moowy.nl- Logo - Beoordelingen

moowy.nl

491 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden746 beoordelingen in totaal

hele goede kwaliteit graszaad maar ik moest nog wel even een mailtje erachteraan sturen waar wij konden zien waar de grondtemperatuur was want we kregen wel een duidelijk stappenplan maar we kregen geen linkje of zo dat we konden kijken wat nou precies de grondtemperatuur was het zal wel fijn zijn als we dat de volgende keer er ook bij kunnen krijgen want dan weten wij precies wanneer we de product kunnen gebruiken

Ik vind het bijzonder dat ik geen enkele kortingscode kon toepassen. Toen ik hier navraag naar deed was de reactie kort en bondig: daar kunnen we helemaal niets aan doen, dat is een systeem aangelegenheid. Op vraag of ik dan een nieuwe toegestuurd kon krijgen werd ook afwijzend op gereageerd. Bijzonder dat Moowy mij geen kortingscode kon verstrekken (leefwereld) terwijl ik uit het niets per mail 1 dag later wel ineens een kortingscode heb ontvangen voor 10% korting (systeemwereld). Volgens mij gaat dit dus over de keuze maken om dit vanuit dienstverleningsperspectief te organiseren ipv de reden te zoeken waarom het niet kan. Enfin, ik wilde dit nog even kwijt omdat ik ergens de illusie heb dat dit wordt meegenomen om de dienstverlening in de toekomst beter te maken

Beoordelingen voor moowy.nl

Super duidelijk. Prima producten.
Snelle levering en mooie producten
Mooie producten. Juiste verpakking. Goed advies. Erg mooi resultaat
De kwaliteit van het product is erg goed. Wij zijn zeer tevreden!!!
Snelle service, duidelijke uitleg en een product dat doet wat t moet doen!! En super leuk zijn de extra tips….op naar die strakke grasmat!

Goede heldere informatie

Goede informatie, duidelijke instructies en snelle verzending.
MB
Mouse B.
Limburg

Goede websiet en vlugge bezorging

Goede website en vlugge bezorging
BW
Ben W.
Hengelo
Prima product op tijd geleverd