KNO-winkel.nl- Logo - Beoordelingen

KNO-winkel.nl

1.316 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.027 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 mrt 2022
KNO-winkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor KNO-winkel.nl

23 mrt 2024
Product nooit ontvangen 🤷‍♂️
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat u het product nog niet heeft ontvangen. We hebben u gemaild met meer informatie over de verzending en hopen dat u het pakket spoedig ontvangt. Zo niet, dan horen wij graag van u en zorgen wij uiteraard voor een passende oplossing. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
Ik kocht meteen de twee sets aan die te bestellen waren. Na enkele dagen viel mijn oog op de vervaldatum van set 2. Die was nog twee weken geldig. Je moet een set gedurende 12 weken gebruiken dus tegen dat ik aan set 2 kan beginnen is die al maanden vervallen. Contact opgenomen met de verkoper en snel antwoord: de set is ´wetenschappelijk bewezen´ nog goed gedurende maanden maar ze werden nog niet herlabeld. En er zijn geen andere sets met een langere houdbaarheidsdatum voorhanden. Daarmee moet je het doen. Voor een bedrijf die dosmedical, geneeskundige symbolen, ...op de verpakking draagt vind ik dit maar een rare uitleg. Hier betaal je dan 27 euro voor. Zoek de geuren in een drogisterij en je bent goedkoper af en mogelijks met hetzelfde resultaat... Te duur en slechte service.
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review en de feedback. Recent hebben wij de houdbaarheid van flesjes die bijna verliepen gecontroleerd en kunnen verlengen. U kunt de reukset dus zonder problemen gebruiken. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat u profijt heeft van de reuktraining. Als u hier vragen over heeft, mag u altijd contact met ons opnemen. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
Ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen!!!
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. We hebben dit even voor u nagekeken en zien dat uw bestelling bij een afhaalpunt ligt. We hebben u een mail gestuurd met de details. Hopelijk heeft u uw bestelling vlug in handen. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
Past niet in mijn mond
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review. We hebben contact gehad met u en hopen u via deze weg verder te helpen bij de juiste oplossing. Hopelijk zal dit uw ervaring verbeteren. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
Werkt niet naar behoren
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent. We hebben contact met u proberen te zoeken om erachter te komen waardoor uw ervaring niet positief is en om te kijken of wij dit kunnen verbeteren. Helaas hebben wij nog geen reactie ontvangen. We horen graag van u. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
27 jul 2023

Niet goed geld terug garantie misleidend.

Een anti snurk bit gekocht, en daarbij 30 dagen terug garantie gekregen. Alleen binnen deze periode al gemerkt dat het niks gaat worden. Toch moet ik nu 30 dagen wachten, en daarna word er gekeken of de set in de juiste staat is. Daarna word er besloten of ik misschien mijn geld terug krijg. Verzenden is ook nog eens op kosten van de klant.
14 aug 2023
Beste, Bedankt voor uw review over de snurkbeugel. Wat vervelend dat de beugel niet voor u lijkt te werken. Voor de snurkbeugel geldt inderdaad een niet goed, geld terug-regeling. Wel zit hier onder andere de voorwaarde aan dat het product echt 30 dagen geprobeerd moet zijn. De reden hiervoor is dat het gebruik van de beugel even wennen is en dus even kan duren voordat het comfortabel zit. We hebben inmiddels contact gehad en u kunt de Oniris terugsturen. We zien hem graag tegemoet. We hopen dat we u hiermee voldoende hebben geholpen, maar horen het graag als u vragen heeft. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl

Werkt niet,

Hebt het 10 dagen gebruikt en merkt helaas weinig van een verbeterende luchtstroom en laat de NoseWings na een a twee uur los van de neusvleugels zowel links als rechts, kan zijn door ontspanning van de neus tijdens het slapen of van vocht in de neus, nogmaals geen verbetering helaas.
14 aug 2023
Beste, Bedankt voor uw review over de neusspreiders. Wat vervelend dat ze niet aan uw verwachtingen voldoen. We hebben contact met u gehad en hopen dat ze nu beter werken en beter blijven zitten. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij graag van u. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
23 aug 2023
Vorige week de magnetische neusvleugels gekocht en uitgeprobeerd. Het resultaat is erg teleurstellend, eigenlijk gewoon slecht. De neusvleugels blijven niet goed zitten. Ik ben al jarenlang klant bij kno-winkel en nu voor het eerst deze slechte ervaring.
5 sep 2023
Beste, Bedankt voor uw review en het delen van uw ervaring met de neusspreiders. Wat vervelend om te horen dat u er niet tevreden over bent. We hebben geprobeerd contact met u te zoeken om een passende oplossing te vinden, maar we hebben helaas nog niks van u gehoord. We horen graag van u! Met vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
11 sep 2023
Wordt beoordeeld
Ik vind het product echt niet goed. Misschien ligt het aan mij, persoonlijke voorkeur, of misschien doe ik er te weinig zout in, maar de verdamping in mijn keel is effectloos. Mooi design verder en goede , snelle verzending/verpakking. Dank!
10 sep 2023
Aangeven wanneer het pakketje bij je is na een week nog niks gehad
14 sep 2023
Beste, Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat de bezorging niet goed is verlopen. We zien dat het pakket na uw bestelling ons magazijn heeft verlaten. Vermoedelijk is er iets misgegaan bij de pakketdienst. Wij hebben contact met u gehad en zijn tot een passende oplossing gekomen. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
9 mei 2023
Bestelling is niet geleverd en klantenservice reageert niet...
16 mei 2023
Beste, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend dat u uw pakket nog niet had ontvangen. We vermoeden dat er iets mis is gegaan bij de pakketdienst. Volgens onze klantenservice is er wel contact geweest en is het pakket opnieuw naar u verzonden. We hopen dat u het inmiddels in goede orde heeft ontvangen en dat het product naar wens is. Groet, KNO-winkel.nl
16 jun 2023
Flesje is na 1 keer gebruiken kapot is troep
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat het product stuk is gegaan. We hebben contact met u proberen te zoeken zodat wij samen kunnen kijken naar een oplossing. Helaas hebben wij nog geen reactie ontvangen. We horen graag van u. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
25 okt 2023
Ik heb nog steeds niks ontvangen....
27 okt 2023
Beste, Dank voor uw feedback en wat vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. We hebben u gemaild met meer informatie over de verzending. We hopen dat u uw bestelling spoedig ontvangt. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
25 sep 2023
defecte artikelen; neusdouches
6 okt 2023
Beste, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend dat de neusdouche defect is. We hebben contact met u gehad en zijn samen tot een passende oplossing gekomen. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
23 nov 2023
Bestelling is niet geleverd.
24 nov 2023
Beste, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. We hebben contact met u gehad en hebben bij PostNL een onderzoek gestart. We hopen dat uw pakket snel bij u zal aankomen en zullen anders kijken naar een geschikte oplossing voor het probleem. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
2 okt 2023
Bestelling is niet geleverd
3 okt 2023
Beste, Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. We hebben contact gehad en sturen een nieuw pakket uw kant op. We hopen dat u deze spoedig ontvangt. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
Trieste zaak
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review! We vinden het vervelend te lezen dat u niet tevreden bent. We hebben contact gehad met u en hopen u via die weg voldoende te hebben geïnformeerd. Als u verder vragen heeft, dan horen wij graag van u. Vriendelijke groet, KNO-winkel
20 mei 2023
Werkt niet