Lucardi Juwelier Tiel

64 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden106 beoordelingen in totaal

15 sep 2023
Snel geholpen ,kwam 3 dingen voor reparatie brengen en was binnen 10 minuten klaar ! Aardige mensen en goede service
CK
Carola K.
Wadenoijen

1 okt 2023
Een nieuw gekocht horloge moest 3 schakels kleiner. Na een half uur werd gezegd dat het niet lukte. En het was niet meer op voorraad. Andere vond ik niet leuk dus vroeg ik geld terug. De bedrijfsleidster werd vreselijk boos en ging enorm tekeer en dreigde mij de winkel uit te zetten. Kortom een draak van een wijf.Ik ben hier toch de klant. Ik zuchtte een keer en draaide me om, maar zij schreeuwde door de winkel dingen over respect en dat ze zo haar best deed. Waar andere klanten bijwaren. Na veel gedoe kreeg ik eindelijk mijn geld terug. Naar Veenendaal gereden en daar ben ik keurig geholpen en de schakeltjes waren binnen 5 min. Geregeld

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Tiel

Keurig geholpen pand aan opknapbeurt toe

Keurig geholpen Winkel ziet er belabberd en verouderd uit dat is erg jammer
13 apr 2024
Vriendelijk personeel en denken fijn met je mee. Heb een heel mooi en uniek Sierraad kunnen samen stellen als cadeau en ben er heel erg blij mee.
3 feb 2024
Leuk geholpen
1 nov 2023
Je wordt vriendelijk geholpen en je slaagt eigenlijk altijd Het is een leuke winkel met mooie sieraden
5 nov 2023
Super fijn netjes behandeld en super mooie vriendschap s ringen met mijn dochter kunnen uitkiezen.
aardig personeel. alleen vaak lang wachten tot je geholpen wordt
Er was een lange wachttijd, had niet het idee dat ik gezien werd
25 okt 2023
Vriendelijke medewerkster, die goed inspeelde op wat ik zei
25 okt 2023
Service was verder prima, Helaas niet alles op voorraad
24 aug 2023
Werd geholpen met uitzoeken van bijpassende kettinkjes
CV
Cora V.
Zoelen
5 aug 2023
verkoopster heeft ons goed geholpen en tips gegeven
Lange wachttijd
27 jun 2023