KNO-winkel.nl- Logo - Beoordelingen

KNO-winkel.nl

1.316 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.027 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 mrt 2022
KNO-winkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor KNO-winkel.nl

Pakketje open

Het [\product is prima, maar ik had drie tubes Nasumel besteld, echter in het doosje zaten twee tubes. Bij navraag bij de PostNL bleek dat het pakketje open was. De PostNL heeft er een zakje en elastiekje om heen gedaan. Dus ik ben n u wel duur uit door een verpakkingsfout van KNO-Winkel

Matige werking

Het water spuit niet lekker omhoog en het laatste restje krijg ik niet uit de fles. Ook loopt het water door mijn mond terug en niet door mijn neus en helpt het niet.
19 mrt 2024
Beste, Bedankt voor uw review en het delen van uw feedback. We hebben contact gehad met u en zijn blij te horen dat onze tips hebben geholpen. We wensen u nog veel profijt van de neusdouche. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
Ik vind het slecht dat ik de verzendkosten moet betalen bij retourneren
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review. Op onze website kunt u vinden wat onze regels zijn omtrent het retourneren van producten. Wanneer het om garantie gaat zullen wij de verzendkosten van een retour voor onze rekening nemen. We hopen hierbij u voldoende te hebben geïnformeerd. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
13 jul 2023
Ik bestel spoelzout ,,wou de grootste hoeveelheid bestellen , niet mogelijk ..maar kon wel die hoeveelheid bestellen in kleinere bestellingen ,kortom je krijgt hetzelfde maar betaald de duurdere prijs.
14 jul 2023
Beste, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de grote verpakking van het spoelzout niet op voorraad was. We hebben inmiddels contact met je opgenomen en zijn tot een passende oplossing gekomen. We wensen je veel profijt van het spoelzout. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl

Heftige neusspray

Had de neusspray cadeau gedaan aan mijn dochter die bij elke verkoudheid een verstopte neus heeft. Ze was er na gebruik niet blij mee de peper was te heftig en haar neus gong er niet van open.
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor het delen van uw ervaring met de neusspray. We vinden het heel vervelend dat u niet tevreden bent. Inmiddels hebben we contact met u gehad en we hopen u voldoende geïnformeerd en geadviseerd te hebben. Mocht u nog verdere vragen hebben, laat het dan vooral weten. Vriendelijke groet, KNO-winkel
22 jun 2023
Hoge kosten Hoge verzendkosten Lage service Zodra ik producten elders kan halen, doe ik dat.
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent. We hebben contact met u proberen te zoeken om erachter te komen waardoor uw ervaring niet positief is en om te kijken of wij dit kunnen verbeteren. Helaas hebben wij nog geen reactie ontvangen. We horen graag van u. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
HB
je klanten beter te informeren, en niet wachten op een klagende klant
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste Harry B. Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat u niet tevreden bent. We hebben contact met u gehad en hopen het via die weg met u op te lossen. Als u verder vragen heeft, mag u altijd contact met ons opnemen. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
24 okt 2023
Belachelijk hoge prijs voor 30 plastic neusstripjes
27 okt 2023
Beste, Bedankt voor het delen van uw ervaring! We waarderen uw input en begrijpen dat prijs een belangrijke factor is. Uiteraard streven wij ernaar onze producten zo toegankelijk mogelijk te maken. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
21 jun 2023
Beste mensen tijdens slapen gaat het eraf.
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u niet helemaal tevreden bent. We hebben contact met u proberen te zoeken zodat wij kunnen kijken naar een oplossing voor het probleem. Helaas hebben wij nog geen reactie ontvangen. We horen graag van u. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl