Accu-Machine.nl- Logo - Beoordelingen

Accu-Machine.nlReviews

: 457Goed

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2021
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
Accu-Machine.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Accu-Machine.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2021
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor Accu-Machine.nl

280 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

31 jul. 2022

van Ger P.
De 3fase mobiele lader doet wat hij moet doen zonder problemen. Wat wel wat irritant is dat het stuk snoer vanaf de CEE stekker tot aan de regelunit erg kort is waardoor de unit op een lastige plaats opgehangen moet worden bij een 1,50 hoogte geplaatst CEE stopcontact. Hier was 1m snoer een stuk handiger geweest. Een tweede puntje is dat de snoeren in de regelunit nier echt vast zitten waardoor als je met de regelunit draait door de stijfheid van de snoeren deze draaien in de regelunit . Dit zou onveilige situaties kunnen veroorzaken

23 mei 2022

Recent heb ik 2 accu's besteld bij Accu-Machine. Eén daarvan was bij aankomst al direct defect; kan gebeuren. Deze heb ik teruggestuurd en gecrediteerd gekregen, maar zonder de door mij gemaakte verzendkosten. Ik heb daar een mail over gestuurd naar AccuMachine, en die gaf aan dat dit in overeenstemming was met hun voorwaarden. TrustedShops vroeg daarna of ik tevreden was over deze bestelling; nee dus, want ik vind het raar dat ik extra kosten moet maken voor het terugsturen van een defect apparaat. Vandaag teruggebeld door een mevrouw van AccuMachine die vroeg of ik, als zij de verzendkosten terug zou storten, bij TrustedShops wilde aangeven of alles naar tevredenheid was opgelost. Bij deze. Maar waarom dat op zo'n ongelooflijke onvriendelijke toon moet ... dit was één van de meest bizarre telefoongesprekken die ik ooit gevoerd heb.

Beoordelingen voor Accu-Machine.nl

Simpel te activeren en programmeren. In deze tijd met hoge energiekosten kan ik nu mijn plug-in-hybride auto in de nacht met laag tarief opladen en kan per keer het verbruik terugzien. Super apparaatje.
10 jan. 2023

Artikel snel ontvangen tegen een scherpe prijs, was een klein probleempje met het artikel, heel snel omgeruild en opgelost. Top bedrijf met geweldige service!
Super blij met de vervangende batterij voor mijn boormachine. Heel snel geleverd en zeker goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader
22 jan. 2023
Precies de accu die ik nodig had voor mijn Makita. Snelle levering, goede prijs. Gewoon bestellen hier zou ik zeggen!
18 jan. 2023
bij niet bereikbaar, wordt je terug gebeld, en vraag wordt beantwoord.
Duidelijke site en snelle levering en producten doen het prima !!
10 jan. 2023
de accu was prima,alleen blijkt mijn apparaat kapot te zijn
Vlotte levering en een heel fijn apparaat!
Snelle en correcte levering
14 jan. 2023