moowy.nl

314 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden351 beoordelingen in totaal

22 jun 2023
De filmpjes zijn geweldig! Sympathieke uitleg. Wat jullie volgens mij nog kunnen verbeteren, of beter gezegd: aanvullen, is het volgende. Als ik in het voorjaar moet verticuteren, beluchten en met mijn armen vol dozen, zakken en flessen sta (mest, graszaad, ijzersulfaat, zeewier, bodemtesters) dan zou ik geholpen zijn met een stappenplan. Ik zie als iemand die het serieus nu eindelijk eens een keertje goed aan wil pakken door de bomen het gras niet meer. En als ik, zoals afgelopen voorjaar, ook nog eens moet wachten tot de bodem de tien graden heeft bereikt terwijl het al mei is, slaat de paniek lichtjes toe. De pakken en zakken staan al weken klaar... HELP, denk ik dan. Komt dit nog goed? Met deze droogte blijft het trouwens een moeizaam proces.
JV
Joke V.
Uffelte

18 jul 2023
Ik had een vraag gesteld over onkruid in mijn gazon en foto's meegestuurd. Hoe zou ik dit onkruid kunnen verwijderen zonder "plukken" omdat ik 500 m2 gazon heb en het wel erg veel werk is dat handmatig te onderhouden. Het antwoord is standaard gazononderhoud en op geen enkele manier is er ingegaan op mijn vraag wat voor onkruid het is en hoe te verwijderen. Ik heb al 2x eerder vragen gesteld specifiek over mijn gazon maar ik krijg altijd hetzelfde lijstje met taken die je moet doen om je gazon mooi te houden. Dat staat ook op jullie website. Dat hoeft niet copy-paste naar een mail.

Beoordelingen voor moowy.nl

10 okt 2023
Jullie zijn telefonisch niet beschikbaar. Reageren op klachten van klanten als er een artikel geleverd wordt die niet functioneert. Ik zit nu met een drukspuit die nooit gewerkt heeft want vanaf de aankoop houdt het geen spanning. Heb een klacht gestuurd , tot heden geen reactie. Wel leuk dat ik betaal voor een kapot ding en de verkoper niets van zich laat horen. Heb wel ook graszaden gekocht en die doen het wel goed. Groet
17 mei 2023
Gezaaide gras in het najaar sloeg goed aan. Hetzelfde gras nu in het voorjaar besteld, maar het lijkt wel heel wat anders. Groeit niet en ziet er totaal anders uit.
7 jun 2023
Werkt niet