KNO-winkel.nl- Logo - Beoordelingen

KNO-winkel.nl

1.316 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.027 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 mrt 2022
KNO-winkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor KNO-winkel.nl

Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review! We zijn blij om te zien dat u over het algemeen tevreden bent, maar we zien aan het aantal sterren ook dat er ruimte is voor verbetering. Als u zaken heeft waarvan u denkt dat we ze kunnen verbeteren, horen wij graag van u. Vriendelijke groet, KNO-winkel
AS
9 mrt 2024
Vervelend dat het spoelzout een tijd niet op voorraad was. Verder prima vlotte levering!
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review en de feedback. We begrijpen dat het vervelend is dat het nasaal spoelzout even niet leverbaar is geweest. We zijn bezig om het productieproces beter te laten verlopen, zodat het product minder gauw uitverkocht raakt. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
Geleverde hoeveelheid niet conform bestelling
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review. We hebben inmiddels contact met u gehad en sturen de ontbrekende sachets per post na. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
Reukset 2 besteld.datum nov 2023 met nieuwe sticker erop maart 2024. Met de boodschap dat je nog kan gebruiken tot nov 2024. 1e set ook al tegen de datum. Beetje gek dat dit zo is en ook nog voor de volle prijs verkopen..
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review en de feedback. Recent hebben wij de houdbaarheid van flesjes die bijna verliepen gecontroleerd en kunnen verlengen. U kunt de reukset dus zonder problemen gebruiken. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat u profijt heeft van de reuktraining. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
Product is niet altijd of in de gewenste hoeveelheid beschikbaar. Moet daarom nog al eens bij de De Online Drogist bestellen.
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review en de feedback. We begrijpen dat het vervelend is dat een product niet altijd op voorraad is. We doen ons uiterste best om deze producten op tijd aan te vullen en werken eraan dit in de toekomst te kunnen voorkomen. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
De winkel prima maar het gekochte materiaal minder van kwaliteit!
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review en de feedback! We streven altijd naar de hoogste kwaliteit en hebben contact met u gehad. We zullen dit probleem onderzoeken om het product of de productinformatie te verbeteren. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
Bestelling en snelle levering van Rhinoblock
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review! We zijn blij om te zien dat u over het algemeen tevreden bent, maar we zien aan het aantal sterren ook dat er ruimte is voor verbetering. Als u specifieke aspecten heeft waarvan u denkt dat we ze kunnen verbeteren, horen wij graag van u. Vriendelijke groet, KNO-winkel
21 jan 2024
Verpakking en inhoud kan professioneler en duidelijker. De doosjes zijn rommelig en lastig om te bewaren + controleren.
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review en de feedback! Momenteel zijn wij bezig om de verpakkingen van de neusdouche en het spoelzout te verbeteren. We hopen hiermee ook te voldoen aan uw verwachting. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
RJ
R J.
Niederlande
4 okt 2023
Ik heb eerder een bestelling gedaan over dat middel wat ik kort geleden heb besteld maar dat was niet bij de KNO winkel. Ik heb geprobeerd om dat middel weer op de oude manier te bestellen maar dat werd een probleem. Via een omweg heb ik het dus nu weer. Ik vond het erg omslachtig jammer, ik wacht af hoe of het nu verder gaat, dus ik ben wat voorzichtig met dit soort veranderingen. Een foto meesturen vind ik wat overdreven ver gaan, sorry.
10 okt 2023
Beste, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend dat u het bestelproces niet helemaal naar wens hebt ervaren. We hebben u gemaild omdat we graag horen hoe wij het kunnen verbeteren. We horen graag van u! Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
11 nov 2023
Zakjes neusspoelzout van Dos-Medical zijn prima, maar om bestelling bezorgd te krijgen , duurt (te) lang: 5 dagen met PostNL. Contact met KNO-winkel hierover is zinloos. Medewerkster aan de telefoon verwijst steeds naar PostNL en voelt zich niet verantwoordelijk. Uiteindelijk pakket gekregen maar veel later dan men doet beloven.
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Excuses voor de vertraagde levertijd van het pakket. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn. Daarnaast vinden we het vervelend om te horen dat u het contact met onze klantenservice zo hebt ervaren. We zullen ons best doen om in de toekomst hierover beter te communiceren. We hopen dat u desondanks profijt heeft van uw bestelling. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
27 jun 2023
Pakket dienst neemt niet de moeite om pakket te bezorgen, en laat het ophalen bij verzamel center. Dat is jammer, uit kijken naar ander pakket dienst is een oplossing
28 jun 2023
Beste, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de bezorging niet naar wens is verlopen. We zullen hiervan een melding doen. Desondanks hopen we dat u tevreden bent met de producten. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
14 sep 2023
Vond het moeilijk wijs te worden uit de mogelijkheden. Heb daarom ook de klantenservice gebeld. Die begrepen niet waarom de inlichtingen op de site onduidelijk vond.
15 sep 2023
Beste, Bedankt voor uw review en de feedback! Wat vervelend om te horen dat u het contact met onze klantenservice zo heeft ervaren. Het is uiteraard wel onze bedoeling geweest om u zo goed mogelijk te helpen bij het kiezen van het juiste product. Met vriendelijke groet, KNO-winkel.nl

het produkten aanbod slecht…

het producten aanbod slecht overzichtelijk en lijdt tot verwarrinc c.q. verkeerde bestelling.
8 nov 2023
Beste, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met het overzicht van ons aanbod. We hebben u gemaild omdat we er graag achterkomen wat er onduidelijk is en hoe wij dit volgens u kunnen verbeteren. We horen graag van u! Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
9 sep 2023
Snelle levering maar info in bijsluiter had ik graag op de website gelezen.
14 sep 2023
Beste, Bedankt voor uw review. We hebben contact gehad en gaan aan de slag met uw feedback. Met vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
PV
P v.
Goirle
23 nov 2023
Ik had gedacht eerder iets te ruiken maar ik ga voor de 2 de ronde
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review. Het herstellen van het reukvermogen kan in sommige gevallen helaas wel even duren. We wensen u veel succes met het vervolg van de reuktraining. Als wij u kunnen adviseren bij het gebruik van het product of als u vragen heeft mag u altijd contact met ons opnemen. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
25 jul 2023
The anti snoring device is not so comfortable to use
27 jul 2023
Dear, Thank you for your review. We are sorry that you are not completely satisfied with the anti-snoring device. We have emailed you because we want to know more about your complaints so that we can offer appropriate advice or a solution. We would like to hear from you. Yours sincerely, KNO-winkel.nl
28 mei 2023
De bestelling was later dan werd verwacht
6 jun 2023
Niet helemaal tevreden over de beugel .
23 jun 2023
Beste, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent. We hebben contact met u proberen te zoeken om erachter te komen waardoor uw ervaring niet helemaal positief is en om te kijken of wij dit kunnen verbeteren. We horen graag van u. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
7 jun 2023
het bestellen gaat omslachtig