Snowleader.nl

185 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden185 beoordelingen in totaal

10 feb 2024
Rugdrager van Deuter voor ons kindje besteld. Gekozen voor bezorgen met prioriteit en kwam keurig op de vermelde datum binnen. Product was goed verpakt. En de drager zelf bevalt goed!

Een vest besteld dat verstuurd werd per paketpost, pakket komt nooit aan en het volledige proces hierna is dramatisch slecht. Klantenservice geeft aan 30 dagen nodig te hebben voor een onderzoek, daarna paar keer een ipdate dat er geen update is na mijn aandringen. Na de 30 dagen geen reactie, lekker het probleem bij de klant leggen in plaats van zelf verantwoording nemen.

Beoordelingen voor Snowleader.nl

Iets besteld, niks ontvangen. Gemaild geen reactie, gebeld geen antwoordt gekregen. €120 naar de maan
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo, Uw pakket is op 07/05 verzonden vanuit ons magazijn. Het is momenteel onderweg naar u en zal in de komende dagen worden afgeleverd. Als je problemen hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice via online chat, het contactformulier of per telefoon. Met vriendelijke groeten, Het Snowleader Team
Goede prijs en netjes verzonden.
Ik wacht al meer dan een week op een reactie. Nadat ze mij een verkeerd artikel toestuurden.
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo, Volgens uw orderbevestiging was je levering gepland voor 7 mei. Je bestelling is verzonden op vrijdag 3 mei en wordt momenteel geleverd. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via ons contactformulier. Met vriendelijke groet, het Snowleader Team
Wandelschoenen MEINDL besteld waren iets goedkoper dan bij anderen. Bestelling duurt iets langer maar was wel op tijd. Prima!
Goede prijs en snelle levering
Ik wacht nog steeds op pakket, laatste bevestigingsmiddelen van dpd niet ontvangen. Ik was eerder bij afhaalpunt toen was pakket er niet. Ik ga vandaag weer naar afhaalpunt zonder bevestigingsmail
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo, Volgens het volgsysteem is je pakket op woensdag 1 mei afgeleverd bij het gekozen afleverpunt. Het werd verzonden op vrijdag 26 april en geleverd op de daaropvolgende woensdag, wat binnen de levertijden van twee tot vier werkdagen valt die u hebt geselecteerd. Met vriendelijke groet, het Snowleader team
Snelle en goede levering van de bestelling
27 apr 2024
23 apr 2024
21 apr 2024

Positieve ervaring, snelle verzending!

Snelle verzending! Afleveringsdatum was zoals tijdens het bestelproces aangegeven. En via de Track & Trace was duidelijk te zien waar het pakket was. Daarnaast was ik extra blij omdat ik deze rugtas nergens anders kon krijgen. Ik heb met de grotere versie de Camino gelopen en wilde graag een kleinere versie voor mijn Day Hikes.
19 apr 2024
18 apr 2024
Artikelen goed ontvangen.
Alles ok
13 apr 2024
Hele scherpe prijs, ruime keus, snelle verzending.
13 apr 2024
Goede uitleg of het product
Snelle verzending! Duidelijke omschrijving.

Goede service

Duidelijke, snelle en vriendelijke communicatie. Een product bleek niet op voorraad en werd vervolgens snel benaderd en geholpen een oplossing te vinden.