123watches.nl- Logo - Beoordelingen

123watches.nl

2.747 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.617 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 aug 2021
123watches.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mei 2023
Een eerste bestelling welke dezelfde dag nog verstuurd was had een wat langere levertijd door problemen met post.nl. Dit bleek na contact te hebben gehad met Lianne. We hadden ondertussen ook al een tweede, aanvullende, order besteld welke ook dezelfde dag verstuurd is. De tegoedbon die in de eerste bestelling zat maar die we doordat de twee orders elkaar kruiste niet meer konden gebruiken is ook door Lianne als credit factuur verwerkt na contact hierover te hebben gehad. Kortom, ruime keuze, snelle verzending, goede producten en bovenal een meedenkende customer service. Hier mogen sommige bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Heb op 06-12-23 een bestelling gedaan op de webshop word vermeld voor 22.00 besteld verzonden volgende dag in huis Ten eerste had ik op tijd besteld voor een applewatch band maar de bestelling was niet verstuurd een mail er achteraan waarom niet geen antwoord de volgende dag bericht dat deze was verstuurd maar tot op heden niets ontvangen van de webshop diverse e-mail er achteraan verstuurd en de mails worden niet goed gelezen want er word mij nogmaals gevraagd of het adres wel klopte nogmaals voor de tweede keer bevestigd dat het adres klopt heb al diverse keren aan de postbode gevraagd of er een pakketje voor mij was van de webshop maar PostNL heeft het niet heb mijn geld terug gevraagd maar krijg als antwoord dat hij opnieuw verstuurd kan worden nu dat hoeft uiteraard niet meer als de eerste er al bijna een week over doet en tweede keus wacht maar 14 dagen dan geven we geld terug dus optie 2 maar gekozen met tegenzin had verwacht dat de webshop het bedrag netjes terug zou betalen nu en niet na 14 dagen op e-mail word slecht gereageerd en slecht gelezen heel jammer dit

Beoordelingen voor 123watches.nl

1 bandje was de sluiting én niet goed (ging zomaar los) én te groot voor de watch, andere bandje te lang waardoor hij gaat wijken op de onderste kant (magneet) Heb maar 1 bandje van de drie die ik besteld had gehouden :-(
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over het ontvangen product. Wellicht heb je de verkeerde maat ontvangen dan besteld. Heb je hiervoor contact opgenomen met de klantenservice? Zij helpen jou graag verder.

Ik kreeg onmiddelijk allergische reactie op gekochte horlogebandje. Verder alles prima. Snelle verzending, goede afhandeling van de retour.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor je review. Al onze bandjes zijn vrij van schadelijke stoffen, wij voeren wekelijks diverse steekproeven hierop uit. De banden bevatten geen nikkel en andere sotffen.
Wordt beoordeeld

Onjuiste productomschrijving

Leer geen echt leer. Omschrijving van merk product ook verwarrend.
20 jan 2024
Kwaliteit vh product is zeer matig. Zelfs voor deze prijs
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over het ontvangen product. Heb je hiervoor contact opgenomen met de klantenservice? Zij helpen jou graag verder.
28 jan 2024
Communicatie en afhandeling van retouren is heel slecht.
Antwoord van 123watches.nl
Vervelend dat je dit zo ervaart. Kun je hiervoor wellicht contact opnemen met de klantenservice, die helpen jou graag verder.
Bestelling kwam niet overeen met afbeelding op site

Top op heden nog 1 product niet ontvangen
Antwoord van 123watches.nl
Goedemiddag! Ik zie dat je een backorder hebt besteld, mocht je liever een ander product wensen dat direct leverbaar is, vernemen wij het graag van je. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.

connectie van het polsbandje defekt.

connectie van het polsbandje defect.
Antwoord van 123watches.nl
Wat jammer dat je het product defect is, heb je hiervoor al contact opgenomen met de klantenservice? Zij helpen je graag verder.
Ik plaatste een bestelling van 12 sportbandjes en deze werden verzonden op 5/12/2023. Ondertussen zijn we 11/12/2023 en heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Ik contacteerde de klantendienst en die liet mij op 8/12/2023 weten dat PostNL vertraging heeft en dat ze alles binnen de 2 werkdagen zouden leveren. Ik hoop dus vanharte dat ik mijn bestelling inderdaad ten laatste dinsdag 12/12/2023 zal ontvangen.
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Wil je hiervoor contact opnemen met de klantenservice? Zij helpen je graag verder. Wellicht kunnen zij hiervoor een onderzoek starten. Hopelijk word de bestelling snel afgeleverd!
Als je meerdere dingen bnesteld en er wordt beloofd binnen enkele dag binnen te zijn moet je niet 1 ding opsturen en rest in back order zetten . Erg vervelend voor al omdat het een kado is. En nu niet optijd komt
Antwoord van 123watches.nl
Goedemiddag Resilda, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat er maar 1 deel van je order is geleverd. Tijdens het bestellen word er in de winkelwagen aangegeven dat je een backorder besteld 'word binnen enkele werkdagen nageleverd'. Wellicht heb je dit over het hoofd gezien, de anderen artikelen worden dan alvast verstuurd en de backorder word dan inderdaad nageleverd. Hopelijk komt de bestelling snel bij je aan via de post.
23 dec 2023
Deels geleverd. Geen update over de rest van mijn bestelling. Komt het nog? Geen idee.
Antwoord van 123watches.nl
Goedemiddag Ron, Vervelend dat je order nog niet is geleverd. Zoals aangegeven op de website heb je een backorder besteld, dit word ook bij het bestellen aangegeven in de winkelwagen. Hopelijk komt de bestelling snel bij je aan. Excuses voor het ongemak.
HB
23 nov 2023
Ligt niet aan de webshop maar aan de vervoerder die ze gebruiken, Postnl.
23 nov 2023
Bedankt voor de beoordeling.
Bestelling nog steeds niet ontvangen. Bestelt vrijdag 15/12 voor 22u.
17 dec 2023
Geen track en trace! Je weet niet of je pakketje nog wel komt
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor je beoordeling, bij het bestelproces kan je wel kiezen uit verzending met track & trace. Ik zie dat je bij jouw bestelling hier niet voor gekozen hebt.
het bandje (Milanese ) blijft haken aan mijn kleding
Antwoord van 123watches.nl
Na meer dan een week nog niks mogen ontvangen
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen Raymond. Wil je hiervoor contact opnemen met de klantenservice? Zij helpen je graag verder.