Snowleader.nl

190 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden190 beoordelingen in totaal

10 feb 2024
Rugdrager van Deuter voor ons kindje besteld. Gekozen voor bezorgen met prioriteit en kwam keurig op de vermelde datum binnen. Product was goed verpakt. En de drager zelf bevalt goed!

Een vest besteld dat verstuurd werd per paketpost, pakket komt nooit aan en het volledige proces hierna is dramatisch slecht. Klantenservice geeft aan 30 dagen nodig te hebben voor een onderzoek, daarna paar keer een ipdate dat er geen update is na mijn aandringen. Na de 30 dagen geen reactie, lekker het probleem bij de klant leggen in plaats van zelf verantwoording nemen.

Beoordelingen voor Snowleader.nl

11 feb 2024
Snelle levering! Goeie informatie over zowel product als levering! Perfect op tijd geleverd en product in uitstekende staat.

Bezorgtijd erg lang

Het duurde wel erg lang voor de bestelling met DPD werd bezorgd.
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo Fred, Het spijt ons dat de levering van uw bestelling is vertraagd. Uw pakket wordt momenteel verzonden en zal binnenkort worden afgeleverd. Bij aflevering zal de transporteur contact met je opnemen. Met vriendelijke groeten, Het Snowleader Team
10 feb 2024
Bijzonder goede afhandeling van de order. Informeren je op tijd. Ik had een retour en dat werd snel en eenvoudig afgehandeld. De prijzen zijn ook nog eens bijzonder scherp.
Prima product en prijs
10 feb 2024

betrouwbare site/ bedrijf om iets te bestellen!!

vraag via chat werkt niet maar via bericht versturen mail, binnen 1 dag antwoord , de bestelde artikelen binnen 4 a 5 dagen in huis , alles netjes verpakt, helaas was het artikel niet goed, dus geretourneerd even afwachten hoe dat verloopt... verder niks op aan te merken!

Goede, snelle levering

Alles volgens afspraak.

Bezorgtijd

De bezorgtijd is veel te lang
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo Jeroen, Het spijt ons dat de levering van uw bestelling is vertraagd. De transporteur heeft de levering van uw pakket op 12/02 bevestigd. Met vriendelijke groeten, Het Snowleader Team

Zeer goede service.

13 items besteld tegen een scherpe prijs. Vanuit Frankrijk binnen 4 dagen in Nederland binnengekregen. Alles netjes ingepakt en verzonden. Ik ga hier vaker bestellen.

Concurrerende prijs (Lowa wandelschoenen)

Prima NL site, duidelijke informatie en communicatie, zeer concurrerende prijs (Lowa wandelschoenen), snelle afhandeling.

Prima

Goede prijzen, normale levertijd, mooie kwaliteit spullen
DV
Danny V.
Tilburg
goede klantenservice

Scherpe prijzen

Ruime keuze, scherpe prijzen, goed op de hoogte gehouden van voortgang bestelling.
Precies zoals beschreven geleverd en ontvangen.
Goede prijs, fijne levering via DPD, redelijk snel geleverd
Goede prijs voor Patagonia producten! Erg snel verstuurd. Bestel proces erg overzichtelijk

Retourneren defect product lijkt onmogelijk

De bestelde snowboots gingen meteen stuk bij hjet aantrekken ervan. Om die reden wilde ik ze terugsturen, maar krijg geen contact met Snowleader. Telefonisch is Snowleader niet bereikbaar. Op het contactformulier wordt niet adequaat gereageerd. De toegezegde retourformulieren en instructies bereiken mij niet en komen ook niet in de spam terecht.
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo Martin, Onze excuses voor het probleem met uw artikel. Tot nu toe hebben we je 5 e-mails gestuurd met de retourdocumenten. Om ervoor te zorgen dat deze goed worden ontvangen, hebben we ze doorgestuurd naar de verschillende e-mailadressen die je hebt opgegeven. We hebben de e-mail nogmaals naar je doorgestuurd in de hoop dat je deze zult ontvangen. Controleer uw spamfolder. Houd er rekening mee dat je onze klantenservice tijdens deze drukke periode kunt bereiken via chat, via het contactformulier of telefonisch door een voicemailbericht achter te laten. Met vriendelijke groet, Het Snowleader Team