stethoscoopspecialist.nl

110 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden110 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 jun 2023
stethoscoopspecialist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Duidelijke informatie over de zending die uiteraard compleet was. Op voorhand was het mogelijk om bij een drop-off punt de bestelling op te kunnen halen (wel zo fijn, hoef je niet op een bepaald tijdstip thuis te zijn). Ik heb 100 scalpel mesjes besteld. Ik was aangenaam verrast dat die per 5 afzonderlijk in een gesealde sub verpakking werden geleverd. Die informatie kan klanten helpen (de mesjes zijn van koolstofstaal en kunnen dus roesten. Door de sub verpakking is dat niet aan de orde

1 okt 2023
Na bestelling en betaling niets meer vernomen van dit bedrijf

Beoordelingen voor stethoscoopspecialist.nl

19 mrt 2024
Aflevering betaalde bestelling nog niet ontvangen
Antwoord van stethoscoopspecialist.nl
Bedankt voor uw review! De fout lag volledig bij ons en daar hebben we u inmiddels per mail van op de hoogte gebracht. Uw bestelling is inmiddels verzonden en ligt al sinds gister klaar om afgehaald te worden bij de door u gekozen DHL ServicePoint. Nogmaals onze excuses dat het zo gelopen is. Met vriendelijk groet, Team Stethoscoopspecialist
1 okt 2023

Traag