Azalp.nl- Logo - Beoordelingen

Azalp.nl

100 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden693 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jul 2022
Azalp.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Al bij het eerste contact in de winkel viel de vriendelijkheid van de medewerkers op. We werden uitstekend en deskundig geholpen. Het plaatsen van de bestelling, onder het genot van een kop koffie, ging erg gemoedelijk. Op alle vragen over betalingen, levering en ook over Trusted Shops werd goed antwoord gegeven. Jammer dat er een misverstand ontstaan is rond de maximale verzekeringsperiode, maar dat is heel netjes opgelost. Intussen ligt het bouwpakker van het tuinhuisje bij mij thuis en gaan we het zo spoedig mogelijk opbouwen.

2 aug 2023
Als je voor 300% zeker weet dat je het juiste product bestelt, dan kun je prima bij Azalp bestellen. Ze hanteren nl. over het algemeen een goede prijs tov andere leveranciers. Echter…wil je iets (een deel of de volledige bestelling) retourneren of ruilen, dan zijn ze niet meedenkend, oplossingsgericht en komen ze zelfs “wantrouwend” over. Zelfs nadat ze (op hun verzoek) foto’s hebben ontvangen van de artikelen die geretourneerd gaan worden. Er wordt vooral meegedeeld dat er een waardebepaling wordt gedaan zodra de artikelen bij hen binnen zijn. Dus het kan zijn dat het volledige bedrag niet wordt gecrediteerd…?? Vreemd toch, bij een ongebruikt nieuw product. Dit wantrouwen voelt voor een klant echt niet fijn! Kortom, Azalp bouwt een hele hoge drempel in om te voorkomen dat spullen worden geretourneerd en stoppen de communicatie direct als de klant aangeeft de spullen niet te retourneren omdat deze werkwijze niet ok voelt. Je hoort gewoon niets meer… zo jammer! NB Dat het retour zenden van de producten voor rekening van de klant is is hierin geen issue en begrijp ik volledig

Beoordelingen voor Azalp.nl

20 jul 2023
makkelijk besteld en snel geleverd
25 jul 2023
Beste, Bedankt voor je bestelling bij Azalp en de mooie 5-sterren review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit van onze services. Daar doen we uiteraard iedere dag opnieuw ons best voor. Veel plezier gewenst met het tuinhuisje! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
20 jul 2023
25 jul 2023
Beste, Bedankt voor de mooie 5-sterren review. Veel plezier gewenst met de aankoop. Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp

Optijd geleverd en heel makkelijk in…

Optijd geleverd ne heel makkelijk in elkaas te zetten supper blij mee
25 jul 2023
Beste Gerda, Bedankt voor je mooie 5-sterren review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit van onze service. Daar doen we natuurlijk iedere dag ons best voor! Veel plezier gewenst met je aankoop. Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
16 jul 2023
25 jul 2023
Beste, Bedankt voor je bestelling bij Azalp en de 5-sterren review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit van onze service. Daar doen we uiteraard iedere dag ons best voor. Veel plezier gewenst met de aankoop! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
11 jul 2023
Prettige communicatie en geleverd zoals besreld
14 jul 2023
Beste Eveline, Bedankt voor je mooie 5-sterren review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit van onze service. Daar doen we uiteraard iedere dag ons best voor. Veel plezier gewenst met je aankoop! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
9 jul 2023

Top webwinkel

Het gemak van bestellen, prima klantenservice en perfecte bezorging
14 jul 2023
Beste, Bedankt voor je mooie 5-sterren review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit van Azalp en onze service. Daar doen we uiteraard iedere dag ons best voor. Veel plezier gewenst met je aankoop! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
5 jul 2023

