KNO-winkel.nl- Logo - Beoordelingen

KNO-winkel.nl

1.249 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.872 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 mrt 2022
KNO-winkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor KNO-winkel.nl

Ben begonnen met de reuk training en de neusdouche. De Nasofree neusdouche werkt niet echt prettig voor mij. IK had liever de Nasopure neusdouche gekocht maar helaas was die niet op voorraad. Verder ben ik heel tevreden over de site en de snelle levering. Ook ben ik benieuwd of het voor mij gaat werken. Met vriendelijke groet, M.Elfrink
De bestelling was goed. Alleen de bestelling werd geleverd, en ik had daar geen mailtje van gekregen, dus wist ik niet dat de bestelling kwam en moest het bij de buren afgeleverd worden.

Prima on line voorlichting!

Goede site met duidelijke informatie én instructie! Neusspoelset besteld. Zeer snelle levering en prima producten. Bevalt uitstekend. Chronische sinusitis verbetert!
De hulpmiddelen werken prima om chronische neusholten voorhoofdontstekingen te verminderen en werken prima. Dit minimaliseert antibiotica gebruik.
Goede service goed uitleg over hanteren/ gebruik van de producten. Goede informatie. Snelle bezorging. Producten zijn goed.
Y.
Yvonne ..
Wageningen

Prettig product en goede service.

Prettige zalf (tegen uitgedroogde neus ‘s nachts), gemakkelijke en snelle service. De zalf is echter vrij duur.

Snelle reactie en duidelijk

Snelle reactie op vraag. Ook het hele koopproces was overzichtelijk en ik kreeg mijn product snel in huis.
de prijs en dat dit produkt er weer is ik hoop gauw ook elektrisch neusdouch weer bestel baar is
AM
Albert M.
Coevorden.

Topbedrijf.

Mijn ervaring is dat dit bedrijf doet wat ze beloven met daarnaast een supersnelle levering.
Overzichtelijke website, voldoende informatie en eenvoudig om een bestelling te plaatsen.
Goede uitleg, en natuurlijk de hoop dat ik mijn geur terug krijg na een val van de trap
Goede en snelle levering ik gebruik het voor mijn poliep die weer aan het groeien is.
Ik had per ongeluk dubbel besteld, een belletje en het was opgelost. Prima service.

+++TOP+++ service!

Geen opmerkingen alles was perfect inorde en heel snelle verzending heel tevreden!

Zeer tevreden.

In mijn ogen niet zoveel. Ik bestel betaal en de volgende dag is het geleverd.
JH
Jolanda H.
Udenhout
Netjes verpakt product is goed. Had alleen iets meer uitleg vooraf gewild
9 mrt 2024
Kon snel vinden wat ik zocht en de bezorging is snel en correct verlopen.
Supersnelle levering. Goed product. Direct mee begonnen. Snel resultaat.
Snel geleverd en ook een goed product. gaat allemaal heel soepel.
Wij zijn heel tevreden van de producten en de snelle levering