Accu-Machine.nl- Logo - Beoordelingen

Accu-Machine.nl

200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden674 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2021
Accu-Machine.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 jun. 2023
Goede beoordeling ook al liep het niet helemaal volgens plan. In eerste instantie verkeerde accu besteld. Retourneren via website werkte niet, maar na contact te hebben gehad toch soepel afgehandeld. Advies voor juiste accu was prima en ook heel goed afgehandeld. Maar zonder persoonlijke hulp lukt dus niet direct, vandaar één ster minder.

30 okt. 2023
Accu besteld voor senco gereedschap . Stond binnen 24 uur bezorgd. Nu week verder en jog steeds niet bezordgdy

Beoordelingen voor Accu-Machine.nl

24 jan. 2024

Onjuiste pretenties afleverdata

Er wordt geadverteerd dat voor 17.00 uur besteld, volgende dag bezorgd. Daar houden ze zich niet aan. Als ik dat had geweten had ik niet bij hun de bestelling gedaan, omdat ik de aankoop zo snel mogelijk nodig had. Teleurstellend
30 okt. 2023
22 mrt. 2023

Best matig

Op de website staat ‘op voorraad’ voor 17u besteld volgende dag in huis. En ik wacht nu al bijna een week. Moet er zelf achteraan mailen over hoe dit precies zit. Vreemd en niet zo goede communicatie. Op dit moment product nog niet ontvangen dus kan verder nog weinig zeggen.
25 feb. 2023

Slechte communicatie

Geen informatie over de status van de bestelling. Rommelige emails. Zou er niet snel weer iets bestellen. Tip: update de website en verbeter de communicatie met de klant. We hadden nu, tot het product dagen te laat geleverd werd, het gevoel dat we waren opgelicht...