KNO-winkel.nl- Logo - Beoordelingen

KNO-winkel.nl

1.325 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.097 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 mrt 2022
KNO-winkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor KNO-winkel.nl

6 jun 2023
Niet helemaal tevreden over de beugel .
23 jun 2023
Beste, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent. We hebben contact met u proberen te zoeken om erachter te komen waardoor uw ervaring niet helemaal positief is en om te kijken of wij dit kunnen verbeteren. We horen graag van u. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
7 jun 2023
het bestellen gaat omslachtig
14 okt 2023
Te weinig ervaring
8 nov 2023
Beste, Bedankt voor uw review. We begrijpen dat het soms wat tijd kost om een beoordeling te geven. We hopen dat uw ervaring met ons product/dienst in de toekomst nog positiever zal zijn en horen het graag als u meer ervaring heeft opgedaan. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
Snellere levering
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review! We zijn blij om te zien dat u over het algemeen tevreden bent, maar we zien aan het aantal sterren ook dat er ruimte is voor verbetering. Als u specifieke aspecten heeft waarvan u denkt dat we ze kunnen verbeteren, horen wij graag van u. Vriendelijke groet, KNO-winkel
17 aug 2023
21 jul 2023
26 jul 2023
Beste, Bedankt voor uw review! We hebben u gemaild omdat we graag willen weten of wij ons kunnen verbeteren. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, KNO-winkel.nl