magnetenspecialist.nl

160 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.265 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 mei 2023
magnetenspecialist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mei 2023
Ik ben zeer positief verrast over de service die ik van u heb mogen ontvangen. Ondanks dat ik de verpakking hier en daar had geopend en de inhoud daarvan had gebruikt, heeft u mij toch volledig schadeloos gesteld en alles al terug betaald. Dit had ik helemaal niet verwacht. Dit is een website waar men met vertrouwen bestellingen kan doen en waar je als consument gehoord wordt wanneer je vragen hebt.

Verzending nog steeds niet ontvangen, geen tracking, geen communicatie rond verzending. Zelf een mail moeten schrijven omdat ik delen al verwacht had. Blijkt dat verzending met normale post is verstuurd. Wel direct antwoord op mijn mail, dat is wel positief. Natuurlijk buiten controle van bedrijf, echter men had delen wel met tracking kunnen sturen. Wel verzendkosten aangerekend, dus betere service rond verzending verwacht. Wacht nog even af of delen nog aankomen maar heb er weinig vertrouwen in.

Beoordelingen voor magnetenspecialist.nl

18 jan 2024
14 jan 2024

Niks ontvangen

Ik heb een week later nog niks ontvangen
10 mei 2023
5 jun 2023

Niets op aan te merken, prima magneten

Niets op aan te merken, ze werken prima. Kleine opmerking er zijn wel "waardes of kwalificaties" voor de magneten maar het zegt mij als leek weinig wat het verschil is en die kilowaarde hoe moet ik die zien, per mm2, cm2, dm2 ? Anyway geen klachten hier, producten doen wat ze moeten doen.
16 nov 2023

Prima service

Ik moest even goed zoeken op hun site, maar toen ik het had gevonden ging het heel soepel. Ik werd via mail op de hoogte gehouden over wanneer de zending werd verzonden en waar het was en wanneer het zou worden geleverd. Dat was direct de volgende dag al. Alles verliep prima.
12 mei 2023
Ik kon geen haakjes vinden bij de bouwmarkt voor in de potmagneten... en ik had geen haakjes bij de magneten besteld... een telefoontje en de volgende dag had ik 4 benodigde haakjes in mijn brievenbus. En supervriendelijk te woord gestaan.
10 jun 2023
Snel geleverd. Kleine maar krachtige magneten. De magnetische kracht kan je altijd een beetje terugdringen door er een kartonnetje tussen te gebruiken mocht dat nodig zijn of dat er bij blijvend gebruik op te lijmen. Verder veel keuze!
24 okt 2023
Overzichtelijk en helder. Op de website wordt goed uitgelegd hoe magneten werken en wat de verschillen tussen de diverse soorten zijn. Door de verschillende keuze mogelijkheden kun je goed de juiste magneten selecteren.
Snelle service. Helaas een foutje in de communicatie waardoor gelijk gepoolde magneten werden geleverd. 1 dag na melding van dit feit (foutje) zijn de correcte magneten alsnog kosteloos geleverd. Top Service!
6 aug 2023
Het zijn de sterke magneten waar ik om vroeg en binnen de afgesproken tijd bezorgd. Alleen stond het doosje voor de deur , terwijl ik thuis was, dat begreep ik niet helemaal. Maar dat was de bezorgdiensten.
13 jul 2023

Goede service, fouten kunnen gemaakt worden. Het is hoe je het oplost!

Bestelling was niet compleet. Ik had een mail verstuurd en voordat ik het wist had ik al een email van de zaak + een nieuwe bevestiging van postNL dat er een nieuw pakje onderweg is.

Vlot telefonisch contact

Na een kleine vergissing (verkeerde maat van magneet) werd me meteen beloofd dat de exacte maat meteen zou opgestuurd worden. Alvast bedankt!
4 jul 2023
prima service, er was iets verkeer opgestuurd, dit is na 1mailtje meteen hersteld Prijs kwaliteit verhouding van het product is ook OK
GZ
G. Z.
Te DI
25 jul 2023
De bestelde magneten waren snel in huis, en waren goed verpakt. En ze werken inderdaad goed waar ik ze voor nodig had.
Goed geleverd product en goed verpakt. Alleen de levertijd mag wat sneller dan vijf dagen wachten.
6 sep 2023
Bij contactname wordt er snel gereageerd. Constructieve deelname aan oplossingen bij vragen.
eenvoudig bestelproces grote keuze in artikelen snel thuisbezorgd in degelijke verpakking