moowy.nl

394 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden543 beoordelingen in totaal

22 jun 2023
De filmpjes zijn geweldig! Sympathieke uitleg. Wat jullie volgens mij nog kunnen verbeteren, of beter gezegd: aanvullen, is het volgende. Als ik in het voorjaar moet verticuteren, beluchten en met mijn armen vol dozen, zakken en flessen sta (mest, graszaad, ijzersulfaat, zeewier, bodemtesters) dan zou ik geholpen zijn met een stappenplan. Ik zie als iemand die het serieus nu eindelijk eens een keertje goed aan wil pakken door de bomen het gras niet meer. En als ik, zoals afgelopen voorjaar, ook nog eens moet wachten tot de bodem de tien graden heeft bereikt terwijl het al mei is, slaat de paniek lichtjes toe. De pakken en zakken staan al weken klaar... HELP, denk ik dan. Komt dit nog goed? Met deze droogte blijft het trouwens een moeizaam proces.
JV
Joke V.
Uffelte

Ik vind het bijzonder dat ik geen enkele kortingscode kon toepassen. Toen ik hier navraag naar deed was de reactie kort en bondig: daar kunnen we helemaal niets aan doen, dat is een systeem aangelegenheid. Op vraag of ik dan een nieuwe toegestuurd kon krijgen werd ook afwijzend op gereageerd. Bijzonder dat Moowy mij geen kortingscode kon verstrekken (leefwereld) terwijl ik uit het niets per mail 1 dag later wel ineens een kortingscode heb ontvangen voor 10% korting (systeemwereld). Volgens mij gaat dit dus over de keuze maken om dit vanuit dienstverleningsperspectief te organiseren ipv de reden te zoeken waarom het niet kan. Enfin, ik wilde dit nog even kwijt omdat ik ergens de illusie heb dat dit wordt meegenomen om de dienstverlening in de toekomst beter te maken

Beoordelingen voor moowy.nl

Levering was heel traag en in 2 delen geleverd. Moest constant over de levering vragen en kreeg heel traag aantworden.
Prima site besteld betaald en geleverd niks mis mee. Teveel gezeik achteraf, hele tijd emails reclame gedoe
Tot twee keer is bestelling. Iet goed gegaa .

Klant centraal of systeem centraal?

31 mrt 2024

Matige werking Iron+

Product snel bezorgd. De iron+ is makkelijk te verspreiden. Echter over de werking tegen het mos ben ik wat minder tevreden. Ruim gestrooid op een klein gazon, maar het mos was was op veel plaatsen niet aangepakt. Had er meer van verwacht.
19 mrt 2024

Producten wel of niet gezond voor kind en dier?

Informatie op website (producten zouden diervriendelijk zijn) komt niet overeen met info op verpakking (waar je gewaarschuwd wordt voor aantasting van je huid en ogen).
18 jul 2023

Wat je ook vraagt: altijd hetzelfde standaard antwoord.

Ik had een vraag gesteld over onkruid in mijn gazon en foto's meegestuurd. Hoe zou ik dit onkruid kunnen verwijderen zonder "plukken" omdat ik 500 m2 gazon heb en het wel erg veel werk is dat handmatig te onderhouden. Het antwoord is standaard gazononderhoud en op geen enkele manier is er ingegaan op mijn vraag wat voor onkruid het is en hoe te verwijderen. Ik heb al 2x eerder vragen gesteld specifiek over mijn gazon maar ik krijg altijd hetzelfde lijstje met taken die je moet doen om je gazon mooi te houden. Dat staat ook op jullie website. Dat hoeft niet copy-paste naar een mail.
3 jun 2023
Tja met een advies om 3 tot 4x per dag water te geven kan ik t ook. Dan groeit alles. Tot nu toe presteerde t precies t zelfde als een pak van de Aldi, niet….. (met deze al redelijk warme dagen kun je t gras niet eens besproeien wegens verbranding… )
22 mei 2023
Levering is prima, kan nog niet oordelen over de groei van het gras!
16 okt 2023
Kortingscode wordt niet goed verwerkt
2 okt 2023