moowy.nl

395 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden544 beoordelingen in totaal

22 jun 2023
De filmpjes zijn geweldig! Sympathieke uitleg. Wat jullie volgens mij nog kunnen verbeteren, of beter gezegd: aanvullen, is het volgende. Als ik in het voorjaar moet verticuteren, beluchten en met mijn armen vol dozen, zakken en flessen sta (mest, graszaad, ijzersulfaat, zeewier, bodemtesters) dan zou ik geholpen zijn met een stappenplan. Ik zie als iemand die het serieus nu eindelijk eens een keertje goed aan wil pakken door de bomen het gras niet meer. En als ik, zoals afgelopen voorjaar, ook nog eens moet wachten tot de bodem de tien graden heeft bereikt terwijl het al mei is, slaat de paniek lichtjes toe. De pakken en zakken staan al weken klaar... HELP, denk ik dan. Komt dit nog goed? Met deze droogte blijft het trouwens een moeizaam proces.
JV
Joke V.
Uffelte

Ik vind het bijzonder dat ik geen enkele kortingscode kon toepassen. Toen ik hier navraag naar deed was de reactie kort en bondig: daar kunnen we helemaal niets aan doen, dat is een systeem aangelegenheid. Op vraag of ik dan een nieuwe toegestuurd kon krijgen werd ook afwijzend op gereageerd. Bijzonder dat Moowy mij geen kortingscode kon verstrekken (leefwereld) terwijl ik uit het niets per mail 1 dag later wel ineens een kortingscode heb ontvangen voor 10% korting (systeemwereld). Volgens mij gaat dit dus over de keuze maken om dit vanuit dienstverleningsperspectief te organiseren ipv de reden te zoeken waarom het niet kan. Enfin, ik wilde dit nog even kwijt omdat ik ergens de illusie heb dat dit wordt meegenomen om de dienstverlening in de toekomst beter te maken

Beoordelingen voor moowy.nl

Handstrooier lijkt een goedkoop product uit China. Veel te duur en van kinderspeelgoed kwaliteit. Wil je retourneren dan komt de website info niet boven drijven i.t.t. andere pagina's.
16 apr 2024
Levertijden klopt helemaal niets van
10 mrt 2024

Ik ben al een hele tijd bezig Louis te spreken maar geeft geen antwoord.

Ik ben al een hele tijd bezig Louise te spreken,maar reageert niet.
10 okt 2023
Jullie zijn telefonisch niet beschikbaar. Reageren op klachten van klanten als er een artikel geleverd wordt die niet functioneert. Ik zit nu met een drukspuit die nooit gewerkt heeft want vanaf de aankoop houdt het geen spanning. Heb een klacht gestuurd , tot heden geen reactie. Wel leuk dat ik betaal voor een kapot ding en de verkoper niets van zich laat horen. Heb wel ook graszaden gekocht en die doen het wel goed. Groet
17 mei 2023
Gezaaide gras in het najaar sloeg goed aan. Hetzelfde gras nu in het voorjaar besteld, maar het lijkt wel heel wat anders. Groeit niet en ziet er totaal anders uit.
7 jun 2023
Werkt niet