Snowleader.nl

185 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden185 beoordelingen in totaal

10 feb 2024
Rugdrager van Deuter voor ons kindje besteld. Gekozen voor bezorgen met prioriteit en kwam keurig op de vermelde datum binnen. Product was goed verpakt. En de drager zelf bevalt goed!

Een vest besteld dat verstuurd werd per paketpost, pakket komt nooit aan en het volledige proces hierna is dramatisch slecht. Klantenservice geeft aan 30 dagen nodig te hebben voor een onderzoek, daarna paar keer een ipdate dat er geen update is na mijn aandringen. Na de 30 dagen geen reactie, lekker het probleem bij de klant leggen in plaats van zelf verantwoording nemen.

Beoordelingen voor Snowleader.nl

Betere updates over de verzending. De levertijd is echt lang en ondertussen krijgen we geen update van DPD
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo, Het spijt ons dat de levering van uw bestelling is vertraagd. Uw pakket wordt vandaag bezorgd en zal binnenkort worden afgeleverd. Met vriendelijke groeten, Het Snowleader Team
11 feb 2024

Bezorgtijd erg lang

Het duurde wel erg lang voor de bestelling met DPD werd bezorgd.
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo Fred, Het spijt ons dat de levering van uw bestelling is vertraagd. Uw pakket wordt momenteel verzonden en zal binnenkort worden afgeleverd. Bij aflevering zal de transporteur contact met je opnemen. Met vriendelijke groeten, Het Snowleader Team
rampzalige site en retourprocedure. te veel te druk
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo Harry, Om een product te retourneren, hoef je alleen maar in te loggen op je klantenpagina en een online aanvraagformulier in te vullen. U kunt de retourdocumenten vervolgens rechtstreeks vanuit uw klantenpagina downloaden. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via chat, het contactformulier of per telefoon. Vriendelijke groeten, Het Snowleader-team
Op 6 Januari een skibril besteld. Vandaag, 15 Januari pas geleverd. Bij een afhaalpunt. Thuisbezorgen was €15,-, dat vind ik duur! Ook heel zuur is dat er nu 30% korting zit op mijn skibril en ik het volle bedrag, €141,- heb betaald.
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo Elma, Onze excuses voor de vertraging. Volgens de transporteur is uw pakket geleverd sinds 15/01. U hebt uw bestelling geplaatst op 06/01, d.w.z. 4 dagen voor de start van de uitverkoop. Sommige artikelen zijn nu afgeprijsd op de site. Met vriendelijke groeten, Het Snowleader Team