moowy.nl

314 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden351 beoordelingen in totaal

22 jun 2023
De filmpjes zijn geweldig! Sympathieke uitleg. Wat jullie volgens mij nog kunnen verbeteren, of beter gezegd: aanvullen, is het volgende. Als ik in het voorjaar moet verticuteren, beluchten en met mijn armen vol dozen, zakken en flessen sta (mest, graszaad, ijzersulfaat, zeewier, bodemtesters) dan zou ik geholpen zijn met een stappenplan. Ik zie als iemand die het serieus nu eindelijk eens een keertje goed aan wil pakken door de bomen het gras niet meer. En als ik, zoals afgelopen voorjaar, ook nog eens moet wachten tot de bodem de tien graden heeft bereikt terwijl het al mei is, slaat de paniek lichtjes toe. De pakken en zakken staan al weken klaar... HELP, denk ik dan. Komt dit nog goed? Met deze droogte blijft het trouwens een moeizaam proces.
JV
Joke V.
Uffelte

18 jul 2023
Ik had een vraag gesteld over onkruid in mijn gazon en foto's meegestuurd. Hoe zou ik dit onkruid kunnen verwijderen zonder "plukken" omdat ik 500 m2 gazon heb en het wel erg veel werk is dat handmatig te onderhouden. Het antwoord is standaard gazononderhoud en op geen enkele manier is er ingegaan op mijn vraag wat voor onkruid het is en hoe te verwijderen. Ik heb al 2x eerder vragen gesteld specifiek over mijn gazon maar ik krijg altijd hetzelfde lijstje met taken die je moet doen om je gazon mooi te houden. Dat staat ook op jullie website. Dat hoeft niet copy-paste naar een mail.

Beoordelingen voor moowy.nl

12 feb 2024
Kalk besteld, duidelijk de aantal M2 omschreven wat daar voor nodig is. Snelle levering. Goed verpakt.
16 feb 2024

Gemakkelijke bestelling en goed advies

Gemakkelijke bestelling, duidelijk advies bij de producten en snel advies bij vragen achteraf
heldere praktische tips voor mijn tuin, waar ik echt wat mee kan!
Goede producten, duidelijke informatie en snelle levering.
Duidelijke uitleg, snelle service
Goed advies en snelle afhandeling.
PL

RR
R R.
Zeist
8 dec 2023
Prima en vlotte levering. Beter? Als je vanuit nl naar de site gaat, direct naar de nl site doorlinken ipv eerst België. .
9 dec 2023

Beste voeding voor mooi groen gras

Superfijne producten en handig dat je voor een bepaald aantal vierkante meter kunt bestellen.
9 dec 2023

Goeie webshop en snelle verzending!

Meerdere malen besteld en ook via decemail advies gevraagd en gekregen!
4 dec 2023
Goede producten en snelle levering.
10 dec 2023
Snelle levering en goede producten
15 dec 2023
4 dec 2023