moowy.nl

314 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden351 beoordelingen in totaal

22 jun 2023
De filmpjes zijn geweldig! Sympathieke uitleg. Wat jullie volgens mij nog kunnen verbeteren, of beter gezegd: aanvullen, is het volgende. Als ik in het voorjaar moet verticuteren, beluchten en met mijn armen vol dozen, zakken en flessen sta (mest, graszaad, ijzersulfaat, zeewier, bodemtesters) dan zou ik geholpen zijn met een stappenplan. Ik zie als iemand die het serieus nu eindelijk eens een keertje goed aan wil pakken door de bomen het gras niet meer. En als ik, zoals afgelopen voorjaar, ook nog eens moet wachten tot de bodem de tien graden heeft bereikt terwijl het al mei is, slaat de paniek lichtjes toe. De pakken en zakken staan al weken klaar... HELP, denk ik dan. Komt dit nog goed? Met deze droogte blijft het trouwens een moeizaam proces.
JV
Joke V.
Uffelte

18 jul 2023
Ik had een vraag gesteld over onkruid in mijn gazon en foto's meegestuurd. Hoe zou ik dit onkruid kunnen verwijderen zonder "plukken" omdat ik 500 m2 gazon heb en het wel erg veel werk is dat handmatig te onderhouden. Het antwoord is standaard gazononderhoud en op geen enkele manier is er ingegaan op mijn vraag wat voor onkruid het is en hoe te verwijderen. Ik heb al 2x eerder vragen gesteld specifiek over mijn gazon maar ik krijg altijd hetzelfde lijstje met taken die je moet doen om je gazon mooi te houden. Dat staat ook op jullie website. Dat hoeft niet copy-paste naar een mail.

Beoordelingen voor moowy.nl

12 mei 2023

Veel geschreeuw weinig wol

Aangemeld, zou korting krijgen werkt de code niet. De bestelling zou de volgende dag geleverd worden wat niet gebeurde. Sinds bestelling nu nog geen twee weken geleden al meer dan 40 mails ontvangen met tips aanbiedingen. Jammer
MV
Mark V.
Eindhoven
15 mrt 2023
Vanaf dag 1 te veel e-mails. Jammer want ik was enthousiast over Moowy. Maar simpelweg de hoeveelheid e-mails zorgen ervoor dat ik niet meer bij ze zal bestellen. Gek he.
27 mei 2023
Gewoon slechte service. Reactief ipv proactief, en dan ook nog de gemaakte afspraken niet nakomen. Laatste keer dat ik wat bij moowy heb besteld