sockwell.nl- Logo - Beoordelingen

sockwell.nl

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.567 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 jun 2021
sockwell.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heel fijn dat dit merk met leuk uitziende compressiekousen bestaat! De sokken doen hun werk goed en het valt niemand op dat het compressiesokken zijn. De kwaliteit stof is daar een belangrijke reden voor. Ik ben erg dol op merinowol vanwege de warmteregulerende en antibacteriële eigenschappen - zeker omdat ik de sokken dagelijks draag. Ze hoeven hierdoor niet iedere dag in de was, wat bij katoenen of pantysokken wel het geval is. De maatvoering van het voetgedeelte is iets groot uitgevallen, maar dit is niet heel erg. Wel jammer vind ik dat de compressiesokken graad 2 alleen in zwart en antraciet aangeboden worden. En in de banners op de website staan ontzettend leuke bloemetjessokken; deze zijn helaas nergens op de website te koop. Meer kleuraanbod (óók voor de sterkere compressie) zou nóg beter zijn. Verder was mijn bestelling snel binnen en is de prijs-kwaliteitverhouding in orde. :-)

5 nov 2023
U heeft een slechte bezorger. Ik heb de kousen vorige week zondag gekocht via internet. Ik kreeg maandag een mailtje dat DHL ze dinsdag in de avonduren zouden bezorgen. Vervolgens kreeg ik 'savonds een mailtje dat ik niet thuis zou zijn. Ik was wel thuis bovendien konden de sokken in de brievenbus. DHL zou vervolgens op woensdag terugkomen. Ik ben weer thuisgebleven en heb vervolgens geen kousen ontvangen en ook geen berichtjes meer gezien. Ik heb doorgeklikt op hun site en de kousen lijken bezorgd te zijn, maar een mailtje heb ik daar niet over ontvangen. Vrijdag heb ik een mailtje gestuurd naar Sockwell en daar geen antwoord op gekregen. Dat kan want men had misschien geen gelegenheid om mij te antwoorden. Jammer hoor dit allemaal want de kousen bevallen prima en helpen bij mijn mankementen.

Beoordelingen voor sockwell.nl

De grootste maat van de compressiesokken besteld maar het lijken wel kindersokken
Antwoord van sockwell.nl
Dank voor je review. Gelukkig verkopen wij aan onze klanten geen kindersokken. In onze sokken zit compressie. De hoofdtaak van de sokken met een 4-zone compressie is het optimaliseren van de bloedcirculatie en het afvoeren van overtollig vocht en afvalstoffen vanuit de benen. De sokken voelen daarom in het begin wat strakker aan.
19 mrt 2024
Communicatie is goed. De sokken die geleverd zijn zijn van hele goede kwaliteit. Jammer dat er weinig keus is ook omdat de voorraad dan op is.
goede service, toen met de fijne warme compressie sok iets mis bleek , kreeg ik na een vriendelijke mail direct geld terug .
Het ondersteunt zeker de hiel en het herstel. Maar de prijs vd sokken is wel een ding. Dat heeft mij wel lang geaarzeld.
Antwoord van sockwell.nl
We waarderen uw eerlijkheid en begrijpen uw zorgen over de prijs. Het doet ons goed te horen dat u ondersteuning en herstel ervaart met onze producten. Bij Sockwell streven we naar de hoogste kwaliteit en duurzaamheid, wat reflecteert in de prijs. Uw investering draagt bij aan langdurig comfort en welzijn. Mocht u in de toekomst vragen hebben of meer informatie wensen, staan we graag voor u klaar.
Snel (is overigens niet persé nodig). Verbetering, bijvoegen formulier hoe ik kan ruilen.
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw feedback en suggestie. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de snelheid van onze levering. Uw opmerking over het bijvoegen van een formulier voor het ruilproces nemen we zeer serieus. Het is ons doel om het aankoop- en ruilproces zo eenvoudig en klantvriendelijk mogelijk te maken. We zullen deze feedback gebruiken om onze service te verbeteren. In de toekomst zullen we zorgen voor duidelijkere instructies en ondersteuning bij het ruilen van producten, inclusief het bijvoegen van een ruilformulier of duidelijke informatie over hoe u dit proces online kunt starten. Nogmaals dank voor uw waardevolle feedback. We streven ernaar om voortdurend te verbeteren en uw ervaring met ons zo positief mogelijk te maken.
Graag een aanbod voor gewone zwarte kniekousen?
Antwoord van sockwell.nl
Dank voor uw vier sterren review. Op onze website hebben we zeker een aanbod met volledig zwarte sokken. Voor verdere vragen hierover kunt u ons het beste mailen op info@sockwell.nl
Makkelijk bestellen en snel leveren!
Snelle en levering. Fijne sokken
Antwoord van sockwell.nl
Dank voor je vier sterren review. Graag horen we wat in de toekomst beter kunnen doen om een vijf sterren review van je te krijgen. Klanttevredenheid staat hoog in ons vaandel.
snelle service , prima sokken
De snelle levering top
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw compliment over de snelle levering! Bij Sockwell zetten we ons in om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, zonder in te leveren op kwaliteit. Geniet van uw aankoop en het comfort van onze sokken!
goed is goed Toch ?
Waren goed