, maar nog niks ontvangen. Soit, mss moeilijk met de drukte van de feestdagen.
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen Wesley. Wil je hiervoor contact opnemen met de klantenservice? Zij helpen je graag verder.
Leren bandje besteld, is geen leer. Ander bandje besteld voor een Apple watch Ultra met op de foto titanium gesp blijkt bij levering esn high gloss metalen gesp te zijn. Alibaba kwaliteit voor te hoge prijzen.
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over het ontvangen product. Heb je hiervoor contact opgenomen met de klantenservice? Zij helpen jou graag verder.

bestelling niet ontvangen.

Ik heb 3 weken geleden een bestelling gedaan en ook direct betaald en nog niets ontvangen of een bericht gehad. Daarom nog een keer dezelfde bestelling gedaan omdat ik dacht dat er vast iets mis gegaan.
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen Jan. Wil je hiervoor contact opnemen met de klantenservice? Zij helpen je graag verder.
26 mei 2023
I made an order on Monday the 22nd four days on I have still not received my order and even after sending an email to inquire about my order, no information or a reply to my email
20 jul 2023
het bandje van de apple watch steekt uit, onlangs het feit dat ik de juiste maat heb besteld. erg teleurstellend dit! je ziet echt vooral aan de rechterkant bij de hoekjes.
21 jul 2023
Bandje voelt heel goedkoop aan en scherpe kanten aan de sluiting. Alsook is er teveel speling waar het bandje aanzit om te bevestigen aan de watch aan 1 kant
Antwoord van 123watches.nl

Voor 22:00 uur besteld, volgende dag niet in huis.

Volgens website voor 22:00 uur besteld, volgende dag in huis. Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen. Bestelling zou 14 december al verstuurd zijn.
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Wil je hiervoor contact opnemen met de klantenservice? Zij helpen je graag verder.
26 dec 2023

Geen levering

Al meer dan een week ben ik aan het wachten op mijn pakketje en ik heb nog steeds niks…?? Ik kan dit ook niet volgen via track and trace
26 dec 2023
Na een week nog niks ontvangen, terwijl er levering op de volgende werkdag bij stond. Helaas iets anders moeten regelen voor kerst.
Antwoord van 123watches.nl
Bestelling is niet geleverd! Wel betaald! Bij aanvraag reset wachtwoord, komt er geen link via mail toe. Oplichters!
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen Claudia. Wil je hiervoor contact opnemen met de klantenservice? Zij helpen je graag verder.
Nog steeds geen bestelling binnen. Duurt heel lang hoop dit voor de kerst binnen te krijgen. Ik geb op tijd besteld.
20 jun 2023

Niet compatibel met versa 3

Op de website staat bij de beschrijving dat het bandje geschikt is voor de Fitbit versa 3, maar dat klopt niet.
21 jun 2023
Pakketje al ruim week zoek!! Wordt niets gedaan, geen nieuwe verstuurd niks. Te laat voor kerst duzzz
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de beoordeling Anita. Wat vervelend om te horen, dat zeker niet de beoordeling. Wij hebben je een e-mail hierover gestuurd en ik verneem graag je reactie hierop.
23 dec 2023

Bestelling nooit ontvangen

Bestelling ruim week geleden gedaan. Nooit binnen gehad. 5 dagen geleden ‘zogenaamd’ verstuurd.
30 dec 2023
Veel te lang onderweg meer dan 1 week + bij aankomst een artikel te weining in het pakketje
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor je beoordeling Julie. Wat vervelend om te horen! Zou je hierover contact op willen nemen met de klantenservice? Zij helpen je graag verder.
Inmiddels op 1 dag na een week verder en nog geen horlogebandje gezien in de brievenbus.
Antwoord van 123watches.nl
heb de bestelling nog steeds niet binnen, normaal zijn jullie altijd heel snel.
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Wil je hiervoor contact opnemen met de klantenservice? Het is momenteel erg druk bij de post wegens de feestdagen. Zij helpen je graag verder.
Bestelling nog niet ontvangen. Ook nog geen bericht gekregen over wanneer wel.
op 13-12-2023 bestelling geplaatst en vandaag 27-12-2023 nog niets ontvangen 🤮
Antwoord van 123watches.nl
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen! Ik begrijp niet waar het blijft
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor je beoordeling, in je bestelling zie ik dat je een product hebt besteld met een langere levertijd. Dit stond ook aangegeven in je winkelwagen. Zou je hierover contact met de klantenservice willen opnemen?