moowy.nl

417 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden586 beoordelingen in totaal

22 jun 2023
De filmpjes zijn geweldig! Sympathieke uitleg. Wat jullie volgens mij nog kunnen verbeteren, of beter gezegd: aanvullen, is het volgende. Als ik in het voorjaar moet verticuteren, beluchten en met mijn armen vol dozen, zakken en flessen sta (mest, graszaad, ijzersulfaat, zeewier, bodemtesters) dan zou ik geholpen zijn met een stappenplan. Ik zie als iemand die het serieus nu eindelijk eens een keertje goed aan wil pakken door de bomen het gras niet meer. En als ik, zoals afgelopen voorjaar, ook nog eens moet wachten tot de bodem de tien graden heeft bereikt terwijl het al mei is, slaat de paniek lichtjes toe. De pakken en zakken staan al weken klaar... HELP, denk ik dan. Komt dit nog goed? Met deze droogte blijft het trouwens een moeizaam proces.
JV
Joke V.
Uffelte

Ik vind het bijzonder dat ik geen enkele kortingscode kon toepassen. Toen ik hier navraag naar deed was de reactie kort en bondig: daar kunnen we helemaal niets aan doen, dat is een systeem aangelegenheid. Op vraag of ik dan een nieuwe toegestuurd kon krijgen werd ook afwijzend op gereageerd. Bijzonder dat Moowy mij geen kortingscode kon verstrekken (leefwereld) terwijl ik uit het niets per mail 1 dag later wel ineens een kortingscode heb ontvangen voor 10% korting (systeemwereld). Volgens mij gaat dit dus over de keuze maken om dit vanuit dienstverleningsperspectief te organiseren ipv de reden te zoeken waarom het niet kan. Enfin, ik wilde dit nog even kwijt omdat ik ergens de illusie heb dat dit wordt meegenomen om de dienstverlening in de toekomst beter te maken

Beoordelingen voor moowy.nl

5 jun 2023

Leuk bedrijf, wel aan de dure kant

Goed: Kwalitatief goed, mooi verpakt, gericht op design, sympathiek bedrijf. Kan beter: Lijkt af en toe een beetje teveel een marketing exercitie, veel hogere prijzen met veel minder inhoud in een verpakking dan elders, maar dan wel mooi verpakt en leuke filmpjes.
11 sep 2023
Super snelle bezorging Graszaad slaat goed aan Bemesting volgt binnenkort, effect valt dus nog niet te beoordelen. De kortingsmails vlak na bestellingen zou vind ik niet zo sympathiek en zie ik liever tussendoor.
Bestelling snel ontvangen met uitleg en gebruik. Na het aangebracht te hebben zeer snel resultaat. Prima producten.
14 sep 2023
Producten zijn prima, maar melding voor x tijd besteld volgende dag geleverd gaat niet op, vermeld dit dan ook niet
8 sep 2023
Beantwoorden van vragen / problemen duurt 2 dagen, en dat is te lang. Produkten zijn goed en betrouwbaar
BS
Ben S.
Wateringen
13 sep 2023
Goed product en een duidelijke uitleg hoe te werk te gaan voor een juiste behandeling van je grasveld
5 jun 2023
De 1ste keer ging de bestelling naar Engeland De daar op volgende keren ging het allemaal perfect
5 jun 2023
Levering volgens afspraak Daarna werd mijn vraag over de toepassing adequaat en vlot beantwoord.
10 nov 2023
Goede producten met beloofd resultaat, mooie verpakking voor goede houdbaarheid, snel geleverd
BA
Bert A.
Haaksbergen
26 jun 2023
Bemesting en tips prima, maar zelf heb ik 160 m2 gras, dus verpakkingen te groot of te klein.
9 jun 2023
snelle levering en goede informatie met betrekking tot gras en onderhoud gras

Goeie webshop en snelle verzending!

Meerdere malen besteld en ook via decemail advies gevraagd en gekregen!
22 aug 2023
prima producten want na 6 dagen staat het gras er al boven.
Goede stoffen voor m’n gras dat niet zoveel zon krijgt.
KV
Koos V.
Bergambacht
29 mei 2023
Al hun artikelen zijn prima en doen wat ze beloven
21 jul 2023
Zoals beloofd snel en zonder extra kosten geleverd
26 jun 2023
Prima producten en service is als vanouds prima.

Prima!

Levering oké en kwaliteit van de spullen is goed
4 okt 2023
Prettig bedrijf, snelle levering goede producten