Snowleader.nl

184 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden184 beoordelingen in totaal

10 feb 2024
Rugdrager van Deuter voor ons kindje besteld. Gekozen voor bezorgen met prioriteit en kwam keurig op de vermelde datum binnen. Product was goed verpakt. En de drager zelf bevalt goed!

Een vest besteld dat verstuurd werd per paketpost, pakket komt nooit aan en het volledige proces hierna is dramatisch slecht. Klantenservice geeft aan 30 dagen nodig te hebben voor een onderzoek, daarna paar keer een ipdate dat er geen update is na mijn aandringen. Na de 30 dagen geen reactie, lekker het probleem bij de klant leggen in plaats van zelf verantwoording nemen.

Beoordelingen voor Snowleader.nl

product is goed, levering duurt lang, maar dat hadden ze ook wel voorspeld
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo Rosmarijn, We willen je bedanken voor je feedback en onze excuses aanbieden voor de ongewoon lange levertijd. Je pakket lijkt nu te zijn afgeleverd op 31/01. We hopen dat het product aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groeten, het Snowleader Team
23 dec 2023

Oakley Sutro Lite

Producten, prijzen en betrouwbaarheid zijn wat mij betreft goed. Levertijd is soms erg lang, hou rekening met minimaal een week. Verzendinformatie van Chronopost is heel accuraat.
Antwoord van Snowleader.nl
26 dec 2023
Hallo, Bedankt voor uw opmerking. Je bestelling is geleverd op 21/12 zoals aangegeven toen je je bestelling plaatste. Vriendelijke groeten, Het Snowleader-team