Artikelen zelf niet op voorraad

Op de website communiceren dat het artikel op voorraad is en binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd zal worden. Na meer dan een week zelf contact op moeten nemen omdat het product niet geleverd is. Na 1,5 week nog niets gehoord van de verzending dus alles maar geannuleerd. Mij zie je hier niet meer, hebben zelf de producten niet op voorraad, wordt verzonden vanuit de leverancier waar ze zelf geen verantwoording voor nemen.
1 aug 2023
Beste Remco, Bedankt voor je feedback. Vervelend dat we je niet tijdig konden voorzien van de aangepaste levertijd, begrijpelijk dat je geannuleerd hebt. We hebben je feedback natuurlijk serieus genomen en aangezien we nog geen zekerheid hebben wanneer we het kunnen leveren, hebben we het product offline gehaald. Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
4 jul 2023
Snelle levering en goede prijs
5 jul 2023
Beste, Bedankt voor de mooie 5-sterren review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding. Daar doen we uiteraard iedere dag ons best voor. Veel plezier gewenst met de aankoop! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
RH
Rutger H.
Amsterdam
Goede prijs en de mogelijkheid om een afspraak zelf te plannen voor levering
4 jul 2023
Beste Rutger, Bedankt voor je mooie 5-sterren review. Wat prettig om te horen dat je zo tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding en onze levering. Daar doen we uiteraard iedere dag ons best voor. Veel plezier gewenst met de Keter opbergbox! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
RJ
Rob J.
NUNSPEET
28 jun 2023
Makkelijk bestellen en tijdige levering, die ook goed te tracen is.
1 jul 2023
Beste Rob, Bedankt voor je mooie 5-sterren review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit van onze levering. Daar doen we uiteraard iedere dag ons best voor. Veel plezier gewenst met je aankoop! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp.
25 jun 2023
Mooie containe rom kussens in op te bergen. Wel behoorlijk tijdintensief om in elkaar te zetten
1 jul 2023
Beste Eric, Bedankt voor je mooie 4-sterren review en je feedback. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van het product. Gelukkig is het monteren gelukt en kan je nu gaan genieten van de aankoop! Veel plezier gewenst ermee. Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
21 jun 2023
Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. Kan dus eigenlijk geen beoordeling geven.
Antwoord van Azalp.nl
Beste Susan, Ik zag dat er iets mis was gegaan en dat het nu helemaal opgelost is. Veel plezier van je bestelling! Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
20 jun 2023
1 jul 2023
Beste Sharon, Bedankt voor je mooie 5-sterren review. Daar doen we iedere dag ons best weer voor. Veel plezier gewenst met je aankoop! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
16 jun 2023
Goed product en snelle levering tegen een goede prijs
1 jul 2023
Beste Jordy, Bedankt voor je mooie 5-sterren review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit en levering van Azalp. Daar doen we iedere dag ons best voor. Veel plezier gewenst met de Keter opbergbox! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
Snel geleverd en goed verpakt.
1 jul 2023
Beste Albert, Bedankt voor je mooie 5-sterren review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit van onze levering.. Daar doen we iedere dag ons best voor. Veel plezier gewenst met je aankoop! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
10 jun 2023
Super service en prijs kwaliteit ook top 👍🏻
1 jul 2023
Beste Daimy, Bedankt voor je mooie 5-sterren review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding en service van Azalp. Daar doen we iedere dag ons best voor. Veel plezier gewenst met de sauna accessoires! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
10 jun 2023
Prima,en snel geregeld
1 jul 2023
Beste Familie Veldboer, Bedankt voor de mooie 5-sterren review. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met de kwaliteit en levering van Azalp. Daar doen we iedere dag ons best voor. Veel plezier gewenst met de aankoop! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
9 jun 2023
Snelle en vriendelijke levering
1 jul 2023
Beste Elly, Bedankt voor je mooie 5-sterren review. Wat prettig om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit en levering van Azalp. Daar doen we uiteraard iedere dag ons best voor. Veel plezier gewenst met je containerberging! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
TV
Theo V.
IJmuiden
8 jun 2023
1 jul 2023
Beste Theo, Bedankt voor je mooie 4-sterren review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de kwaliteit van Azalp. Daar doen wij iedere dag opnieuw ons best voor. Veel plezier gewenst met je Keter containerberging! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
8 jun 2023
1 jul 2023
Beste Marinus, Bedankt voor de mooie 5-sterren review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de kwaliteit van Azalp. Daar doen we uiteraard iedere dag ons best voor. Veel plezier gewenst met de Keter containerberging. Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp